Alle som har lyst inn hit... ;o)

Åååh har endelig fått mensen 2 mnd etter utskrapningen! Dersom syklusen er i rute igjen har jeg fortsatt sjange på termin de siste dagene i mars!! Klamrer meg fast til håpet enda :D
lykke til kjære deg :)

♡♡Termin 01.03.2015♡♡
 
lykke til kjære deg :)

♡♡Termin 01.03.2015♡♡
Tusen takk :) Mulig det ikke blir noe aktiv prøveperiode denne mnd. Samboeren min jobber offshore, og han skal egentlig reise i slutten av denne uka, men det er en liten mulighet for at utreise blir utsatt en ukes tid - så det håper jeg inderlig, for da rekker vi det akkurat :D hihi
 
Tusen takk :) Mulig det ikke blir noe aktiv prøveperiode denne mnd. Samboeren min jobber offshore, og han skal egentlig reise i slutten av denne uka, men det er en liten mulighet for at utreise blir utsatt en ukes tid - så det håper jeg inderlig, for da rekker vi det akkurat :D hihi
da krysser vi fingerne for det :D

♡♡Termin 01.03.2015♡♡
 
Håper på at jeg havner her jeg også :)
Hadde tette eggledere, men fikk åpnet de Fredag den 13 denne måneden og hadde eggløsning noen dager etter åpningen <3 Krysser alt jeg kan krysse :Heartbigred:wav
 
Håper på at jeg havner her jeg også :)
Hadde tette eggledere, men fikk åpnet de Fredag den 13 denne måneden og hadde eggløsning noen dager etter åpningen <3 Krysser alt jeg kan krysse :Heartbigred:wav
krysser fingerne for deg :)

♡♡Termin 01.03.2015♡♡
 
Da kom tr :( så da satser vi videre på april! Lykke til alle sammen, enten det er med spire i magen eller videre prøving :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Håper på å komme hit!! Skal teste nærmere den 30 :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Så kjekt å komme inn hit og høre til :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
jeg har veldig lyst inn hit! har eggløsning i disse dager, så er lenge å vente enda, men trenger å bli gravid igjen snart! mistet 2 ganger på 2 år. sist var i februar, så beynner bli utålmodig nå....Gratulerer til alle som har fått ppositiv allerede, og lykke til til resten :D
 
Vi er klare for nr 2 og håper på mars/april :) Sist tok det 8 mnd, så vi får se!
 
Da kom jeg her :) Endelig :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
  • Liker
Reactions: Bvf
Back
Topp