Alle rugere :)

Jeg tok denne kl 05.00 10DPO. Håper den blir til noe mer. :) Er så nervepirrende det her.
d4ffc4f1155fa10db9283906dbf6df40

Last edited by a moderator:
Jeg tok denne kl 05.00. Håper den blir til noe mer. :) Er så nervepirrende det her.
Ja, dette tar på!! Helt sliten av meg selv jeg! Hehe.. Er så redd at sånne billigtester jeg har viser svak strek uansett.. Meeeeen jeg får legge meh tidlig, så brått ny test ;)
Ser strekene dine.. Vi hadde jo samme dager på alt.. Spennende :)

Sukk.. Da har jeg blitt bitt av denne testesyken også! Tok test i dag tidlig DPO 10..
Vet ikke om det kalles morgenurin, tisset 05:00 og måtte tisse igjen 06:30 og tok testen da..
Blir helt tullete av det her, hehehe.. :dead: Men syns jeg ser på det ene bilde svak svak strek, men sikker bare fordi jeg ønsker det!
Noen andre som ser det? ;)
Jeg ser strek! :D

Jeg tok denne kl 05.00 10DPO. Håper den blir til noe mer. :) Er så nervepirrende det her.
Herremin jeg ser den kjempe godt!!! Her er det virkelig noe på gang. :) du er på rugedag 8?

Så fantastisk deilig å så alle de positive testene deres! :D

Selv er jeg på rugedag 12 i dag. Har lovet meg selv og sambo å ikke teste før lørdag (ikm) :) Da blir det en fancy clearblue test.

I går kveld og i dag tidlig hadde jeg mye melkehvit utflod. Det har avtatt litt nå, men er fortsatt en del. Føles nesten som mensen nedi der...

Pleier ikke ha utflod så nær mensen, men så går jeg jo på hormoner som gir masse rare symptomer da.

Sukk.. Da har jeg blitt bitt av denne testesyken også! Tok test i dag tidlig DPO 10..
Vet ikke om det kalles morgenurin, tisset 05:00 og måtte tisse igjen 06:30 og tok testen da..
Blir helt tullete av det her, hehehe.. :dead: Men syns jeg ser på det ene bilde svak svak strek, men sikker bare fordi jeg ønsker det!
Noen andre som ser det? ;)

Ser strek på begge! Så gøy :D

Tusen takk <3 Du hadde rett. :) Har fått positiv digital. :D Etter ha mistet to ganger på rad, så håper vi at vi kommer i mål denne gangen.

Så bra Bethlisa, gratulerer så mye. Håper denne har kommet for å bli. Får du noen støttebehandling?:)

Så bra Bethlisa, gratulerer så mye. Håper denne har kommet for å bli. Får du noen støttebehandling?:)

Takk, takk :D
Nei, gjør ikke det. Jeg spurte, men de sa jeg rett og slett har vært skikkelig uheldig. Jeg har 3 friske barn fra før. Mulig det har noe si :) Blir fulgt opp bra på UL iallefall.

Takk, takk :D
Nei, gjør ikke det. Jeg spurte, men de sa jeg rett og slett har vært skikkelig uheldig. Jeg har 3 friske barn fra før. Mulig det har noe si :) Blir fulgt opp bra på UL iallefall.

Da har de nok rett, og dette er den som skal bli i 9 måneder :) Sees vi i junigruppa da?

Jeg stiller meg i rekka av gravide og kan med dette bekrefte at ikke alle har de typiske graviditets-symptomene i det hele tatt!! :D

ImageUploadedByBV Forum1443853692.124519.jpg

Gratulerer! Håper jeg kommer etter straks! Hvilken dag testa du på?
Det håper jeg også! :) Og det skal du ;) Sender litt babystøv til deg!

Testet ikke før IKM (14dpo) :)

Back
Topp