Alle som har lyst inn hit... ;o)

trallemamma

Gift med forumet
Tenkte å hive meg på som første på mars 2015, her håper jeg å havne etterhvert... :)

Og så tenkte jeg at det hadde vært kjekt med bare 1 tråd der alle kan skrive inn at de har lyst til å havne her. Forrige gang jeg var i forum, var det kanskje 50 egne tråder som het "hit vil jeg" eller noe i den duren... Og det blir jo bare kjedelig å lese hehe... SÅ hiv dere på damer, skriv dere inn her i denne tråden! Genialt?!? Hehe og så kan vi ha 1 (!) tråd om 12 uker, 1 om OUL osv dersom det er ting som dukker opp som mange vil skrive på... Eller synes dere idéen min er dum kanskje? Jeg skal ikke bestemme for alle heller, dersom dere ikke er enige ;) Og foreløpig er det jo bare meg her, men snart strømmer det nok på med håpefulle damer... Ikke lenge til prøvestart synes jeg, jeg tenker stadig på hvor fort tida flyr, og at juni nærmer seg med stormskritt...
 
Jeg håper å komme inn i Januar gruppe, men jeg er vel optimist om jeg tror det klaffer i PP1. Så kanskje jeg havner her jeg også??
 
Det er litt rart å si det, men kanskje skal jeg også bli med i denne gruppa? Vi bestemte oss endelig i helga for at vi har lyst på nr. 3! At vi skulle ha to barn har vært klart siden vi ble kjærester. Men vi har også sagt at vi kunne snakke om evnt barn nr. 3 etterhvert. Vel, nå har vi prata sammen, tenkt litt hver for oss og sammen igjen og nå har vi bestemt oss. Vi vil ha et barn til!

Vi har to jenter fra før på 5,5 og 2 år. Aldersforskjellen mellom dem er veldig fin, kanskje vi kan klare å få til samme aldersforskjell til minsteknupp også?

Vi brukte over 1/2 år på å bli gravid med begge de forrige. Vi regner derfor med at det sikkert kan ta litt tid denne gangen også. Jeg skal derfor fjerne spiralen om en måned eller to og så setter vi igang!

Det blir en spennende vår og sommer!
 
Vi skal begynne å prøve til sommeren så håper på å komme inn hit :)




Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg håper egentlig mest på februar 15, men blir ikke sur om jeg kommer inn her heller! :D
 
Inn her vil jeg også!! :) Satser på å kunne begynne å prøve etter forventet mens som skal være ca 25 mai. Da vil terminen være ca 4 mars! :) Har to barn fra før på 7 og 5 år.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Tenkte å hive meg på som første på mars 2015, her håper jeg å havne etterhvert... :)

Og så tenkte jeg at det hadde vært kjekt med bare 1 tråd der alle kan skrive inn at de har lyst til å havne her. Forrige gang jeg var i forum, var det kanskje 50 egne tråder som het "hit vil jeg" eller noe i den duren... Og det blir jo bare kjedelig å lese hehe... SÅ hiv dere på damer, skriv dere inn her i denne tråden! Genialt?!? Hehe og så kan vi ha 1 (!) tråd om 12 uker, 1 om OUL osv dersom det er ting som dukker opp som mange vil skrive på... Eller synes dere idéen min er dum kanskje? Jeg skal ikke bestemme for alle heller, dersom dere ikke er enige ;) Og foreløpig er det jo bare meg her, men snart strømmer det nok på med håpefulle damer... Ikke lenge til prøvestart synes jeg, jeg tenker stadig på hvor fort tida flyr, og at juni nærmer seg med stormskritt...
Heheh, jeg lurer på om jeg har kommet riktig?! Kan det stemme S? :)
 
Helt riktig! ! Inn her skal vi NinaCT ! :-D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Vurderer å slutte på pillen i juni, så muligheten er jo tilstede for å havne her :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Håper å komme inn her
men er vel litt urealistisk etter 5 år med prøving....
 
Satser på at jeg kommer meg inn på april 2015 jeg :)
Har jo ei som er født i 2009 som begynner å mase skikkelig om hun får bli storesøster snart.
Har tenkt en stund, men idag fikk jeg og ei god venninde planlagt litt og bestemte oss for å satse på å få april 2015 barn :D

Er det noen av dere som kanskje har forslag til når jeg evt bør ta ut p-staven når jeg vil prøve å få aprilbarn? :) :angel4
 
Håper mest på februar, men blir ikke sur om jeg kommer hit heller.. vil bare bli gravid fortest mulig!! :)

Samme her! Nettopp sluttet å blø etter spontanabort, så venter bare på det månedlige.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Skal ha nytt fryseforsøk i juni etter et svangerskap utenfor livmor forrige mnd! Håper spiren sitter og på rett plass ved neste forsøk:)
 
Samme her! Nettopp sluttet å blø etter spontanabort, så venter bare på det månedlige.


Sent from my iPhone using BV Forum

Håper den kommer snart da!! Jeg blør enda etter utrskapning i helgen, men det må jeg vel bare regne med en stund til egentlig :p
 
Håper den kommer snart da!! Jeg blør enda etter utrskapning i helgen, men det må jeg vel bare regne med en stund til egentlig :p

Jeg blødde i litt over to uker. Kroppen ordnet opp selv, så slapp utskraping. Tror jeg har EL denne uka, så lurer på om vi skal bare la det stå til :O


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg blødde i litt over to uker. Kroppen ordnet opp selv, så slapp utskraping. Tror jeg har EL denne uka, så lurer på om vi skal bare la det stå til :O


Sent from my iPhone using BV Forum

Do it do it! Jeg krysser alt jeg har for dere :D Gleder meg sånn til jeg merker at egget er på vei!
 
Tenkte å hive meg på som første på mars 2015, her håper jeg å havne etterhvert... :)

Og så tenkte jeg at det hadde vært kjekt med bare 1 tråd der alle kan skrive inn at de har lyst til å havne her. Forrige gang jeg var i forum, var det kanskje 50 egne tråder som het "hit vil jeg" eller noe i den duren... Og det blir jo bare kjedelig å lese hehe... SÅ hiv dere på damer, skriv dere inn her i denne tråden! Genialt?!? Hehe og så kan vi ha 1 (!) tråd om 12 uker, 1 om OUL osv dersom det er ting som dukker opp som mange vil skrive på... Eller synes dere idéen min er dum kanskje? Jeg skal ikke bestemme for alle heller, dersom dere ikke er enige ;) Og foreløpig er det jo bare meg her, men snart strømmer det nok på med håpefulle damer... Ikke lenge til prøvestart synes jeg, jeg tenker stadig på hvor fort tida flyr, og at juni nærmer seg med stormskritt...
Hei!!
J vil også hit, så da er vi to!

Jeg er enig med deg. Liker at d er litt ryddig, så d trenger ikke være flere tråder om d samme!

Du beg pp nå i juni eller prøvd lenge?

Vi hadde egentlig termin i juni vi.. Mista to ganger nå,i uke 12 begge gangene, så venter nå på 3 gang så sittern og blir!
Neste ikm er 7/6 - så mars er fint!!

Lykke til!!
 
Back
Topp