Angelicka
Forumet er livet
Angelickas prøvedagbok
Da var vi kommet til oktober mnd. PP9! 
1. OKTOBER:
Mannen kom hjem fra Nordsjøen
- WEEEEE[:D][:D][:D]
Mannen kom hjem fra Nordsjøen
- WEEEEE[:D][:D][:D]2. OKTOBER: Begynner å EL-teste! Er på dag 10 i syklusen[:)] Fikser siste rest av det innvendige før salg[;)] Negativ EL-test.
3. OKTOBER: EL-teste.
Negativ EL-test.4. OKTOBER:
OKTOBERROCK!!! 
Skal se band som Ingenting, Nazareth og Europe[:)]
Fikk ikke EL-testet!5. OKTOBER: Negativ EL-test.
6. OKTOBER: Megleren kommer for å sette takst på huset vårt[:)] Fornøyd med takst!!! [:D][:D][:D] Negativ EL-test.
7. OKTOBER: Negativ EL-test.
8. OKTOBER: Mannen reiser på kurs til Stavanger. Negativ EL-test.
9. OKTOBER:
Mammas bursdag
Mannen kommer hjem fra kurs. Huset vårt ble lagt ut for salg!10. OKTOBER: Negativ EL-test. Fikk banklånet vi ønsket oss!

11. OKTOBER:

12. OKTOBER: Er på dag 20 i syklusen[:)]
13. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Skal på to visninger! Begge husene var crap[:'(][8D] Negativ EL-test.
14. OKTOBER: Skal ha visning på leiligheten vår, samt gå på visning på ett veeeeldig interessant hus![:D] 7 stk på interesselisten på vårt hus. Det andre huset var ikke så spennende likevel. Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Negativ EL-test.
15. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)]
16. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)]
17. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Visning på ett hus.
18. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Skal til søss og synge litt karaoke[8D]
19. OKTOBER: Hadde bare kosedag!
20. OKTOBER: Skal i klubb[:D] Er på dag 28 i syklusen. Tester for moro! [8D] Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)]
21. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Hadde tantungen min på overnatting. Fant ut at tanten min har PCO[:-] Mormoren til mannen min kom på sykehus. Mistanke om drypp.
22. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Fikk traineestilling til sommeren!!! Vaskemaskinen røk[:'(] Mannen var og besøkte mormoren sin.

23. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Skal kjøpe ny vaskemaskin. Besøke mormoren til min kjære som er på sykehus.
24. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)]

25. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)]
26. OKTOBER:
27. OKTOBER: Tester - Om ikke TR er kommet til nå, så får jeg primolut av Hausken!
Kaizer har bursdag
28. OKTOBER:
29. OKTOBER:
30. OKTOBER:
31. OKTOBER:
6. august - 34 dager
8. september - 42 dager
19. oktober - 37 dager
24. november - 43 dager
05. januar - 52 dager
8. september - 42 dager
19. oktober - 37 dager
24. november - 43 dager
05. januar - 52 dager
26. februar - 88 dager
24. mai - 38 dager ( med p-pillen)
01. juli - 26 dager ( med p-pillen)
27. juli- 28 dager ( med p-pillen)
24. august- 21 dager (negativt IVF-forsøk)
14. september- 9 dager [:-][:-][:-]
23.september -
menneh..skal du teste før du får medisiner av legen? *spent*[8D][:D][:)][:)] klem!!