Alle rugere :)

image.jpeg
Dagens test :)

Såå gøy å se tester med streker på her inne da :D
Når begynner dere å teste da..??

Igjen, digger strekene deres!!! ❤❤❤

Gratulerer med positive tester!!! Hurra! :D :D :D

Dere som ruger hvilke symptomer har dere?? Jeg er nå akk 1 uke uti rugingen og er igrunn veldig utålmodig - på en tålmodig måte kan man noen sinne si det?? :O nå har det aller meste gitt seg helt av symptomer/bivirkning.... men det har også vært typisk for meg alke rugeperiodene..

Dere som ruger hvilke symptomer har dere?? Jeg er nå akk 1 uke uti rugingen og er igrunn veldig utålmodig - på en tålmodig måte kan man noen sinne si det?? :O nå har det aller meste gitt seg helt av symptomer/bivirkning.... men det har også vært typisk for meg alke rugeperiodene..
Rugedsg 10 her... Merket ikke noe i det hele tatt

Jeg har egentlig de samme symptomene som jeg bruke å ha før mensen.. Og siden jeg har gått/går på progynova og bare hatt trøtthet som symptom tidligere, så merker jeg at det har blitt forandring etter innsett.. Puppene er tunge og ømme :P

Back
Topp