07.00 ammer venstre pupp. Sitter klar på treningstøyet på å skal snart ned på treningssenteret. Det er sååå deilig å trene igjen etter ett svangerskap med lite trening
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja når man sitter der med en sulten baby bryr man seg fint lite om annet enn å roe babyen og få den mett.18:08 i sofan hjemme. Vært ute i hele dag. Først en lang trilletur i deilig vårvær - sol og 18 varmegrader sammen med en venninne og hennes lille gutt som er en måned eldre. Etterpå en tur på kafé. Ammet offentlig for første gang og det gikk veldig fint... Rart hvordan alt man har tenkt på og bekymret seg for ned tanke på både fødsel og amming bare blir helt naturlig når man står oppi det
Lillebror raper nesten aldri, en sjelden gang kommer det rap og da er han gjerne urolig etter amming så jeg skjønner at noe plager han. På natta når vi ammer liggende raper jeg han ikke i det hele tatt.04.43 høyre pupp. Hun sovner alltid ved puppen, greit det, hadde jeg bare ikke måttet vekke henne med rapingen! Hvor mye raping/gulping må til for å kunne være fornøyd? Jeg stopper vanligvis etter en eller to. Og skal det alltid komme noe? Nå ligger hun og kvitrer i søvne i sengen sin. Så nå skal jeg sove<3