~ Angelickas dagbok ~

*Nååååh!!* Tusen takk Randålf! Den der varmet! Er litt pumpa idag, så den der var god nå[:D]

I dag er det 12. april, og du er på dag 47 av syklusen. Det er 11 dager siden eggløsningen, 1. april, og 2 dager til en graviditetstest kan være positiv.

Med andre ord; etter min regning. Dag 46 av syklusen, og 3 dager til en eventuell positiv test[;)] Så nå er jeg 6 dager etter forrige IKM, men har gått ut fra 49 dagers syklus denne gang...

Ja, håper det jeg og! Begynner å nærme seg nå. Skal bli godt siden jeg er så langt i syklusen igjen[:'(] Absolutt ingen tegn til tanta heller[8|]

Kos deg på workshop idag [:)]
Åh, skal innrømme jeg er pittelittegranne sjalu [:-][:D]

Ååååh, det var kjempegøy på kurs idag! Har allerede meldt meg på neste kurs; Mediumship II. Skikkelig spennende[:)]

Sniker bare innom for å ønske deg en riktig fin helg - og satse på at testen ble tatt for tidlig. Gleder meg til å høre etter legebesøket!

Ja, gleder meg jeg og!! Ble jo fortalt av han som har kurset at jeg er gravid med tvillinger nå da, så får satse på at han har rett, og at testen blir positiv på tirsdag[;)] Hadde jeg hatt en her nå, så hadde jeg nok tatt en ny imorgen tidlig. Angrer på at jeg ikke kjøpte en to pakning, i stedet for en CB digital[8|]

ORIGINAL: Angelicka23

Ja, gleder meg jeg og!! Ble jo fortalt av han som har kurset at jeg er gravid med tvillinger nå da, så får satse på at han har rett, og at testen blir positiv på tirsdag[;)] Hadde jeg hatt en her nå, så hadde jeg nok tatt en ny imorgen tidlig. Angrer på at jeg ikke kjøpte en to pakning, i stedet for en CB digital[8|]

Ååååååååååååååååååå, han pleier jo å ha rett!!! Ååååååh, såååå speeeeennennnndeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [:D][:D][:D]

Hihihi, om han har rett nå så skal jeg søren meg gi ham en god klem neste gang jeg ser ham[8D] 
Han ringte ikveld og ville ha meg og mamma med ut og spise, men mamma er på jobb, så det gikk ikke gitt[;)]

Hehehe, ja han er ganske spesiell og for å si det sånn. Morsom type[;)]

I dag er det 13. april, og du er på dag 48 av syklusen. Det er 12 dager siden eggløsningen, 1. april, og 1 dager til en graviditetstest kan være positiv.

Med andre ord; dag 47 dager i syklusen, og 5 dager før forrige IKM. Men 2 dager til IKM etter slik jeg tror EL har vært!

Jeg har jo stilt inn min på 49 dager denne gangen, men skulle kanskje skrevet 50, slik at det ble rett[8D] Menmen, er jo faktisk på dag 47 nå da! Hvis jeg ikke er gravid nå heller, så blir jeg frustrert altså. DE lange syklusene liksom. Skulle ikke vært lov[&:]

I natt har jeg sovet 10 timer, så jeg burde jo være utsovet! Var skikkelig trøtt og sliten når jeg la meg igår, og har drømt sinnsykt mye rart i natt om hester, døde onkler, sying av kjoler og det som er[8D] Rare greier!

Hehehe, ja i det siste har jeg jo vært så trøtt, og når jeg har fått sovet, så har jeg jo sovet superlenge og! To ganger denne uken har jeg skrudd av vekkerklokken min i søvne. I går tenkte jeg at jeg bare skulle få sovet ut det jeg trengte i dag, og jaggu ble det ti timer gitt!
Ingen murringer enda i dag da..hm...

Ja, den der joiner jeg deg på! Drikker kaffe nå, så er det lesing for alle penga her!

Ingenting stikking her enda! Har egentlig skjedd veldig lite der nede i dag!

Ja, men nå gir jeg de jo kaffe, så da må de jo våkne etterhvert tenker jeg[8D]

Har du ikke begynt å lese enda, du for sette igang dersom du skal bli stjerneadvokat, eller var det en annen som skulle danke ut tullingen Staff?

Men vær forsiktig med den kaffen slik at du ikke kverker noen der inne, alt med måte[;)]
Holder tomlene for deg jeg at det blir noe liv der inne i magen din snart.

ORIGINAL: twinanne

Har du ikke begynt å lese enda, du for sette igang dersom du skal bli stjerneadvokat, eller var det en annen som skulle danke ut tullingen Staff?

Men vær forsiktig med den kaffen slik at du ikke kverker noen der inne, alt med måte[;)]
Holder tomlene for deg jeg at det blir noe liv der inne i magen din snart.

Hehehe, jeg drikker bare en kaffe til dagen, så er ikke stordrikker! Ble litt gira nå, for jeg har bestilt hotell i Bergen og billetter til Dagfinn Lyngbø til neste helg!!! Bursdagspresang til mannen, og noe ekstra kjekt siden vi har vært sammen 7 år denne måneden[:D] 
Skal ikke si noe til mannen, bare be ham pakke litt på fredags kveld, så skal vi kjøre på lørdags morgen, og han skal IKKE ane hve som skjer.

Er så gira nå; SÅ GØYYYYYY

Back
Topp