Teite meg gjorde det, men negativ enda.. Men tidlig daKlarte å holde meg! Ingen test idag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Teite meg gjorde det, men negativ enda.. Men tidlig daKlarte å holde meg! Ingen test idag![]()
Går jo ann å si du kanskje er gravid, så kan de droppe røntgen denne gangenNoen som vet hvordan det er å gå til tannpleier nå som vi ruger? De tar jo røntgenbilder der, usikker på om det er av betydning så tidlig?
De hadde ny type røntgenmaskin der jeg er som visstnok var like farlig som en mobiltelefon, i tillegg la de over meg en sånn blyteppesak som de bruker på alle gravideGår jo ann å si du kanskje er gravid, så kan de droppe røntgen denne gangenEr en grunn til at de går ut av rommet når man blir 'scanna'. Ville ikke tatt sjansen, selvom det sannsynligvis går bra
![]()
Det gleder jeg meg også tilEn ting jeg ser lyst på er at jeg nå har bare ett brett med lutinus igjen, det skal bli deilig å slippe det griset der![]()
Da må den bli helt borte straks slik at fargen blir sterk igjen. Ellers bare bli der, men sterkere fargeSå flink du er!
Holder på teste ut Ovitrelle'n her. Idag er det 10 dager siden den ble satt og jeg er 8 DPO. Fortsatt svak positiv og teste streken er egentlig ganske lik som igår.
Nå kan den snart få lov til å bli sterkere![]()
Vis vedlegget 138510 syns ikke her men![]()
Vi får seSkimter noe grått på riktig sted jeg. Blir spennende å se i morgen tidlig*krysser*
Vis vedlegget 138510 syns ikke her men![]()
Ja men da er det ute av systemet hvertfall hahaTeite meg gjorde det, men negativ enda.. Men tidlig da![]()
Vis vedlegget 138517det er "noe" der, men absolutt ikke rosaså litt håp fikk jeg, men nå er testetøsa tatt over meg! Blir å ta en test imorgen om jeg rekker før jobb
![]()
Ja lov å håpe hvertfallDenne er jo tydeligere enn det forrige. Skal ikke gratulerer riktig ennå, men det ser ut til å være noe på gang![]()
Her ser jeg noe og!Vis vedlegget 138517det er "noe" der, men absolutt ikke rosaså litt håp fikk jeg, men nå er testetøsa tatt over meg! Blir å ta en test imorgen om jeg rekker før jobb
![]()