Ammetråd *sjekk inn hver gang du ammer*

Klokken er 05.07 og vi ammer fra venstre pupp i senga :) Tenker på at jeg holder på å tisse meg ut så håper han snart er mett :p

Kl 10.22 ammer venstre bryst. Lille sov godt i natt også tross for magevondt. Svøping er genialt! :D sov fra 00.30 til 05.30 og fra 07.30 til nå :) blir nesten litt redd for om han får i seg nok er bare 1 amming på ganske mange timer! :/

12:00 ammer på høyre side og vi er straks klar for en tur på helsestasjonen og 4 ukers kontroll :)

Kl 12.15 og vi ammer på venstre side. Puppene er slappe og tomme etter utallige amminger i natt. Lille har plagdes med magen og puppen er eneste trøst.

Kl er 16:45 og vi sitter på vår faste plass i sofan og ammer på venstre side. Trilla til helsestasjonen for fireukers kontroll i dag og lille har vokst og lagt på seg fint :)

18:10 høyre side. Sitter i sofaen og ser på serie. Lillemor syns nok det er litt lite melk nå så hun vil ligge på brystet konstant omtrent. Gleder meg til å bli ferdig med antibiotikakuren!

18:40 venstre side. Fortsatt i sofaen, ser fortsatt på serie. Ser for meg hvordan kvelden blir. Får bare håpe natta ikke blir like hektisk:p

Jeg har amma i ett heeeele dagen. Problemet er at jeg synes ikke han svelger så mye. Ligger han bare for å bruke meg som smokk eller? :confused: Er øm i rumpa etter å ha sittet i sofaen hele dagen. :P Drømmer om en blund, noe jeg bare kan glemme sålenge lillebror vil ha mat hvert 15.minutt.

19:42 og vi sitter i sofan og ammer på venstre side igjen... Tv'n på og middagen litt lunka i fanget ved siden av :p hatt en super dag med en liten gutt som ikke har hatt så veldig vondt i magen fram til nå... Vært ute å trilla og han satt lenge i new born setet sitt mens jeg lagde middag :) nå skal vi bare kose oss resten av kvelden :)

20:40 og ammer fra venstrebryst - godstolen er plassert midt foran tv'n og her blir jeg vel sittende hele kvelden :smug: har prøvd magevondttips fra youtube i dag og her har lillevenn bæsjet og fisa hele ettermiddagen :D får håpe han sover bedre i natt..

20:40 og ammer fra venstrebryst - godstolen er plassert midt foran tv'n og her blir jeg vel sittende hele kvelden :smug: har prøvd magevondttips fra youtube i dag og her har lillevenn bæsjet og fisa hele ettermiddagen :D får håpe han sover bedre i natt..

Hva var tipset? :D

03.23 høyre pupp liggende i senga. Super trøtt!

04.54, høyre side og vi sitter i senga :) Bråka og dura noe voldsomt i magen og bleia, så her må vi til med et bleieskift så snart han er ferdig å spise :)

05.14 Venstre side, har allerede gitt høyre og skiftet en skikkelig bæsjebleie og pysj med nedgulpet fot. Jeg vil sove! Men kommer elektriker kl 7 og hu lille her er nok ikke sovende i senga med det første:,(

Back
Topp