Alle rugere :)

Noen som vet hvordan det er å gå til tannpleier nå som vi ruger? De tar jo røntgenbilder der, usikker på om det er av betydning så tidlig?

Noen som vet hvordan det er å gå til tannpleier nå som vi ruger? De tar jo røntgenbilder der, usikker på om det er av betydning så tidlig?
Går jo ann å si du kanskje er gravid, så kan de droppe røntgen denne gangen :) Er en grunn til at de går ut av rommet når man blir 'scanna'. Ville ikke tatt sjansen, selvom det sannsynligvis går bra :)

8dp2dt (10dpo)

* Kvalm på morgenkvisten.
* Mens-murringer på morgenkvisten.
* Rød-rosa utflod på papiret- første dobesøk.
* Mye slim hele tida.

Skal teste lørdag (14dpo)

12dp2dt (14dpo)

Ikke mange symptomer her, litt ømme bryster (muligens litt ømmere på kvelden), og menssmerter en gang iblant. Hatt en forferdelig hodepine på lørdag og i går, men tror det kan være at jeg bare er sliten om dagen. IVF er tøft for kropp og sjel!!

Har på følelsen at dette ikke har gått veien denne gangen heller, og orker ikke tanken på en blank test igjen...
Derfor har jeg ikke testet noe enda, og skal hvertfall vente til fredag, forrige forsøk kom mensen akkurat på dagen som den skulle, så satser på at den muligens gjør det nå også...
Håper såklart den ikke kommer da, men prøver å forberede meg i disse dager...
En ting jeg ser lyst på er at jeg nå har bare ett brett med lutinus igjen, det skal bli deilig å slippe det griset der :D

Går jo ann å si du kanskje er gravid, så kan de droppe røntgen denne gangen :) Er en grunn til at de går ut av rommet når man blir 'scanna'. Ville ikke tatt sjansen, selvom det sannsynligvis går bra :)
De hadde ny type røntgenmaskin der jeg er som visstnok var like farlig som en mobiltelefon, i tillegg la de over meg en sånn blyteppesak som de bruker på alle gravide :) gikk finfint det (sånn bildemessig, resultatet av timen not so much, bah)

Så flink du er! ;)

Holder på teste ut Ovitrelle'n her. Idag er det 10 dager siden den ble satt og jeg er 8 DPO. Fortsatt svak positiv og teste streken er egentlig ganske lik som igår.
Nå kan den snart få lov til å bli sterkere ;)
Da må den bli helt borte straks slik at fargen blir sterk igjen. Ellers bare bli der, men sterkere farge ;)

To dager til jeg må holde ut! Skikkelig nervøs!!! Håper hvertfall en av spirene har satt seg!!!! Pliiiiiiiis!!! Skal aldri be om noen ting i denne verden annet enn fred og ro!!!

(Selvfølgelig friske barn da ;) )

Klarte ikek å dy meg! Ettermiddag testing! Ble negativ i mine øyne. Kom opp en grå skyggestrek. Kan ikke se den er rosa desverre. Så da får vi se om den har noe farge om et par dager :) lov å håpe, dog jeg tror håpet er ute!!! Jaaa! Jeg vet det er altfor tidlig å si slikt ;)

Får ikke den ordentlig frem på bilde en gang, så ikke mye å vise frem.

ImageUploadedByBV Forum1443550108.458619.jpg
syns ikke her men :)

I dag er jeg 5dp2dt tror jeg :p kjenner ikke så mye lenger, bivirkningene på lutinus har blitt mindre også. Kjenner ikke den samme knytingen i livmoren etter jeg setter lutinus. Rart i grunn, vet ikke om jeg skal bli bekymret for det eller ikke :p
Brystene er like ømme da. De er sikkert ikke større men føles mega gigante fordi alle bevegelser er ubehagelige :p :p

Skimter noe grått på riktig sted jeg. Blir spennende å se i morgen tidlig:) *krysser*
Vi får se :) veldig tidlig enda, så forventet ingenting egentlig. Men måtte ha det ut av systemet bare Hehe

Se der ja!
Shit, ser egentlig 'ikke' en strek, MEN føler likevel jeg ser en strek der den skal være hvis jeg ser nøye nok :) Men som du sier, ikke rosa....

Uansett ALTFOR tidlig for deg å teste! :p

ImageUploadedByBV Forum1443553390.476409.jpg
det er "noe" der, men absolutt ikke rosa :) så litt håp fikk jeg, men nå er testetøsa tatt over meg! Blir å ta en test imorgen om jeg rekker før jobb :)

Teite meg gjorde det, men negativ enda.. Men tidlig da ;)
Ja men da er det ute av systemet hvertfall haha ;) jeg måtte selv! Ble gal av å vente!

Denne er jo tydeligere enn det forrige. Skal ikke gratulerer riktig ennå, men det ser ut til å være noe på gang :)
Ja lov å håpe hvertfall :) nei ingen gratulasjoner før jeg sitter med en temmelig rosa test! Da skal du få lov ;)

Back
Topp