Alle rugere :)

Kan hende, forrige forsøk ble avbrutt etter uttak så jeg var ganske skuffet.

Er nok veldig vanskelig for mannfolka, siden det er vi som går igjennom "alt"..

Det er nok det :)

Veldig spennende!! Sambo mener jeg skal teste allerede nå, han som faktisk er mest utålmodig her ;) :)
Her er sambo klinkende klar på at det skal ikke testes før dagen før TD... :O vel, jeg har klart det før så skal jeg vel klare det nå også ;)

Da er jeg ruuuuuuger igjen!! Wohooo!!! Av en helt perfekt liten blastocyst, legen skrøyt veldig, så nå har den bare med å være sta å feste seg:D :D :D
Så morro!! Høres veldig bra ut! Da ligger vi ikke langt unna hverandre!! Hvilke dag er TD?

Lov å drømme og håpe hvertfall men er redd det vel er litt for tidlig (?!) :) :)
Jo kanskje, det er vell dag 3-5? Eller? Usikker jeg altså:) men kanskje spiren din likte seg super godt og klamrer seg fast fortest mulig

Jeg har TD 13 sept.. Men kaller nok garantert ikke å vente helt til da altså:P når har du TD?
Kuult, jeg har 12 september hoho håper og krysser fingre og bein for at vi (og resten av oss) får to streker!! ❤❤❤

Jo kanskje, det er vell dag 3-5? Eller? Usikker jeg altså:) men kanskje spiren din likte seg super godt og klamrer seg fast fortest mulig
Jeg er igrunn usikker også mener kanskje jeg faktisk har lest 2-7 dager men husker ikke helt da :) thihi det var en god tanke, kanskje spiren fant seg aldeles godt til rette :D :D

Hvordan gikk det?
Ser ut som det er en babystrek ;)

ImageUploadedByBV Forum1472728009.928295.jpg

Back
Topp