Alle som har lyst inn hit... ;o)

Blir spennende å se nå da☺ masse lykke til☺

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Takk. Prøver og ikke ha for store forhåpninger:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Pp 8 på oss, fikk mensen i går, så håper virkelig på klaff denne gangen! Hadde sa i april og først mens nå, så håper vi er i gjenge igjen lykke til alle marsprøvere


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Bestiller tester idag så tester når de har kommet :)

Englemamma & mirakelmamma ♡⚘ fullammer min vakre skatt, og uten prevansjon. blir prøvere i august mnd. Håper på ett 2015 mirakel barn ♡☆
 
Ønsker så inderlig at vi alle flytter inn her permanent <3

Lurer på hvem som får den første positive testen <3 tvi tvi alle ihop!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Satser på det ja ♡ spennende :)

Englemamma & mirakelmamma ♡⚘ fullammer min vakre skatt, og uten prevansjon. blir prøvere i august mnd. Håper på ett 2015 mirakel barn ♡☆
 
Negativ test idag. Da blir det ikke noen ny test før om 6 uker. Er 3 og en halv uke siden forrige test. Vi er ikke aktive prøvere enda så kan ikke forvente så mye med fullamming, 2-3 ganger om natten og at mensen ikke har kommet :) lykke til dere andre ♡ har en liten fot innenfor sånn tilfelle ♡

Englemamma & mirakelmamma ♡⚘ fullammer min vakre skatt, og uten prevansjon. blir prøvere i august mnd. Håper på ett 2015 mirakel barn ♡☆
 
Gratulerer så mye☺håper mange av oss følger etter☺

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Håper på å komme hit selv! Akkurat ferdig med en sa (uke 7). Hopper i det og håper det klaffer med en gang! Har ikke peiling på når eggløsning er... Aner ikke om kroppen går tilbake til normal syklus. Men lov å håpe :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ikke no gøy håper det sitter en spire fort igjen☺

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp