Ammetråd *sjekk inn hver gang du ammer*

04:00. Har ammet i 25 min allerede på høyre bryst. Er så ufattelig trøtt og kunne tenkt meg og sove i 2døgn :p
Lillevenn presser og presser her og .. Toppet seg i går kveld med masse hyling og vanskelig og få roet ned :(

Venstre pupp. Sitter i senga. Kl 0403. Kjenner at det var venstre pupp sist og så håper han vil ha begge :p litt fult i Høgre og eg var for trøtt til og huske hvilken eg gav i 0100 tiden :p nattevåken er ikkje min greie :p godt eg har ein flink sovegutt <3 håper han slutter med nattamming tiligere en jentene :p dei var sikkert 8 mnd +

Kl. 03.54. Ammer fra høyre pupp i senga. Mini har så mye luft i magen og presser og presser. Får så vondt i mammahjertet :(

Huff kjenner igjen følelsen, lille gjør akkurat det samme her :( presser å presser til han slutt sprutgulper :( skal til osteopat i dag, håper det hjelper!

Ammer venstre bryst, startet kl 04.20. Hatt rape pause og bleieskift i mellom. Ganske trøtt, kun sovet 2 timer i natt :(

05:35 Venstre side, i senga etter 3,5t søvn:) håper på en stund til så fort frøkna er god å mett og lagt i senga igjen :p

Ammer høyre side i senga. Klokka er 05:42. 3 timer siden forrige måltid :)
Lille M har endelig funnet roen i egen seng HELE natta og jeg har sovet masse i natt ❤️

Kl er 08.15 og vi ammer på venstre bryst i senga. Tenker at jeg vil sove mer men må ringe legen om 15min for å få time så kan vel like gjerne bare holde meg våken. :P

Startet 08:20 med venstre bryst. Grei natt- han sover 3 gode timer mellom hver amming på natt! Men bruker også1,5-2t på amming og stell på natta :wacky:

Kl 08:52, høyre bryst. Lille sov godt i natt også, og da er mammaen fornøyd :D
får besøk av to venninner på brunsj/lunsj i dag, de er også i permisjon :) så skal vi ut på trilletur etterpå, blir kos! Sola skinner også, så dette blir en fin dag :)

Høgre side. Sitter i sofaen kl 0856. Akuratt hjemme etter eg har levert jentene på skolen og i barnehagen. Tenker på alt som skal ordnes til vi skal i konfirmasjon i morgen. Har bestilt noe til ein bunad som ikkje har kommt og håper min snille bestemor vil hjelpe meg og stryke bunadskjorte og forkle :p men først skal eg dusje! Håper gutten min sovner ved puppen :p

Ammer venstre pupp kl 09.12. Ble forstyrret midt i frokosten min men det er vell sånn livet blir framover. Ligger å tenker på om vi får reise hjem fra sykehuset idag, vært her en uke...

1042.. Sitter i sofaen og ammer litt på venstre pupp i håp om at lillegutt skal sovne. Han bæsja akuratt når han sovna. Det skjer nesten hvergang så eg måtte vekke han og bytte bleie..flere som bæsjer i søvne ? :p

Kl 10.43, ammer venstre bryst. Mini spiser og fiser samtidig - ikke så behagelig for mor :p

Sitter på sofan å Annars fra v brøst med en Baby som helst vill hållas i handen idag.

Sitter i senga enda og lillegutt ammer fra høyre pupp, klokka er 1214 så det er vel på tide å komme seg opp :p Men var deilig å snike seg til noen ekstra timer søvn da lillegutt var oppe før 7 idag og skulle ha mat :p

12:14 sitter i sofaen og hun kosesutter fra høyre bryst. Ammet venstre rett før. Sitter å trykker på telefon :) dagen stikker av når formen er dårlig på morran. Helt forferdelig varm og null feber i natt, og iskald, helt møkkadårlig form og 39,2 i feber i morrest :(

13.35. Ammer venstre bryst sittende i sofaen med Cozy fix puta :) tenker på at jeg virkelig håper at osteopat timen hjalp i dag! Osteopaten mente at jeg burde merke forskjell veldig fort hvis det problemet han rettet opp i var grunnen til Lilles luftsmerter. Krysser fingrene! Synes det er så fælt å se han ha det så vondt!

Back
Topp