Ammetråd *sjekk inn hver gang du ammer*

Klokka er 14.45. Sitter på sofaen i stua og ammer på venstre bryst.
Tenker på at jeg gleder meg til å bli ferdig med denne forferdelige brystbetennelsen!

Kl. 15.13. Ammer fra høyre bryst i sofaen. Nettopp hatt besøk av mini sine oldeforeldre. Veldig stas, og nå er vi begge utslitt :p

15.20 og jeg ammer på venstre bryst i sofaen. Vil så gjerne gå ut, det er 16 grader i skyggen og sol. Men er så trøtt og slapp så vet ikke om jeg orker.

Klokka 16:17, sitter i sofaen og ammer på venstre side. Tenker på at jeg snart må starte med middagen :p

18:40 - ammet siden 18:00. Vi reiser bort i helgen, og med denne lille gutten som bruker lang tid på å spise - så har jeg pumpet høyre pupp samtidig som jeg har ammet. Føler meg som ei ordentlig MJØLKKU! haha .. mye rart man skal føle på :cool01

Kl 20:29, høyre pupp. Nyter at det er fredags kveld, og ser idol i sofaen mens mannen lager middag :D

0418. Først amming på Høgre og nå venstre pupp. Sitter i senga og hørrer på mannen som snorker :p har lasta ned ein app som eg fører logg på amming. Er i ammetåka så klarer ikkje og holde kontroll på når eg ammer og hvilken pupp. Så det blir greit og ha det skriftlig vis eg husker og bruke den :p

Klokka er 5.30 og jeg sitter på sykehuset og håper at lillegutt snart skal våkne så jeg får ammet. Det sprenger noe helt sykt i puppene! Hehe..

Klokka er 07:35 og vi sitter i sofan og ammer på venstre side. Sitter å tenker på hva jeg kan gjøre for lillegull som sliter bare mer og mer med magen...

Kl 8:55, høyre bryst. Ammer liggende i senga, og tenker å stå opp når han er ferdig :) i dag skal mannen legge ferdigplen, gleder meg til å se resultatet! Jeg skal montere ikea-hyller når mini sover (flyttet inn i ny enebolig for en uke siden og det er mye som må gjøres!)

10:47 og sitter på nytt i sofan og ammer på venstre side. Snart klar for en aldri så liten shoppingrunde :)

Klokka er 12.59 og jeg ammer på venstre bryst i sofaen. Tenker at nå SKAL jeg ut av huset med lillebror! Vi skal ut å kjøpe flere ammeinnlegg i tøy :P

Klokka er 16:07 og vi sitter godt plantet i sofan og ammer på høyre side etter mange timer på bytur :)

Klokka er 20.55 og har ammet siden 20.10. Her bruker lillegutt gooood tid! :) ammet på begge bryst. Sitter å tenker på at timen hos osteopat virker som har hjulpet og er overlykkelig for det. Håper det ikke bare er at lillegutt har en god dag! Han sov fra kl 16 til kl 20!! Helt utrolig! Håper han sover godt i natt også :)

21:58 høyre side. Sitter i sofaen. Har hatt ei våken frøken siste timene og ganske sint nå til slutt trass i hyppig amming. Håper hun bare er litt overtrøtt, ikke at det er magevondt eller lite melk pga antibiotika :/

03:04 venstre side i senga. Trykker for ikke å sovne, for det gjorde jeg i gårnatt. Våkna da til glovarm
Baby O.o

Back
Topp