Ammetråd *sjekk inn hver gang du ammer*

07.00 ammer venstre pupp. Sitter klar på treningstøyet på å skal snart ned på treningssenteret. Det er sååå deilig å trene igjen etter ett svangerskap med lite trening :)

Startet 07:20 - høyre pupp :-) Når de siste dråpene er tatt så blir det bleieskift og et par timer til med søvn:D

08:15 i senga og ammer venstre pupp... Lille har vært en del våken pga vond mage i natt. Skal ut på trilletur i dag med ei venninne og sitter og lurer på om vi bare skal stå opp eller om vi skal prøve å sove litt videre...

Venstre bryst, halvligger i sofaen med lillemor på ei pute. Ser på god morgen Norge som hver eneste ukedag :p
Håpe hun vil sove litt nå straks..

våknet med to melkesprengte bryst.. au au! tester ut ammehjelpens måte på å "ordne" dette, så sitter i senga med macen på fanget og pumper for harde livet :hungry:

Høyre bryst i en stol hos mamma. Kl er 11.47 og jeg spiser frokost. Har rømt til mamma med lillebror etter at storesøster fikk omgangssyke i går kveld. :(

Kl 15.05 venstre bryst, hjemme alene mens mannen er på verksted med bilen. Først nå jeg føler meg trygg hjemme alene med lille :)

18:08 i sofan hjemme. Vært ute i hele dag. Først en lang trilletur i deilig vårvær - sol og 18 varmegrader :) sammen med en venninne og hennes lille gutt som er en måned eldre. Etterpå en tur på kafé. Ammet offentlig for første gang og det gikk veldig fint... Rart hvordan alt man har tenkt på og bekymret seg for ned tanke på både fødsel og amming bare blir helt naturlig når man står oppi det :)

18:08 i sofan hjemme. Vært ute i hele dag. Først en lang trilletur i deilig vårvær - sol og 18 varmegrader :) sammen med en venninne og hennes lille gutt som er en måned eldre. Etterpå en tur på kafé. Ammet offentlig for første gang og det gikk veldig fint... Rart hvordan alt man har tenkt på og bekymret seg for ned tanke på både fødsel og amming bare blir helt naturlig når man står oppi det :)
Ja når man sitter der med en sulten baby bryr man seg fint lite om annet enn å roe babyen og få den mett. ;)

Kl 22.30, venstre pupp i senga hos mamma. Håper mannen og storesøster holder seg frisk nå så vi kan reise hjem i morgen.

22:38 venstre side i senga. Tar kvelden litt tidligere enn vanlig i håp om å få tatt igjen litt søvn og sliten etter en lang dag i sola :)

23:18 - høyre pupp. ser ut for at ammehjelpens tips om å tømme brystene har hjulpet litt mtp melkespreng. Hatt en fin brystdag sånn sett ;) Samtidig så har lillevenn hengt på puppen fra 11:00 til 16:00, og vært supervåken uten pupp i noen timer i ettermiddag. øver på å smile, men han er ikke helt der enda dessverre ;)

0033.. Venstre pupp . Sitter i senga og føler meg klar for og sove videre. Neste måltid blir liggende så begge kan sove :p

01:42. Venstre pupp. Sitter i senga og gjesper...

03:28 og ammer i senga på høyre side. Lille har vridd seg i magesmerter nettopp, stakkar liten :(

04.43 høyre pupp. Hun sovner alltid ved puppen, greit det, hadde jeg bare ikke måttet vekke henne med rapingen! Hvor mye raping/gulping må til for å kunne være fornøyd? Jeg stopper vanligvis etter en eller to. Og skal det alltid komme noe? Nå ligger hun og kvitrer i søvne i sengen sin. Så nå skal jeg sove<3

06.11 og ammer venstre bryst. Våkna av at lille hadde så vondt i magen og prompa maaaasssse! Glad for at vi skal til osteopaten i dag!

07:37 og ammer høyre bryst i sofaen... Gir opp å prøve å sove mer da lille våkner en gang i tima av magevondt... Har bestillt time til kiropraktor, men ikke noe ledig før på tirsdag :(

04.43 høyre pupp. Hun sovner alltid ved puppen, greit det, hadde jeg bare ikke måttet vekke henne med rapingen! Hvor mye raping/gulping må til for å kunne være fornøyd? Jeg stopper vanligvis etter en eller to. Og skal det alltid komme noe? Nå ligger hun og kvitrer i søvne i sengen sin. Så nå skal jeg sove<3
Lillebror raper nesten aldri, en sjelden gang kommer det rap og da er han gjerne urolig etter amming så jeg skjønner at noe plager han. På natta når vi ammer liggende raper jeg han ikke i det hele tatt. :P

Hvis babyen din sluker så mye luft at det kommer rap etter rap så ville jeg nok gjort det ytterste for å få opp all lufta så den ikke går til tarmen. ;)

Back
Topp