~ Angelickas dagbok ~

ORIGINAL: RANDÅLF

Da skjønner jeg at hun drakk fanta[:)] Da får hun komme etter lillegutt er kommet ut da[:D] Så er du og jeg gravid..... Det blir fint[8D]

Ja, det hadde blitt veldig bra!!!

ENDELIG har du gjort signaturen din mindre.... [:D] 
Har jo scrollet og scrollet for å kommer forbi innleggene dine jo [8D]

ORIGINAL: Kaizer

ENDELIG har du gjort signaturen din mindre.... [:D] 
Har jo scrollet og scrollet for å kommer forbi innleggene dine jo [8D]

Hahaha, var veldig lei av den selv, men bare ikke giddet å gjøre noe før nå[8D]

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til oktober mnd. PP9! 

1. OKTOBER:  Mannen kom hjem fra Nordsjøen   - WEEEEE[:D][:D][:D]

2. OKTOBER: Begynner å EL-teste! Er på dag 10 i syklusen[:)] Fikser siste rest av det innvendige før salg[;)] Negativ EL-test.

3. OKTOBER: EL-teste.  Negativ EL-test.

4. OKTOBER:  OKTOBERROCK!!! Skal se band som Ingenting, Nazareth og Europe[:)]  Fikk ikke EL-testet!

5. OKTOBER: Negativ EL-test.

6. OKTOBER: Megleren kommer for å sette takst på huset vårt[:)] Fornøyd med takst!!! [:D][:D][:D] Negativ EL-test.

7. OKTOBER: Negativ EL-test.

8. OKTOBER: Mannen reiser på kurs til Stavanger. Negativ EL-test.

9. OKTOBER:  Mammas bursdag Mannen kommer hjem fra kurs. Huset vårt ble lagt ut for salg!

10. OKTOBER: Negativ EL-test. Fikk banklånet vi ønsket oss!

11. OKTOBER: 

12. OKTOBER: Er på dag 20 i syklusen[:)] 

13. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Skal på to visninger! Begge husene var crap[:'(][8D] Negativ EL-test.

14. OKTOBER: Skal ha visning på leiligheten vår, samt gå på visning på ett veeeeldig interessant hus![:D] 7 stk på interesselisten på vårt hus. Det andre huset var ikke så spennende likevel. Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Negativ EL-test.

15. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)]

16. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] 

17. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Visning på ett hus.

18. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Skal til søss og synge litt karaoke[8D]

19. OKTOBER: Hadde bare kosedag!     

20. OKTOBER: Skal i klubb[:D] Er på dag 28 i syklusen. Tester for moro! [8D] Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)]

21. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] 

22. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] 

23. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] 

24. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] 

25. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] 

26. OKTOBER: 

27. OKTOBER: Tester - Om ikke TR er kommet til nå, så får jeg primolut av Hausken!  Kaizer har bursdag

28. OKTOBER:

29. OKTOBER:    

30. OKTOBER:    

31. OKTOBER: 

6. august -       34 dager  
8. september -  42 dager
19. oktober -    37 dager
24. november - 43 dager
05. januar -      52 dager
26. februar -     88 dager
24. mai -          38 dager ( med p-pillen)
01. juli -           26 dager ( med p-pillen)
27. juli-            28 dager ( med p-pillen)
24. august-       21 dager (negativt IVF-forsøk)
14. september-    9 dager [:-][:-][:-]
23.september -

I dag har jeg vært i klubb og fått servert tacopai og bryllupskake! Nammenam, nesten kvalmen nå jeg[8D] 

Ååååååååååh tacopai!!!!!!!!! Slurpeslurpeslurpe....... [:D][:D][:D] Det vil JEG også ha....

Siden du skriver i min, får jeg skrive i din! [:D]

El-tester du egentlig? Når er IKM etter vanlig syklus?

ORIGINAL: Grete71

Ååååååååååh tacopai!!!!!!!!! Slurpeslurpeslurpe....... [:D][:D][:D] Det vil JEG også ha....

Vanlig syklus? Hva er det? Har hatt alt fra 9-88 dager jeg[8|] Jeg EL-testet bare for moro noen dager bare for å sjekke om jeg fikk TR innen rimelig tid før jeg må på medisiner for å sette i gang TR. Men, jeg har jo ikke EL, noe jeg allerede vet siden jeg har PCOS[;)]

Herreguuuuuuuuuuuuuuuuuuuud!!!!!!!! Jeg har fått meg praksisplass hos et av advokatfirmaene med mest ekspertise innen emnet jeg skal skrive masteroppgave om neste år!  Så i april/mai neste år skal jeg ha mellom 4-6 ukers praksis hos dem. Skal få bo hos pappa i Oslo den tiden[:D]

ORIGINAL: trusa

SÅÅÅÅÅ KUUUUULT!! Åh, som jeg gleder meg!!

Håper jeg er preggo da, så kan vi shoppe babyklær[:D] Herre min hatt, dette er en mulighet man får en gang i livet altså[:)][:)][:)] Fy søren jeg er happy!

ORIGINAL: RANDÅLF

Så bra du har fått praksisplass....Grattis[:)]

Tusen takk! God nyhet etter at vaskemaskinen vår gikk dukken i dag og at det ser ut som om vi må ha en visning til her[;)]

Såååå gøy med praksisplass!!! Gratulerer! [8D][:D]
Tenk; Du, snuppis og randålf, jeg (og enda flere) er gravide til da, trusa har fått gutten sin og vi kan ha bv treff i oslo [:D]
Hadde vært kozli det [8D]

ORIGINAL: Angelicka24

Vanlig syklus? Hva er det? Har hatt alt fra 9-88 dager jeg[8|] Jeg EL-testet bare for moro noen dager bare for å sjekke om jeg fikk TR innen rimelig tid før jeg må på medisiner for å sette i gang TR. Men, jeg har jo ikke EL, noe jeg allerede vet siden jeg har PCOS[;)]

Hihihi åja sånn var det!!!! Nei er jo ikke så lett å leite etter el når den ikke kommer i det hele tatt... [&:][8D]

Praksisplass??!! Kult!!!! Hvor mye skal du jobbe da?

ORIGINAL: Kaizer

Såååå gøy med praksisplass!!! Gratulerer! [8D][:D]
Tenk; Du, snuppis og randålf, jeg (og enda flere) er gravide til da, trusa har fått gutten sin og vi kan ha bv treff i oslo [:D]
Hadde vært kozli det [8D]

Jaaaa, det må vi!!!

ORIGINAL: Angelicka24

Hihihi åja sånn var det!!!! Nei er jo ikke så lett å leite etter el når den ikke kommer i det hele tatt... [&:][8D]

Praksisplass??!! Kult!!!! Hvor mye skal du jobbe da?

Mellom 4-6 uker[:)] Får være med på en del prosjekter og sånn de har, så det kan bli både spennende og lærerikt[:D] Må bare shoppe meg litt businessklær fremover tenker jeg meg[8D]

Sånn skikkelig skjørte-dame med blazer og hvit skjorte??? Og aller helst håret i en knute???? [8D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Sånn skikkelig skjørte-dame med blazer og hvit skjorte??? Og aller helst håret i en knute???? [8D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Ja-a! Blir jeg ikke fancy da tror du? Og om mulig en stor tvillingmage[8D]

Nei unnskyld meg, men jeg ser IKKE deg for meg med slike klær.... I hvert fall ikke slik frisyre! [8D][:D][:D] Jooooda, finnes jo stilige dresser, men ikke skjørt og blazer... [:D][:D][:D]

Men tvillingmage passer du!!!!!! [:D]

Nei unnskyld meg, men jeg ser IKKE deg for meg med slike klær.... I hvert fall ikke slik frisyre! [8D][:D][:D] Jooooda, finnes jo stilige dresser, men ikke skjørt og blazer... [:D][:D][:D]

Men tvillingmage passer du!!!!!! [:D]

Hihihi, jeg har faktisk en litt preppy stil til tider, men bruker helst joggebukse når jeg er hjemme[8D] Dress har jeg, men jeg må ærlig innrømme at det ikke finnes så mange kjoler i skapet mitt. Men jeg hadde ett kult skjørt på meg med rød silkebluse på julaften i fjor da[:D] 

Guuuuuuuuuuud, jeg er trøtt! Har hatt tantungen min på overnatting i natt, så vi måtte opp tidlig for å kjøre henne i barnehagen[8D] Så var det jo tv-kvelden min i går, så jeg var oppe sent for å få med meg alt!
I går pratet jeg med tanten min og, og hun hadde vært på Hausken i går. De skal gjennom sitt fjerde prøverørsforsøk før. I det offentlige har de funnet ut at samboeren hennes hadde lite svømmere, og hun ble vel litt sjokkert når de i går fant ut at hun også har PCO!!! Så det er nok bare ikke jeg i familien som sliter med dette problemet nei[&:] Menmen, nå har de i hvert fall funnet ut av ting, hvorfor de tre forsøkene ikke fungerte, og hun er på samme kur som jeg var; metformin og p-piller[:)] Foreldrene hans har sagt at de ønsket å betale for alle de tre neste forsøkene for dem, utrolig bra[:D]
Så nå håper jeg at vi kan gå preggo samtidig[:D]

Back
Topp