B
Bethlisa
Guest
Jeg tok denne kl 05.00 10DPO. Håper den blir til noe mer.
Er så nervepirrende det her.
Last edited by a moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tok denne kl 05.00. Håper den blir til noe mer.Er så nervepirrende det her.
![]()
Ja, dette tar på!! Helt sliten av meg selv jeg! Hehe.. Er så redd at sånne billigtester jeg har viser svak strek uansett.. Meeeeen jeg får legge meh tidlig, så brått ny testJeg tok denne kl 05.00. Håper den blir til noe mer.Er så nervepirrende det her.
![]()
Jeg ser strek!Sukk.. Da har jeg blitt bitt av denne testesyken også! Tok test i dag tidlig DPO 10..
Vet ikke om det kalles morgenurin, tisset 05:00 og måtte tisse igjen 06:30 og tok testen da..
Blir helt tullete av det her, hehehe..Men syns jeg ser på det ene bilde svak svak strek, men sikker bare fordi jeg ønsker det!
Noen andre som ser det?![]()
Jeg ser noe her ja!!!Jeg tok denne kl 05.00 10DPO. Håper den blir til noe mer.Er så nervepirrende det her.
![]()
Herremin jeg ser den kjempe godt!!! Her er det virkelig noe på gang.Jeg tok denne kl 05.00 10DPO. Håper den blir til noe mer.Er så nervepirrende det her.
![]()
Håper du har rett at det er noe på gang.Herremin jeg ser den kjempe godt!!! Her er det virkelig noe på gang.du er på rugedag 8?
Håper du har rett!!!Jeg ser strek!![]()
Sukk.. Da har jeg blitt bitt av denne testesyken også! Tok test i dag tidlig DPO 10..
Vet ikke om det kalles morgenurin, tisset 05:00 og måtte tisse igjen 06:30 og tok testen da..
Blir helt tullete av det her, hehehe..Men syns jeg ser på det ene bilde svak svak strek, men sikker bare fordi jeg ønsker det!
Noen andre som ser det?![]()
Jeg tok denne kl 05.00 10DPO. Håper den blir til noe mer.Er så nervepirrende det her.
![]()
Her er det strek. Gratulerer, det er noe som har festet seg<3
Tusen takk <3 Du hadde rett.Har fått positiv digital.
Etter ha mistet to ganger på rad, så håper vi at vi kommer i mål denne gangen.
Så bra Bethlisa, gratulerer så mye. Håper denne har kommet for å bli. Får du noen støttebehandling?![]()
Takk, takk![]()
Nei, gjør ikke det. Jeg spurte, men de sa jeg rett og slett har vært skikkelig uheldig. Jeg har 3 friske barn fra før. Mulig det har noe siBlir fulgt opp bra på UL iallefall.
Da har de nok rett, og dette er den som skal bli i 9 månederSees vi i junigruppa da?
Gratulerer! Håper jeg kommer etter straks! Hvilken dag testa du på?Jeg stiller meg i rekka av gravide og kan med dette bekrefte at ikke alle har de typiske graviditets-symptomene i det hele tatt!!![]()
Vis vedlegget 139189
Jeg stiller meg i rekka av gravide og kan med dette bekrefte at ikke alle har de typiske graviditets-symptomene i det hele tatt!!
Vis vedlegget 139189
Det håper jeg også!Gratulerer! Håper jeg kommer etter straks! Hvilken dag testa du på?