Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Grete71
Kjære vene...... [8|][:D] Jaja men så er jo du så UNG også da!!!!! [8D][:D] Forresten, damer skal jo være på topp når de nærmer seg 40... Hvordan i alle dager skal DU bli da?????!!!!!
Hihi jeg liker når det er sånnei dagbøkene våre, jeg!!!! [8D] For DET må jo til for å lage en bebis.... [8D][:D][:D]
står etter at det står at mannen har besøkt mormoren hans [:-]ORIGINAL: mammamilla
Hihi jeg liker når det er sånnei dagbøkene våre, jeg!!!! [8D] For DET må jo til for å lage en bebis.... [8D][:D][:D]
Men litt skummelt nårstår etter at det står at mannen har besøkt mormoren hans [:-]
(nei nå må jeg virkelig gå og legge meg [>:])
ORIGINAL: Angelicka24
ORIGINAL: Jolin
Hei!
Hvordan går det med deg snuppa?
Syns det er så lenge siden jeg har sett deg pålogget her....
Er visst aldri på samtidig mer vi....
Stoooor klem[:D]
Heya!
Det var lenge siden sist ja[:D] Er jo kommet langt på vei allerede du jo[:)] Her går det fint, veeeeldig mye som skjer for tiden! Akkurat nå venter jeg på TR slik at jeg får begynt på fryseforsøket[:)]
Ja, jeg skjønner ikke helt selv hvor fort tiden går,
i dag er jeg 10 uker og har et lite foster i magen!!!
I går fikk jeg doppleren min, og hørte verdens
herligste hjerteslag!!! Ca 175 slag i minuttet!
Ja, blir spennende å komme i gang for dere også!
Har du hatt "pause" i en mnd eller?
Syns det begynner å bli en stund siden siste forsøk!
Jeg håper virkelig at det lykkes for dere denne gangen,
jeg skal holde alt jeg har krysset for dere ved neste forsøk!!
Lykke til snuppa mi!
ORIGINAL: Angelicka24
Ja, jeg skjønner ikke helt selv hvor fort tiden går,
i dag er jeg 10 uker og har et lite foster i magen!!!
I går fikk jeg doppleren min, og hørte verdens
herligste hjerteslag!!! Ca 175 slag i minuttet!
Ja, blir spennende å komme i gang for dere også!
Har du hatt "pause" i en mnd eller?
Syns det begynner å bli en stund siden siste forsøk!
Jeg håper virkelig at det lykkes for dere denne gangen,
jeg skal holde alt jeg har krysset for dere ved neste forsøk!!
Lykke til snuppa mi!
Åååh, grattis med 10 uker snuppa! Så moro[:D] Må være en fantastisk følelse, det å høre hjertelyden! Har du fått dato for UL?
Man må ha en pausemåned mellom hvert forsøk, men denne pausemåneden min ble urimelig lang. Når jeg hadde gått 9 dager etter forrige forsøk så begynte jeg å blø, men det var for kjapt å begynne med neste forsøk, så det var nok hormonene mine som bare tullet. Så da hadde jeg egentlig TR, men må vente på neste. Nå er jeg på dag 32, og får heldigvis medisiner om ikke TR dukker opp før dag 35. Så da får jeg antageligvis Primolut på mandag da, og da går det gjerne 13 dager før TR kommer. Så det blir nok ikke før i midten av november jeg får begynt på neste forsøk[&:]