Alle rugere :)

Jeg tester ut Ovitrellen, så jeg begynte teste 5 DPO. Håper alt jeg kan på ekte positiv test om et par-tre dager. :)
Når jeg har vært gravid tidligere , så har jeg fått positiv Digital 10 DPO. Når tenker du begynne teste? Hold oss oppdaterte da ;)

De ringte forresten fra St.Olavs og det ble et fint Blastocyst på frys :D
Har aldri sett en positiv test på meg selv jeg :p bare andre som har testet på meg, på legevakt og gynpol.. vet ikke om jeg kommer til å tørre å teste jeg. Redd for å bli skuffet igjen jeg.

Fikk ingen på frys jeg, de var ikke gode nok til det de to stakkarene jeg for fra etter innsettet :/

Jeg tester ut Ovitrellen, så jeg begynte teste 5 DPO. Håper alt jeg kan på ekte positiv test om et par-tre dager. :)
Når jeg har vært gravid tidligere , så har jeg fått positiv Digital 10 DPO. Når tenker du begynne teste? Hold oss oppdaterte da ;)

De ringte forresten fra St.Olavs og det ble et fint Blastocyst på frys :D
Jeg vet ikke hvor lenge jeg klarer å vente jeg!!!! Testdag på mandag.. Tar nok test lørdag eller søndag, OM jeg klarer å vente så lenge.. Hehehe...
Hvor mange DPO er vi nå da?

Har aldri sett en positiv test på meg selv jeg :p bare andre som har testet på meg, på legevakt og gynpol.. vet ikke om jeg kommer til å tørre å teste jeg. Redd for å bli skuffet igjen jeg.

Fikk ingen på frys jeg, de var ikke gode nok til det de to stakkarene jeg for fra etter innsettet :/
Ja, denne skuffelsen er tung og hard :(
Masse lykke til ❤️

Jeg vet ikke hvor lenge jeg klarer å vente jeg!!!! Testdag på mandag.. Tar nok test lørdag eller søndag, OM jeg klarer å vente så lenge.. Hehehe...
Hvor mange DPO er vi nå da?

Jeg hadde innsett av 2 dagers 4-delt egg på onsdag og er idag da 7 dpo :)
Hadde du innsett av 2-3 eller 5 dagers?

Jeg hadde innsett av 2 dagers 4-delt egg på onsdag og er idag da 7 dpo :)
Hadde du innsett av 2-3 eller 5 dagers?
Jeg tok ut mandag, inn på onsdag! ☺️ 4 delt her også! :) Da er vel jeg 7 DPO også da? Hehe.. Ny her jeg!

Tror jaggu jeg klarte å fikse nick også, hahaha håpløs!!

Nå har jeg skrivd meldinger med deg, men svarer deg her også. ;)

Skjønner deg så uendelig godt, men ikke glem at du ruger på et PERFEKT egg :Heartred Rug godt på egget ditt. Krysser det jeg har for at du får positiv test denne gangen. :love022

Jeg tok ut mandag, inn på onsdag! ☺️ 4 delt her også! :) Da er vel jeg 7 DPO også da? Hehe.. Ny her jeg!

Tror jaggu jeg klarte å fikse nick også, hahaha håpløs!!

Hehe..se det da fikk du deg nick du også ;) Da er du også 7 DPO ja :) Hvor hører du til? Jeg hører til St.Olavs.

Spennende så mange vi er nå som ruger! Så tett også!!! Krysser for mange fine tester i løpet av helg og neste uke nå ;) jeg blir å holde ut til torsdag.

Har vært litt sånn håper at det går, men vi får se på torsdag!!!! Tre dager til jeg tester!!!

Hvor lenge skal dere vente?

Ja, denne skuffelsen er tung og hard :(
Masse lykke til ❤️
Tusen takk! Forrige gang jeg fikk egg på frys i totalfrys var det bare ett som var godt nok, jeg må bare tenke at det jeg nå fikk inn på fersk et det som ville kommet på frys på totalfrys.. *se optimistisk ut* :)

Nå har jeg skrivd meldinger med deg, men svarer deg her også. ;)

Skjønner deg så uendelig godt, men ikke glem at du ruger på et PERFEKT egg :Heartred Rug godt på egget ditt. Krysser det jeg har for at du får positiv test denne gangen. :love022
Tusen takk, jeg gjør mitt beste! Prøver å være positiv på at det jeg har i magen er det som ville blitt fryst på fullfrys og da er det jo bedre at det ligger i magen:love017:Heartred

Spennende så mange vi er nå som ruger! Så tett også!!! Krysser for mange fine tester i løpet av helg og neste uke nå ;) jeg blir å holde ut til torsdag.

Har vært litt sånn håper at det går, men vi får se på torsdag!!!! Tre dager til jeg tester!!!

Jeg må prøve å holde meg til neste torsdag jeg! Vet ikke om jeg tør teste noe før det :o

Åh!!! Vet ikke hvor lenge jeg klarer å vente med å teste meg, frister hver morgen.. Haha..

Jeg må prøve å holde meg til neste torsdag jeg! Vet ikke om jeg tør teste noe før det :o
Kjenner meg igjen! Føler meg vågal med å teste på torsdag for da er jeg 11 dpo :) men det var da jeg sist fikk positiv, så da får man se!

Åh!!! Vet ikke hvor lenge jeg klarer å vente med å teste meg, frister hver morgen.. Haha..
Hehe ;) syns det er lurt å vente hvertfall 9 dpo :) men ja forstår deg godt. Og det er for min del imorgen, men hadde såpass svak test på 11 dpo med datteren min, så ikke vits før.

Hehe ;) syns det er lurt å vente hvertfall 9 dpo :) men ja forstår deg godt. Og det er for min del imorgen, men hadde såpass svak test på 11 dpo med datteren min, så ikke vits før.
7 DPO i dag, så får vel vente til helga ihvertfall.. Bare jeg klarer å holde meg ;)

Lykke til i morgen

Klarte å holde meg! Ingen test idag ;)

Klarte å holde meg! Ingen test idag ;)

Så flink du er! ;)

Holder på teste ut Ovitrelle'n her. Idag er det 10 dager siden den ble satt og jeg er 8 DPO. Fortsatt svak positiv og teste streken er egentlig ganske lik som igår.
Nå kan den snart få lov til å bli sterkere ;)

Sytemelding:
Våknet med en dårlig magefølelse.
Hver gang jeg skal ha TR blir jeg varm på natta og får litt sånn heteslag.. Og dette varer 1-2 dager før TR kommer.. Kjenner jeg er skikkelig deppa når det skjedde i natt og nå føler jeg at jeg koker opp snart!
(Prøver å tenke positivt, men mista litt håpet nå kjenner jeg)

Så flink du er! ;)

Holder på teste ut Ovitrelle'n her. Idag er det 10 dager siden den ble satt og jeg er 8 DPO. Fortsatt svak positiv og teste streken er egentlig ganske lik som igår.
Nå kan den snart få lov til å bli sterkere ;)
Jeg måtte teste og min er negativ.. Men syns jeg så en SVAK strek langt der bak, haha.. Men vi får se om noen dager :)

Back
Topp