Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror jeg ville ventet så lenge jeg klarer hvis jeg var deg. Er så grusomt å få neg test og så er det fordi man tester for tidlig. Jeg er veldig glad jeg klarte å venteFikk ikke til å sitere.. men ja, jeg satser på det! Vurderer å kjøpe topakning på apoteket og ta en i morgen.. men har ikke testedato før på torsdag!
Ja, jeg tenkte det samme jeg helt tilni går kveldJeg tror jeg ville ventet så lenge jeg klarer hvis jeg var deg. Er så grusomt å få neg test og så er det fordi man tester for tidlig. Jeg er veldig glad jeg klarte å venteMen vet AKKURAT hvor tøffe disse rugedagene er altså...
Det var derfor jeg klarte å vente til i dag. Siden hvis det ble neg så gikk det ikke utover jobben. Er lov å tenke sånnJa, jeg tenkte det samme jeg helt tilni går kveldmå bare være sterk tror jeg! Har turnusfri på torsdag fra jobb, så kan jo gå i kjelleren om det skulle være negativt da også uten at det går ut over jobb.. (huff, det hørtrs kynisk ut
)
Bra du er positivDet var derfor jeg klarte å vente til i dag. Siden hvis det ble neg så gikk det ikke utover jobben. Er lov å tenke sånnMen du får positiv og da kan du juble hele dagen!
![]()
Jeg stiller meg i rekka av gravide og kan med dette bekrefte at ikke alle har de typiske graviditets-symptomene i det hele tatt!!
Vis vedlegget 139189

Rugedag 7 og synes tiden går så altfor sakteSer denne tråden er litt gammel...
...men er det flere rugere her inne?
Hvilken rugedag er dere på?
Hadde vert kjekt å høre fra dere!
"Rugedag" 4 (AIH)Tiden går saaaaakte..
Rugedag 7 og synes tiden går så altfor sakte![]()
- Mye mer sulten enn normaltSymptomer?
Symptomer?