Alle som har lyst inn hit... ;o)

Da kom tr :( så da satser vi videre på april! Lykke til alle sammen, enten det er med spire i magen eller videre prøving :)


Sent from my iPad using BV Forum
Masse lykke til videre, så får vi håpe at April blir måneden for deg☺

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hei! Ny i forumverden, men TROR jeg kommer til å høre til her med termin 17/03-15 :D
 
Oi oi, har du allerede testet positivt??? Det var tidlig! Ellers kanskje du bare kjenner igjen tegn du hadde sist eller noe?? Ser det ikke er lenge siden du var gravid sist. Jeg kjente det sist 2 dager etter EL(store magesmerter og oppblåst hver kveld), så håper det samme skjer nå. Hehe de fleste sier det er umulig før egget fester seg, men legen min sa at kanskje kroppen min "reagerer" som i en allergisk reaksjon eller noe, for gravid var jeg jo... Eller så festa egget seg fortere enn svint :) Gratulerer i alle fall!!!
 
Testet positivt idag. Trur termin blir rundt 3 mars :D

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app
Hei! Ny i forumverden, men TROR jeg kommer til å høre til her med termin 17/03-15 :D
Gratulerer så masse :D

Husk å skrive dere opp på terminlisten da ^^, hyggelig å se en oversikt over alle som har termin i Mars :)
 
1 DPO.............. Let the waiting game begin! Kan jeg teste i morgen? Haha.. :)
 
5 dpo her, og KLØØØR i fingrene etter å begynne å teste... Hvor tidlig har noen fått positivt tro...? Sist fikk jeg ikke før på IKM- dagen, så jeg aner at jeg burde holde meg på matta ei stund til. Men samtidig vil jeg jo se den aller første, svake testen også... :)
 
Jeg har hatt svake, konstante menssmerter siden EL på tirsdag. Tar det som et godt tegn, da jeg vanligvis bare har det en dag i forkant av el og når det nærmer seg mens igjen! *håpehåpe* :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei!
Håper jeg hører til i mars-gruppen.
Jeg tok en test på fredag,men den var negativ Hvis jeg er gravid,er jeg 5+2 i dag.. Har enda ikke fått mensen. Er det flere som har testet negativ selv om dere er gravide? Har hatt ømme pupper og er veldig oppblåst i magen + mensmurringer. Skal ta en test i mårra tidlig igjen. Krysser fingrene for at den er positiv
 
Håper på å komme inn her ...;)
 
Her tas det test i morgen tidlig. Har en del verk og murringer, samt ømme bryster (kjennes som om de fylles med melk, ammeslutt for 4 mnd siden) og mørke brystvorter.

Skal til legen på mandag uansett resultat, for kan ikke gå med verk og murringer. La meg nesten ned på gulvet på jobb i dag :( Så håper jo litt at jeg flytter inn her ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Uff, skikkelig dårlig følelse. Bortsett fra litt svake menssmerter og litt "brennende" og kløende bryst, så kjenner jeg ingenting. Forrige kan hadde jeg så tydelige symptom at jeg ikke hadde trengt å ta en test en gang. Vet at alle graviditeter er forskjellig, men jeg har store tvil denne gangen.
Tar en test lørdag morgen, da er jeg 11 dpo..
Jaja, kanskje det blir april-barn i stedet!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her tas det test i morgen tidlig. Har en del verk og murringer, samt ømme bryster (kjennes som om de fylles med melk, ammeslutt for 4 mnd siden) og mørke brystvorter.

Skal til legen på mandag uansett resultat, for kan ikke gå med verk og murringer. La meg nesten ned på gulvet på jobb i dag :( Så håper jo litt at jeg flytter inn her ;)


Sent from my iPhone using BV Forum

Hvordan gikk det?:)


♡02.03.2015♡
 
Her tas det test i morgen tidlig. Har en del verk og murringer, samt ømme bryster (kjennes som om de fylles med melk, ammeslutt for 4 mnd siden) og mørke brystvorter.

Skal til legen på mandag uansett resultat, for kan ikke gå med verk og murringer. La meg nesten ned på gulvet på jobb i dag :( Så håper jo litt at jeg flytter inn her ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
Samme her. Verker og murrer så i magen. Hvis jeg ikke er gravid, så tenker jeg at jeg må være syk...
Masse lykke til med testing :) krysser fingrene for at du er gravid ;)
 
Hvordan gikk det?:)


♡02.03.2015♡
TR har kommet, ganske kraftig. Men den har gitt seg veldig fort samt at jeg fremdeles har litt verk, så jeg ser fram til å snakke med legen i morgen. Jeg har kjent litt etter nedentid og jeg er utrolig hoven. Nær umulig å få inn tampong, som er uvanlig for meg :/ Er innstilt på å be om henvisning til gynekolog, så jeg kan få sjekket at alt er som det skal være.

Så håpet svinner for innflytning, dessverre. Ønsker dere alle masse lykke til videre uansett! :)
 
Back
Topp