Alle rugere :)

Klarte ikek å dy meg! Ettermiddag testing! Ble negativ i mine øyne. Kom opp en grå skyggestrek. Kan ikke se den er rosa desverre. Så da får vi se om den har noe farge om et par dager :) lov å håpe, dog jeg tror håpet er ute!!! Jaaa! Jeg vet det er altfor tidlig å si slikt ;)

Får ikke den ordentlig frem på bilde en gang, så ikke mye å vise frem.
Du altså :)) :)) Vent nå litt med testing da. Må jo rekke å feste seg ordentlig :D

Du altså :)) :)) Vent nå litt med testing da. Må jo rekke å feste seg ordentlig :D
Hehe sant! Dumme meg!!! Men idag er jeg 10 dpo, og du fikk en så flott test da ;) men så du gjorde det på kvelden. Så da får jeg prøve i kveld for å se om det gir bedre resultat :)

Ja, mulig jeg tar en i morgen også! Har noen sånne billig tester her, Hehe
Denne rugetiden tar på!! Sukk
Hvem dpo er du? Gjort er gjort og man klarer ikke å gi seg med testingen nå :)

Er så utrolig dårlig for karma å være så innmari utålmodig! Dask på hånda!!!

Så langt ikke noe klokere når det gjelder testene. Måtte de bare øke på nå. Er jammen så nervepirrende denne ruge perioden.
Kan ikke dere som har begynt teste legge ut deres bilder også da? :)

Her er bilde fra idag 9 DPO og 11 dager siden ovitrelle. Øverste testene er fra igår 8 dpo og de under er tatt
63ed47264eb1727c5a80a9d0ef79134d
idag.

Så langt ikke noe klokere når det gjelder testene. Måtte de bare øke på nå. Er jammen så nervepirrende denne ruge perioden.
Kan ikke dere som har begynt teste legge ut deres bilder også da? :)

Her er bilde fra idag 9 DPO og 11 dager siden ovitrelle. Øverste testene er fra igår 8 dpo og de under er tatt
63ed47264eb1727c5a80a9d0ef79134d
idag.
Er det for tidlig for oss å ta test nå tror du?? Min var negativ i dag! Klarte ikke å holde meg unna.. Huff

Mine "symptomer" i dag:
9dp2dt (11dpo)

* Ingen blod hvertfall *tommel-opp*
* Masse slim
* Mens-murringer på morningen (er det crinonen?)
* Trøtt (la meg tidlig, slet med å stå opp)
* Ekstremt ufokusert på jobb..
* Kort lunte på jobb (stakkars kolleger ;) )
* Jo, også må jeg tisse en del og det har vart hele rugeperioden faktisk.

Mine "symptomer" i dag:
9dp2dt (11dpo)

* Masse slim
Har du klart å holde deg unna test? Når har du testdag? ❤️

Mine "symptomer" i dag:
9dp2dt (11dpo)

* Masse slim
Jeg sovner kjempetidlig jeg også, og er oppe lenge før hanen. Har våkna mellom fire og seks hver morgen siden rett etter innsett.. har også kort lunte, men det har til nå bare gått ut over mannen. Blir spennende å jobbe på lørdag...

Har du klart å holde deg unna test? Når har du testdag? ❤️
Skal teste med hjemmetest på lørdag som er cd14 :)
TD med blodprøve er mandag cd16...

Sukk.. Da har jeg blitt bitt av denne testesyken også! Tok test i dag tidlig DPO 10..
Vet ikke om det kalles morgenurin, tisset 05:00 og måtte tisse igjen 06:30 og tok testen da..
Blir helt tullete av det her, hehehe.. :dead: Men syns jeg ser på det ene bilde svak svak strek, men sikker bare fordi jeg ønsker det!
Noen andre som ser det? ;)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    609,5 KB · Visninger: 161
  • image.jpg
    image.jpg
    446,9 KB · Visninger: 167
Sukk.. Da har jeg blitt bitt av denne testesyken også! Tok test i dag tidlig DPO 10..
Vet ikke om det kalles morgenurin, tisset 05:00 og måtte tisse igjen 06:30 og tok testen da..
Blir helt tullete av det her, hehehe.. :dead: Men syns jeg ser på det ene bilde svak svak strek, men sikker bare fordi jeg ønsker det!
Ser noe svakt på den nederste ja :) spennende da!

Eller kanskje sånne billige tester har svak strek?!

Ser strek på begge jeg ;)

Back
Topp