~ Angelickas dagbok ~

Hei!
Kan jeg spørre om en ting? Hvor finner dere de fine bildene med tekst som dere legger ved innleggene deres? Og hvordan legger dere ved dem?

Heia!
Dette bildet har Truseprinsesse laget til meg[;)] 
Tror det skal stå inne på testforumet hvordan man legger bildet inn i signaturen din. Du må ihvertfall inn på "min profil", og legge bildekoden inn på noe som jeg tror heter "min signatur" der inne[:)]

I dag er det 11. april, og du er på dag 46 av syklusen. Det er 10 dager siden eggløsningen, 1. april, og 3 dager til en graviditetstest kan være positiv.

ÅÅåååh herregud! Jeg er så nervøs for imorgen at jeg holder på å dø[&:]

Negativ test idag.
Men jeg er ikke lei meg eller trist. Dette er dag 46, eller dag 45 om man ikke regner med IKM-dagen, og jeg hadde jo 52 - dagers syklus sist. Trooor jeg hadde EL den første, noe som tilsvarer en 49 dagers syklus, og da er jeg jo i så fall 4 dager før IKM idag. Selv med en CB digital som jeg tok idag, så er det bare 51 % sjans for utslag ved graviditet.

Så da får jeg bare vente og se, har ikke sovet mye inatt, tenkt mye på hva jeg vil fremover, og fant ut at selv om jeg ikke er gravid denne måneden, så skal jeg jo til legen på tirsdag. Har fått mye avklaring på hva jeg vil mht. skolegang og sånn nå, og tror jeg har laget en slagplan til neste år med tanke på hva jeg skal skrive master i. (Alt man tenker på i de sene nattestimer[8D]).

Sånn, det var dagens skriblerier i dag..Hehehe[:)]

Liten klipp og lim fra forumet; orket ikke skrive alt på nytt her inne[;)]

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til april mnd.Fortsatt pp6

1. APRIL:  [:)]Skal til frisøren 10.30[:)] Fått gjort mye hjemme!!! Tror jeg har EL, for jeg har verket noe sinnsykt på venstre side!!!  (Hihihihi[;)])

2. APRIL:  [:'(]Mannen min reiser ut[:'(] Stikninger ved venstre eggstokk...

3. APRIL: [:-] Mye som skjer nede i venstre eggstokk idag og.. Mystisk!!![:-]

4. APRIL:  [8|] EL dersom 53 dagers syklus [8|] Fikk B/A på skatterettsoppgaven min[:)][:)][:)]

5. APRIL:  Hadde kosekveld med meg selv..hehe

6. APRIL:  Seriestart!! FKH spiller hjemme mot Notodden - FKH vant 3-1!!Sov til halv 12 [8|]

7. APRIL:  [:)] Skal passe lillesøss [:)]

8. APRIL: [:)] Tanten min og mellomstesøss kommer til lunsj og kaffe [:)]

9. APRIL:  [:)] Skal hjelpe svigerinnen min med papirarbeid [:)]

10. APRIL:  Hadde besøk av en vennine. 

11. APRIL:   Skal teste idag!!  Negativ test!!!

12. APRIL: [:D] Workshop med Phil Phillips (clairvoyant) [:D]

13. APRIL: 

14. APRIL: 

15. APRIL: [:-] Dag 50, og time hos lege for GU og svar på blodprøver jeg tok forrige måned [:-] 

16. APRIL: [8|] Mannen min er på kurs i Stavanger [8|] 

17. APRIL:  Mannen min kommer hjem igjen 

18. APRIL: 

19. APRIL: 

20. APRIL: 

21. APRIL: 

22. APRIL: 

23. APRIL: [8|] Innlevering oppgave i sivilprosess [8|]

24. APRIL: 

25. APRIL: 

26. APRIL: 

27. APRIL:  Mannen min blir 27 år 

28. APRIL: 

29. APRIL: 
Jeg og mannen min har vært sammen i 7 år     

30. APRIL: 

6.august - 34 dager  
8.september - 42 dager
19.oktober - 37 dager
24.november - 43 dager
05. januar - 52 dager
26. februar - Hva tid finner TR ut at hun skal dukke opp??

innom og legger igjen en liten klem, som du kan varme deg på til den positive testen kommer om et par dager [;)]

Du må svare på mailen min så jeg får gjort det jeg skaaaaal [:D][:D][:D][:D]

Har du sendt mail? Hihihi, jeg svarte på en i går?
Tuuusen takk for den gode klemmen Eggis, trengte den nå!

Sender deg en trøsteklem siden testen var negativ, men krysser fingrene  for at du testet for tidlig!!

Håper det sitter en spire hos deg nå!

klem

Tuuuusen takk snuppa!
Så herlige dere er[:D]
Er glad for alle de klemmer jeg kan få idag! Hehehehe[;)]

*oppdrag utført* [8D]

Nååå kan jeg spise frokost [:)][:D][:D]

Tihi! Jeg har hatt meg både frokost og kaffe jeg allerede[8D]

ORIGINAL: Angelicka23

Tihi! Jeg har hatt meg både frokost og kaffe jeg allerede[8D]

Ikke kommet så langt... Måtte opp å kjøre sambo til å hente bilen sin, og så måtte jeg jo inn hit og sjekke resultatene deres, og så ble jeg sittende å skravle på MSN med en venninne med en god nyhet, og så... hehe... Men nå må jeg gå, skal jo til kiropraktoren om tre kvarter [&:]
Ha en fin dag [:)]

Kos deg Eggis!

Takk snuppa! Har på følelsen det var for tidlig selv. Det er det som er så kjipt med disse syklusene mine, kan aldri beregne helt når TR skal være der eller ikke liksom! Men som sagt, tror jeg hadde EL den 1, og da er det jo enda 3-4 dager til IKM[;)]

Dumt med negativ test i dag, men krysser fingrene for at det var for tidlig og om TR skal komme så får du nå iallefall hjelp snart[:)]

Tusen takk Randålf! Jeg håper egentlig det bare var for tidlig jeg og! Lurer sånn på hvorfor disse syklusene mine er så lange.. Må jo være noe galt her[&:]

Jaaaa, jeg vil gi positiv test til mannen min i bursdagspresang!
I dag sendte han bilder av utsikten fra rommet sitt, og ett bilde av seg selv. Og jeg begynte å grine som vanlig. Så nå har jeg ham som bakgrunnsbilde på pcen her[8D]

Wow!! Så stilig da[:D] Må jo være kjempekjekt å få reise litt sånn i jobben[:)]

Back
Topp