Kan hende, forrige forsøk ble avbrutt etter uttak så jeg var ganske skuffet.
Er nok veldig vanskelig for mannfolka, siden det er vi som går igjennom "alt"..
Det er nok det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan hende, forrige forsøk ble avbrutt etter uttak så jeg var ganske skuffet.
Er nok veldig vanskelig for mannfolka, siden det er vi som går igjennom "alt"..
Det er sikkert spiren som "graver" seg fastRugedag 1 her nå og hadde en kanskje 5 min lang mensvondt-byge tidlig tidlig i dag ble t.o.m kvalm etter det har det vært noen veldig korte smerter![]()
![]()
Her er sambo klinkende klar på at det skal ikke testes før dagen før TD... :O vel, jeg har klart det før så skal jeg vel klare det nå ogsåVeldig spennende!! Sambo mener jeg skal teste allerede nå, han som faktisk er mest utålmodig her![]()
![]()
Så morro!! Høres veldig bra ut! Da ligger vi ikke langt unna hverandre!! Hvilke dag er TD?Da er jeg ruuuuuuger igjen!! Wohooo!!! Av en helt perfekt liten blastocyst, legen skrøyt veldig, så nå har den bare med å være sta å feste seg![]()
![]()
![]()
Lov å drømme og håpe hvertfall men er redd det vel er litt for tidlig (?!)Det er sikkert spiren som "graver" seg fast
Jo kanskje, det er vell dag 3-5? Eller? Usikker jeg altsåLov å drømme og håpe hvertfall men er redd det vel er litt for tidlig (?!)![]()
![]()
Jeg har TD 13 sept.. Men kaller nok garantert ikke å vente helt til da altsåSå morro!! Høres veldig bra ut! Da ligger vi ikke langt unna hverandre!! Hvilke dag er TD?
Min sa det så fint; jeg klarer vel ikke vente til TDHer er sambo klinkende klar på at det skal ikke testes før dagen før TD... :O vel, jeg har klart det før så skal jeg vel klare det nå også![]()
Kuult, jeg har 12 september hoho håper og krysser fingre og bein for at vi (og resten av oss) får to streker!! ❤❤❤Jeg har TD 13 sept.. Men kaller nok garantert ikke å vente helt til da altsånår har du TD?
Hihihi det forstår jeg absolutt det er nervepirrende spennende!!Min sa det så fint; jeg klarer vel ikke vente til TD![]()
Jeg er igrunn usikker også mener kanskje jeg faktisk har lest 2-7 dager men husker ikke helt daJo kanskje, det er vell dag 3-5? Eller? Usikker jeg altsåmen kanskje spiren din likte seg super godt og klamrer seg fast fortest mulig
Veldig å.. Rugedag 6 og svidde av min første testHihihi det forstår jeg absolutt det er nervepirrende spennende!!![]()
![]()
![]()
Jeg svidde av min første i dag, rugedag 6 etter innsett av blastoNår begynner dere å teste?
Jeg svidde av min første i dag, rugedag 6 etter innsett av blasto![]()
Javisst!!