Discotjukken
Elsker forumet
Ikke gi opp håpet enda!! Fortsatt for tidlig for ett sikkert svar <3
Er med godt mot ennå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke gi opp håpet enda!! Fortsatt for tidlig for ett sikkert svar <3
Wow!!! Fantastisk! Fra ingenting i går til denne i dag! Wohooo, gratulererVis vedlegget 194956 Dagens test![]()
Hurra!!!! Strek jo!!!Vis vedlegget 194959
Rugedag 5 med blastocyst, håper det fortsetter.....
Jaaa, vårt siste ferskforsøk offentlig! Håper det fortsetterHurra!!!! Strek jo!!!
Jaaaaaa Gratulerer!!!Vis vedlegget 194956 Dagens test![]()
Hurra!Vis vedlegget 194959
Rugedag 5 med blastocyst, håper det fortsetter.....
Rugedsg 10 her... Merket ikke noe i det hele tattDere som ruger hvilke symptomer har dere?? Jeg er nå akk 1 uke uti rugingen og er igrunn veldig utålmodig - på en tålmodig måte kan man noen sinne si det?? :O nå har det aller meste gitt seg helt av symptomer/bivirkning.... men det har også vært typisk for meg alke rugeperiodene..
Jeg har egentlig de samme symptomene som jeg bruke å ha før mensen.. Og siden jeg har gått/går på progynova og bare hatt trøtthet som symptom tidligere, så merker jeg at det har blitt forandring etter innsett.. Puppene er tunge og ømmeDere som ruger hvilke symptomer har dere?? Jeg er nå akk 1 uke uti rugingen og er igrunn veldig utålmodig - på en tålmodig måte kan man noen sinne si det?? :O nå har det aller meste gitt seg helt av symptomer/bivirkning.... men det har også vært typisk for meg alke rugeperiodene..
Da er jeg også ruger![]()
Så kjekt!! Rug velDa er jeg også ruger![]()
Lykke til!!Da er jeg også ruger![]()