Har ikke fått 3+ ennå, skal teste på søndag. :)

Tusen takk :) begynner å bli veldig spennende.
Føler at jeg blir mer positiv for hver dag jeg kommer gjennom. :)

Gleder meg til det blir din tur jeg og! :) :Heartred

Å, da har jeg tenkt helt feil! :wideyed: Det er veldig lovende da, jeg har stooooor tro på at dette kommer til å gå rette veien og at du sitter der med en liten en rundt juletider. Du må prøve å nyte det så godt du bare kan og prøøøøve å nyte det og ikke bekymre deg. Så bra at jordmoren virker hyggelig, det gjør mye med opplevelsen frem mot fødsel.

Ååå, så koselig at du sier det - tusen takk!!! Jeg håper jeg kommer raskt etter deg :love7

Å, da har jeg tenkt helt feil! :wideyed: Det er veldig lovende da, jeg har stooooor tro på at dette kommer til å gå rette veien og at du sitter der med en liten en rundt juletider. Du må prøve å nyte det så godt du bare kan og prøøøøve å nyte det og ikke bekymre deg. Så bra at jordmoren virker hyggelig, det gjør mye med opplevelsen frem mot fødsel.

Ååå, så koselig at du sier det - tusen takk!!! Jeg håper jeg kommer raskt etter deg :love7

Hehe det er når jeg får 3+ at jeg tror jeg kommer til å klare å la være å bekymre meg så mye og slappe mer av og nyte graviditeten. :)
Så krysser fingrene for at jeg får den på søndag fordi der betyr da at hcg nivået øker riktig. :)

Ja håper hun er jordmora jeg kommer til å ha til og med fødselen. :)

Håper du får positiv test denne PP! :)

Hehe det er når jeg får 3+ at jeg tror jeg kommer til å klare å la være å bekymre meg så mye og slappe mer av og nyte graviditeten. :)
Så krysser fingrene for at jeg får den på søndag fordi der betyr da at hcg nivået øker riktig. :)

Ja håper hun er jordmora jeg kommer til å ha til og med fødselen. :)

Håper du får positiv test denne PP! :)

Det skjønner jeg. Det kommer nok til å være en milepæl for min del også, hvis og når jeg kommer dit. Det er jo ikke så rart man bekymrer seg, men da har du oss her inne å snakke med :)

Jeg håper virkelig det! :)

Tror jeg mister.
Testene i går kveld og i morges var bittelitt svakere så jeg tok en digital på 5 timers urin nettopp. Har ikke drukket på 3 timer.
Den har gått ned fra 2-3 til 1-2.
Jeg tok 2 stk for å være sikker.
Når jeg fikk 2-3 på mandag var det på 4 timers urin og hadde ikke drukket på 2 timer.
Så dette er 5 dager senere og det har gått ned.
Jeg klarer ikke å få meg selv til å tenke positivt i denne situasjonen...
Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.
Trodde denne gangen skulle holde. :(

Tror jeg mister.
Testene i går kveld og i morges var bittelitt svakere så jeg tok en digital på 5 timers urin nettopp. Har ikke drukket på 3 timer.
Den har gått ned fra 2-3 til 1-2.
Jeg tok 2 stk for å være sikker.
Når jeg fikk 2-3 på mandag var det på 4 timers urin og hadde ikke drukket på 2 timer.
Så dette er 5 dager senere og det har gått ned.
Jeg klarer ikke å få meg selv til å tenke positivt i denne situasjonen...
Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.
Trodde denne gangen skulle holde. :(
Ånei! Dette skulle jo ikke skje igjen:(❤️ Har du hatt noen blødning eller smerter? Kanskje ta kontakt med legen og få målt hcg med to dagers mellomrom for å se om det stiger eller synker? Håper det er noe feil med testene og at spiren klamrer seg fast likevel❤️

Ånei! Dette skulle jo ikke skje igjen:(❤️ Har du hatt noen blødning eller smerter? Kanskje ta kontakt med legen og få målt hcg med to dagers mellomrom for å se om det stiger eller synker? Håper det er noe feil med testene og at spiren klamrer seg fast likevel❤️
Ingen blødning. Har hatt noen kramper nå og da men har følt at jeg hatt det av og på siste ukene.
Noen ganger har det vært vondt, men har gått over etter noen sekunder eller noe så aldri tenkt over det.
Legen er ikke åpen før mandag. Pga corona tviler jeg på at de gidder å ta meg inn til blodprøver for noe så "uviktig" men jeg kan ringe og høre med jordmora først kanskje

Helt enig ned minimalle94!
:Heartred

Ingen blødning. Har hatt noen kramper nå og da men har følt at jeg hatt det av og på siste ukene.
Noen ganger har det vært vondt, men har gått over etter noen sekunder eller noe så aldri tenkt over det.
Legen er ikke åpen før mandag. Pga corona tviler jeg på at de gidder å ta meg inn til blodprøver for noe så "uviktig" men jeg kan ringe og høre med jordmora først kanskje
Håper det ordner seg å få målt hcg likevel. Jeg tenker at håpet ikke er ute før du evt begynner å blø❤️

Enig i at du burde insistere på å få målt hcg. Kan det være slik at den går litt opp og ned? Jeg har troen på at det går rette veien og at dette bare er en skikkelig kjip hickup som ordner seg :Heartred

Enig i at du burde insistere på å få målt hcg. Kan det være slik at den går litt opp og ned? Jeg har troen på at det går rette veien og at dette bare er en skikkelig kjip hickup som ordner seg :Heartred
Det som er greia er at resepsjonistene på legekontoret mitt er skikkelig ræva.
Når jeg spurte om blodprøve i forrige uke på tlf med resepsjonen sa de at de bare tok inn folk om det var snakk om liv og død. Wtf..
Så om jeg ringer på mandag (og legen min jobber kun torsdager) så er jeg redd de kommer til å si at det ikke er god nok grunn til å ta blodprøver. Spesielt siden legen min ikke er der for å back me up heller...
Kan jo hende de tar det litt seriøst når jeg sier at jeg tror jeg har en SA men de er seriøst en gjeng frekke og sure kjerringer i resepsjonen der... så er ikke veldig optimistisk.
Skal prøve så klart...

Når jeg spurte om blodprøve i forrige uke på tlf med resepsjonen sa de at de bare tok inn folk om det var snakk om liv og død. Wtf..
Så om jeg ringer på mandag (og legen min jobber kun torsdager) så er jeg redd de kommer til å si at det ikke er god nok grunn til å ta blodprøver. Spesielt siden legen min ikke er der for å back me up heller...
Kan jo hende de tar det litt seriøst når jeg sier at jeg tror jeg har en SA men de er seriøst en gjeng frekke og sure kjerringer i resepsjonen der... så er ikke veldig optimistisk.
Skal prøve så klart...
Ville sagt at du tror det er en SA eller MA og at det er veldig vanskelig for deg å gå og ikke vite. Kan jo hende det hjelper å snakke med jordmor og at hun evt kontakter legen og sier at du skal ha blodprøver. Om det er MA og du ikke begynner å blø må det jo følges opp hos lege uansett. Håper det ordner seg for deg❤️

Skal prøve så klart...

Fy, jeg kjenner jeg blir provosert! Det burde absolutt være en god nok grunn hvis du tror du mister. Jeg blir skikkelig irritert på dine vegne! Og ikke minst lei meg, for det er så viktig for deg og bør tas på alvor. Jeg krysser fingrene for deg :Heartred

Jeg skal så klart prøve.
Tror jeg prøver legekontoret først på mandagsmårran, om de sier nei ringer jeg jordmor eller sender melding og spør om hun kan hjelpe meg med å få tatt blodprøver.
Tok first response nå i kveld og den er svakere enn for 2-3 dager siden så..
Men jeg tar en pause fra testing nå og ser om jeg begynner å blø.
Tester igjen mandagsmorgen for å se om det har blitt enda svakere før jeg ringer legen.

Har lest litt på Google og veldig veldig sjelden så går det an å ha fall i hcg (før det går opp igjen) og det har gått bra, men ut fra styrken på strekene så har jeg gått nesten en uke tilbake i tid nå, så er veldig vanskelig å holde på håpet nå..

Jeg skal så klart prøve.
Tror jeg prøver legekontoret først på mandagsmårran, om de sier nei ringer jeg jordmor eller sender melding og spør om hun kan hjelpe meg med å få tatt blodprøver.
Tok first response nå i kveld og den er svakere enn for 2-3 dager siden så..
Men jeg tar en pause fra testing nå og ser om jeg begynner å blø.
Tester igjen mandagsmorgen for å se om det har blitt enda svakere før jeg ringer legen.

Har lest litt på Google og veldig veldig sjelden så går det an å ha fall i hcg (før det går opp igjen) og det har gått bra, men ut fra styrken på strekene så har jeg gått nesten en uke tilbake i tid nå, så er veldig vanskelig å holde på håpet nå..
Uff, dette var kjedelig lesning. Klem til deg! ❤️

Hvordan går det med deg?❤️
Jeg er i en liten negativ boble i dag.
Samboer prøver å være positiv siden jeg ikke har blødd, men når er det ikke negativt at hcg går ned i uke 5 liksom? Føler meg ikke gravid i det heletatt heller.. ingen symptomer.
Har ikke testet i dag. Venter som sagt til i mårra.
Har sendt meld til jordmor men har ikke fått svar. Hun har sikkert tatt helg.
Har ikke et gram av optimisme i meg akkurat nå desverre, så jeg venter egentlig bare på at jeg skal begynne å blø :oops:

Sender deg en god klem ❤️

Back
Topp