~ Angelickas dagbok ~

ORIGINAL: snuppis30

Angelicka: kan du ikke sende spåmannen til oss også, slik at han kan spå oss alle gravide [:D][:D][:D][:D]

Jeg vil også ha en liten spire i magen min [:'(]

Jeg har jo spådd en god del av oss gravide, så trenger ikke spåmannen[8D]
Men, han har en teletorgtjeneste man kan ringe da[:D]

Bestill billetter og hiv deg med!! Hehehe.. Var så og si utsolgt, så var kjempeheldig[:D]

Ehehehe, du kommer jo ett lite stykke med trikken da, så kan du haike videre! Kan få sove mellom meg og mannen min[8D] (Eller ikke... knise)

Ja, jeg og! Showet handler litt om graviditet og sånn og, så det kan jo bli bra! Og hvis ikke, så kan jeg drikke og kose meg den kvelden! Blir noe kjekt for oss uansett!
Men, du er gravid du da snuppa!!!

Ja, jeg har vært helt gira i hele dag pga dette..hehehe.. Dagfinn Lyngbø er jo rå morsom[:D]

Ja kunne virkelig tenkt meg på show med han.....[:D]
Jeg og sambo var på raske menn og jeg holdt på å le meg skakk[:D]

Ja, de og er jo bra da!!! Vi leide bare dvd av forrige showet tilo Dagfinn Lyngbø. Men hadde jo vondt i magen etterpå[:D]

ORIGINAL: Angelicka23

Ja, de og er jo bra da!!! Vi leide bare dvd av forrige showet tilo Dagfinn Lyngbø. Men hadde jo vondt i magen etterpå[:D]

Heisann!
Er det sånn å forstå at du kan spå? Kunne gjerne tenke meg å bli spådd jeg også[;)]

Din mann er jo en skikelig heldiggris da, dette blir nok litt av en helg for ham, også for deg selvfølgelig, og så er det jo heller ikke så lenge til.

ORIGINAL: ninabo

Heisann!
Er det sånn å forstå at du kan spå? Kunne gjerne tenke meg å bli spådd jeg også[;)]

Send meg en pm du[:)]

ORIGINAL: twinanne

Din mann er jo en skikelig heldiggris da, dette blir nok litt av en helg for ham, også for deg selvfølgelig, og så er det jo heller ikke så lenge til.

Nei, det var det som var så kjekt!! Sa til ham idag at jeg hadde funnet en kjempebra bursdagspresang. Gjett om han ble nysgjerrig! Hihihi...
Og det som er ekstra gøy, er at presangen er kjekk for meg og..hehe[;)]

ORIGINAL: ninabo

Heisann!

Send meg en pm du[:)]

pm er sendt[:)]

Hihihi, jeg så noe om Dagfinn Lyngbø her inne på generell i dag, og at han bare skulle være i Bergen, og sånn ble tankene satt i gang gitt!! Hehehe[:D]

Cirka 3 og en halv time med bil, så går kjapt det da[:D] Så har vi to tomer til Stavanger[;)]

Ehrm... Jeg blir virkelig ikke helt venn med tastaturet her altså. Bruker mannen sin stasjonære pc nå når han er i Nordsjøen, og han har min bærbare. Har aldri skrevet så mye feil som nå altså! Helt seriøst[8D]

Frekking[:@]    [8D][8D][8D]

Nå er jeg skikkelig trøtt igjen, men kan ikke legge meg enda! Har enda litt jobb som må gjøres før jeg får krype til køys - sånn er det når man sover til elleve om dagen. FKH tapte 1-0 i dag borte mot Sogndal og..

Dagboken ble visst postet to ganger....

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til april mnd.Fortsatt pp6

1. APRIL:  [:)]Skal til frisøren 10.30[:)] Fått gjort mye hjemme!!! Tror jeg har EL, for jeg har verket noe sinnsykt på venstre side!!!  (Hihihihi[;)])

2. APRIL:  [:'(]Mannen min reiser ut[:'(] Stikninger ved venstre eggstokk...

3. APRIL: [:-] Mye som skjer nede i venstre eggstokk idag og.. Mystisk!!![:-]

4. APRIL:  [8|] EL dersom 53 dagers syklus [8|] Fikk B/A på skatterettsoppgaven min[:)][:)][:)]

5. APRIL:  Hadde kosekveld med meg selv..hehe

6. APRIL:  Seriestart!! FKH spiller hjemme mot Notodden - FKH vant 3-1!!Sov til halv 12 [8|]

7. APRIL:  [:)] Skal passe lillesøss [:)]

8. APRIL: [:)] Tanten min og mellomstesøss kommer til lunsj og kaffe [:)]

9. APRIL:  [:)] Skal hjelpe svigerinnen min med papirarbeid [:)]

10. APRIL:  Hadde besøk av en vennine. 

11. APRIL:   Skal teste idag!!  Negativ test!!! [&o]

12. APRIL: [:D] Workshop med Phil Phillips (clairvoyant) [:D]

13. APRIL: 

14. APRIL:  [:o] Bare en dag igjen til legebesøk! [:o]

15. APRIL: [:-] Dag 49, og time hos lege for GU og svar på blodprøver jeg tok forrige måned [:-] 

16. APRIL: [8|] Mannen min er på kurs i Stavanger [8|] 

17. APRIL:  Mannen min kommer hjem igjen 

18. APRIL: 

19. APRIL:  Reiser til Bergen for å se Dagfinn Lyngbø

20. APRIL:   Reiser hjem igjen fra Bergen. FKH har hjemmekamp

21. APRIL: 

22. APRIL: 

23. APRIL: 

24. APRIL: 

25. APRIL: 

26. APRIL: 

27. APRIL:  Mannen min blir 27 år 

28. APRIL: 

29. APRIL: 
Jeg og mannen min har vært sammen i 7 år     

30. APRIL: 

6.august - 34 dager  
8.september - 42 dager
19.oktober - 37 dager
24.november - 43 dager
05. januar - 52 dager
26. februar - Hva tid finner TR ut at hun skal dukke opp??

Frekking[:@] [8D][8D][8D]

Nå er jeg skikkelig trøtt igjen, men kan ikke legge meg enda! Har enda litt jobb som må gjøres før jeg får krype til køys - sånn er det når man sover til elleve om dagen. FKH tapte 1-0 i dag borte mot Sogndal og..

hihi, ODD slo Alta 7-3!!![:D][:D][:D]

Back
Topp