~ Angelickas dagbok ~

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til april mnd.Fortsatt pp6

1. APRIL:  [:)]Skal til frisøren 10.30[:)] Fått gjort mye hjemme!!! Tror jeg har EL, for jeg har verket noe sinnsykt på venstre side!!!  (Hihihihi[;)])

2. APRIL:  [:'(]Mannen min reiser ut[:'(] Stikninger ved venstre eggstokk...

3. APRIL: [:-] Mye som skjer nede i venstre eggstokk idag og.. Mystisk!!![:-]

4. APRIL:  [8|] EL dersom 53 dagers syklus [8|] Fikk B/A på skatterettsoppgaven min[:)][:)][:)]

5. APRIL:  Hadde kosekveld med meg selv..hehe

6. APRIL:  Seriestart!! FKH spiller hjemme mot Notodden - FKH vant 3-1!!Sov til halv 12 [8|]

7. APRIL:  [:)] Skal passe lillesøss [:)]

8. APRIL: [:)] Tanten min og mellomstesøss kommer til lunsj og kaffe [:)]

9. APRIL:  [:)] Skal hjelpe svigerinnen min med papirarbeid [:)]

10. APRIL:  

11. APRIL:   Skal teste idag!!

12. APRIL: [:D] Workshop med Phil Phillips (clairvoyant) [:D]

13. APRIL: 

14. APRIL: 

15. APRIL: [:-] Dag 50, og time hos lege for GU og svar på blodprøver jeg tok forrige måned [:-] 

16. APRIL: [8|] Mannen min er på kurs i Stavanger [8|] 

17. APRIL:  Mannen min kommer hjem igjen 

18. APRIL: 

19. APRIL: 

20. APRIL: 

21. APRIL: 

22. APRIL: 

23. APRIL: [8|] Innlevering oppgave i sivilprosess [8|]

24. APRIL: 

25. APRIL: 

26. APRIL: 

27. APRIL:  Mannen min blir 27 år 

28. APRIL: 

29. APRIL: 
Jeg og mannen min har vært sammen i 7 år     

30. APRIL: 

6.august - 34 dager  
8.september - 42 dager
19.oktober - 37 dager
24.november - 43 dager
05. januar - 52 dager
26. februar - Hva tid finner TR ut at hun skal dukke opp??

Tusen takk snuppa! Står alt bra til med deg?

Ååååh, heldiggris! Var på Kypros mai ifjor jeg[:)]
Kan tenke meg at det må være litt digg å se sambo igjen da!!!
Her er alt fint. Går i det samme gamle, mye skravling! Sitter litt fast her inne føler jeg! Hehehe..
Hvordan har bebisen din det da?

I dag er det 10. april, og du er på dag 45 av syklusen. Det er 9 dager siden eggløsningen, 1. april, og 4 dager til en graviditetstest kan være positiv.

Dette er jo da om jeg går ut fra 49 dagers syklus, som jeg trooor jeg har... *sukk*[&o]

Da er jeg jo egentlig på dag 44, siden BV regner med IKM-dagen! Idag sov jeg helt til halv tolv, selvom jeg hadde vekkerklokken på halv 9. Skjønner ikke hva som skjer her, må ha skrudd vekkerklokken av i søvne! Så da har jeg sovet 10 timer inatt, og det er andre gang denne uken jeg har klart å forsove meg!
Idag har jeg hatt litt mensmurringer, men ellers ingenting. Skal jo teste imorgen, så kan bli spennende å se hvordan det går! Håper bare testen er kommet i posten idag[&:]

Husker jeg sov og sov og sov og sov i begynnelsen av svangerskapet... [8|]

[;)][:D][:D][:D]

ORIGINAL: **Eggerøra**

Husker jeg sov og sov og sov og sov i begynnelsen av svangerskapet... [8|]

[;)][:D][:D][:D]

Ooooh, hva tid begynte du å være trøtt da? Jeg er jo bare 3 uker på vei muligens nå, hvis jeg er gravid!

ORIGINAL: AnineT

ORIGINAL: Angelicka23

Ååååh, heldiggris! Var på Kypros mai ifjor jeg[:)]
Kan tenke meg at det må være litt digg å se sambo igjen da!!!
Her er alt fint. Går i det samme gamle, mye skravling! Sitter litt fast her inne føler jeg! Hehehe..
Hvordan har bebisen din det da?

Babisen har det nok fint den =)
Og du kommer deg nok ut herfra fortere enn du aner [;)][:D]

Tusen takk for det snuppa! Jeg savner å prate med både deg og Eggis her inne! Er så mange nye hele tiden; savner den gamle gjengen vår..hehe.. Men det må jo bare bli kjempegøy å komme inn i ett terminforum nå! Bli bedre kjent med en fast gjeng, enn nye hele tiden. Kan jo være moro det og, men er klar for å få ett lite nurk i magen jeg og nå!!!
Tenker du gleder deg til din kjære kommer hjem på perm nå[:D]

Ååååh, så gøy!! Du har vel ikke sett ham siden han reiste?
Tenk at du er 9 uker på vei allerede, fy søren så fort tiden går!!

Det høres jo kjempefint ut! Herremin hatt, siden februar! Det er jo sykt lenge siden! Det må jo være deilig å få ham hjem litt da ja! Hvor lenge blir han hjemme da?
Det er godt du holder deg aktiv og har ting å henge fingrene i. Kan tenke meg at man går litt på veggene om man bare hadde vært hjemme. Jeg merker at jeg blir sykt rastløs andre uken mannen min er borte! Men nå sitter jeg jo bare hjemme og leser, så da er det jo ikke så rart[8|]

Hahaha, du er skjønn altså[:)]
To uker kan jeg tenke meg blir sykt herlig ja! Hvem er det du skal til Kypros med da?

Oi! Litt av en gjeng det da! Brus er jo godt det og da i varmen[8D]

Hihihi; Kypros er bra da! Fint vær og greier. Vi reiste jo rundt samme tid ifjor. Eneste som er så kjipt er at det er så dyrt der nede...

Hehehe, da ordner det seg nok da ja! Heldiggrisen som kan pakke og reise! Jeg og vil reise!!!!!

Nei, ingen planer egentlig. Har lyst til å pusse opp her hjemme for eventuelle feriepenger i år. Vil shine litt opp slik at vi forhåpentligvis kan selge om ikke alt for lenge[;)] Må ha større hus og gjerne ett ekstra soverom til en poitensiell baby! Hehehe...

Oi! Det høres ikke dumt ut nei! Det går jo med en baby her og da.. Er liksom 60 kvadrat, og 60 kvadrat hage...Hehehe, er bare lei..[8D]

Grunnen til at jeg er lei her, er vel egentlig at vi stadig har nye oppussingsprosjekter på gang. Blir liksom aldri ferdig! Rekkehuset er fra midten av 60-tallet, så når vi flyttet inn var badet knallråååååsa...Hehehe[;)] Så vi har gjort sykt mye, men kommer liksom aldri helt i mål heller[8D]

*you got mail* [:D]

* I`ve read the mail* [8D] Tihihi[;)]

ORIGINAL: AnineT

Hehe, skjønner, er ikke så lett å få gjort alt på en gang heller, både tidsmessig og økonomisk. [:)]

Nei, det er ikke det. Nå er jo mannen min heldigvis utdannet snekker da, men han liker egentlig ikke snekre lenger, så vil ikke akkurat tvinge ham i gang heller..hehehe.. Er en grunn til at han jobber i Nordsjøen nå liksom[;)]

Back
Topp