~ Angelickas dagbok ~

Ja, jeg hørte det!!! Hahaha[:D] Sikkert morsom kamp å se! Vant ikke Alta sin åpningskamp?

I dag er det 14. april, og du er på dag 48 av syklusen. Det er 13 dager siden eggløsningen, 1. april, og 1 dager til en graviditetstest kan være positiv.

*gulp*

I over morgen skal jeg til legen og.. Herregud!!! [:-]

Jaja, ingen tegn til TR enda, får satse på at hun holder seg borte også under GU i morgen, har ikke så veldig lyst å ha henne da for å si det slik!
Det greieste hadde vært om hun holdt seg borte i 9 måneder[:)]

Heisann!!

Hvordan går det?
Ser det er bare to dager til du skal på GU, blir spennende å høre hva han/hun sier da.
Håper tanta di holder seg borte leeenge og at det er en liten spire i magen din!!!

Ha en fin dag!!
klem

Heia!
Her går det fint! Gleder meg til GU i morgen, tar en ny test hos legen og samtidig, så håper den er positiv[8D] Men skal bli greit å se om jeg blir sendt til utredning eller hva som skjer nå!

Så spennende at det er i morgen allerede!
Jeg smører meg stadig nytt med tålmodighet og må vente til 30. april før jeg skal til GU [&:]

Lykke til i morgen, håper virkelig du er gravid! [:D]

Tuusen takk! 30.april er heldigvis ikek så langt unna det helelr! Håper virkelig jeg er gravid ja

Da hadde jeg begynt å rive opp flisene på kjøkkengulvet! Herlig å få bort de sorte flisene, å få lagt ny laminat der etterhvert! Problemet er vel bare at vi ikke får penger før den første, så innen den tid får vi leve med lekkert oransje gulvbelegg! *Fnise*

Ja, nå må noe positivt skje her, for jeg er skikkelig deppa[:(]

Lykke til i morgen snuppa!
Krysser alt for deg!

Tuuusen takk!!

Har skrevet en tråd ute på FS her.. Er bare deppa over ting her hjemme. Er liksom så mye å pusse opp, og føler vi ikke har gjrot annet de siste par årene. Så man kommer til ett punkt man er drittlei og bare vil flytte. Så snakket jeg selvsagt med mannen min im dette i dag, og siden dette er noe som gnager oss hele tiden, ble det en liten krangel utav det rett og slett. Men vi fikk ordnet opp i det, og vi har jo noe kjekt å se frem til neste helg (selv om han ikke vet det da). Fikk ett par fine meldinger som jeg selvsagt bare begynte å grine mer av, men er bedre nå. Var nok bare noe som skulle ut her[;)]

Jada, er sant det! Men med alle pengene vi etterhvert har brukt går det jo nesten opp i opp[8D] Hehe.. Tragisk men sant! Men det blir ihvertfall som om vi har betalt på ett lån vi ikke hadde da[8|]

Men det hadde nok vært vanskelig å selge en leilighet med vannskade[&:] Det er nok sånn å ha hus og leilighet dessverre, alltid noe å gjøre.....Vi bor i nytt hus, men fortsatt mye å gjøre[&:]

Huff ja.. Vi visste det var en del å gjøre når vi kjøpte altså, men det tok liksom ikke slutt. Vi har:
  • flislagt hele badet
  • kjøpt ny dus¨j
  • utvidet badet litt slik at vi fikk plass til vaskemaskin og tørketrommel
  • skiftet alle dører i hele huset
  • malt/tapetsert alle vegger
  • lagt ny laminat på soverom og bod
  • støpt platting på fremsiden/terasse på den andre (revet den gamle terassen
  • spadd opp stikkelshekk, og plantet tujiahekk
  • sådd ny plen og anlagt rosebed
  • malt kjøkkenet og flisene der
  • lagt ny kjøkkenbenk
  • malt alle tak
  • listet gang, soverom, bad og bod, samt alle vinduer

Og igjen har vi:
  • skifte tak/takshingel
  • fikse gulvet på kjøkkenet
  • bytte ut kjøkkenskap ( det som det har lekt i)
  • legge laminat i stue/kjøkken og gang
  • få rørlegger til å ordne rørene inne og ute/installere vannmåler
  • liste kjøkken/stue
  • skifte kledning på tre sider av huset
  • male huset

Ja, det var vel det jeg kommer på.. Rart jeg er lei eller? [&:]

Hei jeg skjønner godt at du er lei[;)]
Samboeren min og jeg flyttet inn i helt ny lelighet i august i fjor og rett etter jul så oppdaget vi at vi har hatt vannlekkasje i kjøkkenbenken[:@]
Først nå i neste uke skal de begynne å reparere! Irriterende!!! Slipper selvfølgelig å betale noen ting siden det ikke var vår feil men er så utrolig kjedelig å flytte ut alt av kjøkkenet for så å flytte inn igjen når vi kun har bodd her i 8 mnd... Åsså blir det så utrolig mye rot!!! Kan bli gal av mindre[:D]
Vel, vel... Det får vel gå. Har sendt deg en privat melding forresten[;)]

ORIGINAL: ninabo

Hei jeg skjønner godt at du er lei[;)]
Samboeren min og jeg flyttet inn i helt ny lelighet i august i fjor og rett etter jul så oppdaget vi at vi har hatt vannlekkasje i kjøkkenbenken[:@]
Først nå i neste uke skal de begynne å reparere! Irriterende!!! Slipper selvfølgelig å betale noen ting siden det ikke var vår feil men er så utrolig kjedelig å flytte ut alt av kjøkkenet for så å flytte inn igjen når vi kun har bodd her i 8 mnd... Åsså blir det så utrolig mye rot!!! Kan bli gal av mindre[:D]
Vel, vel... Det får vel gå. Har sendt deg en privat melding forresten[;)]

Ja, man blir passe frustrert av sånn altså!!!
Har sendt deg en pm tilbake[;)]

Nå har jeg fått roet meg litt.. Er egentlig ganske avslappet i forhold til morgen dagen, kanskje fordi jeg er så sykt trøtt? Føler meg skikkelig sliten i hele kroppen, og er skikkelig daff rett og slett[&:]
Håper virkelig at testen i morgen er positiv! Orker ikke en 50 dagers syklus igjen. Kan jo bli frustrert av mindre[8|]

Back
Topp