Alle rugere :)

Fikk ikke til å sitere.. men ja, jeg satser på det! Vurderer å kjøpe topakning på apoteket og ta en i morgen.. men har ikke testedato før på torsdag!

Fikk ikke til å sitere.. men ja, jeg satser på det! Vurderer å kjøpe topakning på apoteket og ta en i morgen.. men har ikke testedato før på torsdag!
Jeg tror jeg ville ventet så lenge jeg klarer hvis jeg var deg. Er så grusomt å få neg test og så er det fordi man tester for tidlig. Jeg er veldig glad jeg klarte å vente :) Men vet AKKURAT hvor tøffe disse rugedagene er altså...

Jeg tror jeg ville ventet så lenge jeg klarer hvis jeg var deg. Er så grusomt å få neg test og så er det fordi man tester for tidlig. Jeg er veldig glad jeg klarte å vente :) Men vet AKKURAT hvor tøffe disse rugedagene er altså...
Ja, jeg tenkte det samme jeg helt tilni går kveld :) må bare være sterk tror jeg! Har turnusfri på torsdag fra jobb, så kan jo gå i kjelleren om det skulle være negativt da også uten at det går ut over jobb.. (huff, det hørtrs kynisk ut :o)

Ja, jeg tenkte det samme jeg helt tilni går kveld :) må bare være sterk tror jeg! Har turnusfri på torsdag fra jobb, så kan jo gå i kjelleren om det skulle være negativt da også uten at det går ut over jobb.. (huff, det hørtrs kynisk ut :o)
Det var derfor jeg klarte å vente til i dag. Siden hvis det ble neg så gikk det ikke utover jobben. Er lov å tenke sånn :) Men du får positiv og da kan du juble hele dagen! ;)

Er så herlig å se så mange gravide:) nå skal de holde seg fast og enda fler bli gravide :)

Slenger meg inn i tråden jeg, jenter :happy:
ICSI runde nr 4 og satte inn to todager embryo, og jeg er allerede på nippet til å bli rusk!! :nailbiting:

En heftig magesmerte natt til i dag, men ellers de standard dumme bivirkningene fra Lutinus. Kroppstemp har gått opp til 37,8 da! Om det kan bety noe er ikke godt å si :bored:

Ser denne tråden er litt gammel...
...men er det flere rugere her inne?

Hvilken rugedag er dere på?
Hadde vert kjekt å høre fra dere!

Ser denne tråden er litt gammel...
...men er det flere rugere her inne?

Hvilken rugedag er dere på?
Hadde vert kjekt å høre fra dere!
Rugedag 7 og synes tiden går så altfor sakte :p

"Rugedag" 4 (AIH) :) Tiden går saaaaakte..

- Mindre sulten
- Litt av og på ømme pupper
- Stikninger i livmoren

Kun 3 dpo og puppene kommer nok av ovitrellen, sulten av at jeg ikke har hatt tid til å spise mye på dagtid, mens stikningene er normalt ved AIH og eggløsning ;)

Gleder meg til å bli med her på mandag :D :D hihi

5 dpo.. 1 uke til testing :)

Back
Topp