Får prøve detJeg pleier å massere med fingrene på klumpene i brystet mens mini ammer så forsvinner de med en gang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får prøve detJeg pleier å massere med fingrene på klumpene i brystet mens mini ammer så forsvinner de med en gang
Må bare prøve, men ikke så enkelt når tuppa bestemte seg for bare å spise en gang i natt får slenge pumpedelene i kasserollen så jeg får begynne å bruke denJeg leste på ammehjelpen at brystet må tømmes hver 2.time på dagen og hver 3.på natta til kulen blir borte. Jeg pumpet fordi det var så grufullt vondt å amme. Varmepakning og varm dusj samt lett massasje kan hjelpe å få løsnet opp kulen. Gjerne før amming.
Den natta jeg pumpa orka jeg ikke å ta vare på melka, så pumpa bare og droppa å vaske den mellom hver gang.Må bare prøve, men ikke så enkelt når tuppa bestemte seg for bare å spise en gang i natt får slenge pumpedelene i kasserollen så jeg får begynne å bruke den
Er jo greit å ha litt til om det skulle bli krise en dag men kanskje jeg prøver koppmate litt på dag om jeg pumper.Først høyre så venstre pupp i sofaen... Akkurat kommet hjem fra en liten tur i byen, og litt fortvila fordi vannledningen her er gravd over...
Har du jordmorsug eller otribabysug? Et must. Vi var gjennom det samme for noen uker siden. Bronkiolitt og så influensa.Kl 22.30 amma jeg på høyre bryst på legevakta. Første tur ut med lillebror ble til legevakta for å sjekke han, han har vært forkjøla i 7 av de10 dagene han har vært i denne verden. I kveld ble pusten hans tung og med inndragning, så vi var redd for RS. Men heldigvis virker han ok, vi skal dryppe med nesedråper for å holde luftveiene åpne.
Kl er nå 23.15 og jeg ammer på venstre bryst i sofaen. Veldig klar for senga nå!!! Men vet ikke om jeg tørr å sove.
Vi har otribaby, den fungerer veldig bra. Bruker den sikkert to ganger i timen døgnet rundt, masse saltvann og Rhinox nesedråper 4 ganger i døgnet for å åpne opp. Skummelt når de blir så tett at de ikke får puste.Har du jordmorsug eller otribabysug? Et must. Vi var gjennom det samme for noen uker siden. Bronkiolitt og så influensa.
Bare ikke vær redd for å kontakte legevakt for innleggelse ved inndragninger, vår fikk highflow/ pustehjelp i nesa i et døgn og det var veldig godt for lille vennen å slippe puste så tungt.Vi har otribaby, den fungerer veldig bra. Bruker den sikkert to ganger i timen døgnet rundt, masse saltvann og Rhinox nesedråper 4 ganger i døgnet for å åpne opp. Skummelt når de blir så tett at de ikke får puste.
Bare ikke vær redd for å kontakte legevakt for innleggelse ved inndragninger, vår fikk highflow/ pustehjelp i nesa i et døgn og det var veldig godt for lille vennen å slippe puste så tungt.