~ Angelickas dagbok ~

ORIGINAL: AnneEmilie

Sender et lass babystøv jeg, for nå skal det skje 

skal forresten på 3D-ul om en uke, det blir gøøøy [:D][:D]

Åååååh, så søt du er! Og så to babyer oppå der da; ja takk- to stk tar jeg gjerne i mot[:D]

3D-UL er sikkert kjempemoro da, får jeg se bilder?

ORIGINAL: AnneEmilie

hadde vært kos om det ble tvillinger på deg ja, hihih [:)][:)] de setter inn 2 egg sant?

klart du får se bilder! [:D] legger de sikkert ut i tråden min på feb også [:)][:)]

Jaaa, da må jeg inn og myse vet du[:D] 

De setter inn to egg om begge eggene overlever opptiningen, og Hausken gir klarsignal på det. Vi har ett ønske om det da, så vi satser på at begge overlever opptining og kan settes inn[;)]

[:(][:(][:(] Våkna opp av den største nysen ever i dag.. Og joda, den kom fra meg! Så her sitter jeg under teppet, snufsete, svir på øynene og vondt i hodet. Sukk...

Huff, så kjipt... Go'bedring! Klem

ORIGINAL: Bens mamma

Huff, så kjipt... Go'bedring! Klem

Tusen takk Bens mamma! Synes virkelig synd på meg selv nå[8D]

Huff da, stakkars deg vennen!
God bedring!! [:D][:D]

ORIGINAL: Kaizer

Huff da, stakkars deg vennen!
God bedring!! [:D][:D]

Ååååh, tusen takk! *Snufs* [:D]

Lykke til med visningen i dag da! Kl er det?
Har det andre huset "deres" blitt solgt?

18.45 i dag[:)] Det andre huset er ikke solgt enda nei[;)] Satser på at huset vårt her selges etter denne visningen[:D]

Ååå, så spennende!
Skal tenke på dere i kveld (når jeg er på jobb) Håper dere får inn bud i kveld allerede (eller i morgen)!! [:D]

Ååå, så spennende!
Skal tenke på dere i kveld (når jeg er på jobb) Håper dere får inn bud i kveld allerede (eller i morgen)!! [:D]

Det må du gjøre[:D] Hadde vært morsomt å få solgt nå jah[;)]

Lykke til m visning! Krysser alt for et bra bud med en gang.[:)]

ORIGINAL: Bens mamma

Lykke til m visning! Krysser alt for et bra bud med en gang.[:)]

Takktakk! Bare litt stress å vaske huset når man er forkjøla[8D]

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til oktober mnd. PP9! 

1. OKTOBER:  Mannen kom hjem fra Nordsjøen   - WEEEEE[:D][:D][:D]

2. OKTOBER: Begynner å EL-teste! Er på dag 10 i syklusen[:)] Fikser siste rest av det innvendige før salg[;)] Negativ EL-test.

3. OKTOBER: EL-teste.  Negativ EL-test.

4. OKTOBER:  OKTOBERROCK!!! Skal se band som Ingenting, Nazareth og Europe[:)]  Fikk ikke EL-testet!

5. OKTOBER: Negativ EL-test.

6. OKTOBER: Megleren kommer for å sette takst på huset vårt[:)] Fornøyd med takst!!! [:D][:D][:D] Negativ EL-test.

7. OKTOBER: Negativ EL-test.

8. OKTOBER: Mannen reiser på kurs til Stavanger. Negativ EL-test.

9. OKTOBER:  Mammas bursdag Mannen kommer hjem fra kurs. Huset vårt ble lagt ut for salg!

10. OKTOBER: Negativ EL-test. Fikk banklånet vi ønsket oss!

11. OKTOBER: 

12. OKTOBER: Er på dag 20 i syklusen[:)] 

13. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Skal på to visninger! Begge husene var crap[:'(][8D] Negativ EL-test.

14. OKTOBER: Skal ha visning på leiligheten vår, samt gå på visning på ett veeeeldig interessant hus![:D] 7 stk på interesselisten på vårt hus. Det andre huset var ikke så spennende likevel. Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Negativ EL-test.

15. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)]

16. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] 

17. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Visning på ett hus.

18. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Skal til søss og synge litt karaoke[8D]

19. OKTOBER: Hadde bare kosedag!     

20. OKTOBER: Skal i klubb[:D] Er på dag 28 i syklusen. Tester for moro! [8D] Negativ test.Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)]

21. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Hadde tantungen min på overnatting. Fant ut at tanten min har PCO[:-] Mormoren til mannen min kom på sykehus. Mistanke om drypp.

22. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Fikk traineestilling til sommeren!!! Vaskemaskinen røk[:'(] Mannen var og besøkte mormoren sin. 

23. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Skal kjøpe ny vaskemaskin. Besøke mormoren til min kjære som er på sykehus. 

24. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Var hos ett vennepar. 

25. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Bestevennina mi var her - singstar! 

26. OKTOBER: Sløvedag - så film. 

27. OKTOBER: Tester - Om ikke TR er kommet til nå, så får jeg primolut av Hausken! Negativ test. Hausken skulle sende resept på primolut. Kaizer har bursdag Jobbe fra 16 og utover.

28. OKTOBER: Ny visning på huset vårt! Er skikkelig forkjøla[:'(] Jobbet ikke - ikke i form!

29. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Mannen reiste ut på jobb[:(] Er skikkelig forkjøla og jævlig[:'(]    

30. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)]    

31. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)]  

6. august -       34 dager  
8. september -  42 dager
19. oktober -    37 dager
24. november - 43 dager
05. januar -      52 dager
26. februar -     88 dager
24. mai -          38 dager ( med p-pillen)
01. juli -           26 dager ( med p-pillen)
27. juli-            28 dager ( med p-pillen)
24. august-       21 dager (negativt IVF-forsøk)
14. september-    9 dager [:-][:-][:-]
23.september -

Ble det noe bra på visning i går? Mange folk?
Blir spennende dette, håper dere får solgt før noen snapper huset "deres" foran øynene på dere!

Har forresten funnet et lekkert hus vi også! Flyttet inn her vi bor nå for 1,5 år siden, men jeg har allerede begynnt å se etter en ny plass! Tjihi [8D]

Ble det noe bra på visning i går? Mange folk?
Blir spennende dette, håper dere får solgt før noen snapper huset "deres" foran øynene på dere!

Har forresten funnet et lekkert hus vi også! Flyttet inn her vi bor nå for 1,5 år siden, men jeg har allerede begynnt å se etter en ny plass! Tjihi [8D]

Det var ett par som var veldig interessert, og de ville komme tilbake på lørdag og ta med en byggekyndig å se. Så det er jo veldig positivt, for de skulle visst i banken på fredag[8D]
Ikke skjedd noe nytt med drømmehuset vårt enda, og det er heller ikke kommet noe bedre på markedet slik vi ser det. Så vi håper jo selvsagt at vi får det da[:)]
Hehe, morsomt å se etter ny plass å bo da. Er det leilighet dere har kjøpt nå?

Vi bor i tomannsbolig, og det jeg har sett meg ut nå er også tomannsbolig [:)]
Har egentlig mest lyst på enebolig, men store tomanns er også veldig greie! [:D][:D]

Håper de legger inn bud på mandag da, siden de ikke kan legge inn no bud på lørdag... [8|][:D]

Vi bor i tomannsbolig, og det jeg har sett meg ut nå er også tomannsbolig [:)]
Har egentlig mest lyst på enebolig, men store tomanns er også veldig greie! [:D][:D]

Håper de legger inn bud på mandag da, siden de ikke kan legge inn no bud på lørdag... [8|][:D]

Ja, det håper jeg virkelig. Er superspennende dette her! Søss og bor i tomannsbolig og trives veldig godt. Utenom at fyren som har flyttet inn ved siden har en forkjærlighet for tecno, og har en stor schaefer som står å voffer i hagen[8D] 
Kunne for så vidt bodd i tomannsbolig, men det er noe med den friheten ved å ha enebolig og. Litt mer usjenert, og man kan guffe musikken så høyt man vil uten at noen dunker i veggen[8D][;)]

Stakkar deg da.... [&o] Ikke noe moro å bli forkjøla.... [&o] Vi har egentlig funnet drømmehuset, men vi har ikke 2,5 mill kr akkurat nå...

På vei til/fra jobb og barnehage, kjører vi av og til forbi her, alt etter som hvilken vei vi tar. Der ligger det vel 3 hus på rekke, og jeg har ofte tenkt at "et av disse kunne jeg hatt"... Og se:

http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=15257420&sid=xz6cabbvhLo971831&WT.svl=Bilde

Kan jo flytte inn på dagen, jo... Men er er det totalt bom stopp i kjøp og salg av hus, tydeligvis!!!!!

ORIGINAL: Grete71

Stakkar deg da.... [&o] Ikke noe moro å bli forkjøla.... [&o] Vi har egentlig funnet drømmehuset, men vi har ikke 2,5 mill kr akkurat nå...

På vei til/fra jobb og barnehage, kjører vi av og til forbi her, alt etter som hvilken vei vi tar. Der ligger det vel 3 hus på rekke, og jeg har ofte tenkt at "et av disse kunne jeg hatt"... Og se:

http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=15257420&sid=xz6cabbvhLo971831&WT.svl=Bilde

Kan jo flytte inn på dagen, jo... Men er er det totalt bom stopp i kjøp og salg av hus, tydeligvis!!!!!

Wow! Det så jo veldig bra ut! Hvorfor har de ikke ett sånt hus her? Jaja, det drømmehuset vårt ser jo også bra ut da[8D]
Her er det ikke stopp. Ser det er en del som blir solgt hele tiden egentlig, så det er jo betryggende da.

Back
Topp