Heisann! jeg har to livmorer med felles inngang som legen så fint sa det. Hvor min venstre side ikke funker like bra som min høyre side. Jeg har vært gravid 8 ganger og har to nydelige jenter (begge lå i høyre side) Så har opplevd å miste en del ganger da mest sannsynlig pga at jeg har to livmorer. Hvis egget fester seg i den veggen så får da kanskje ikke spiren nok blod/næring til å overleve. Men jeg har bært jentene mine helt til noen dager før termin (første kom med igangsettelse pga svangerskapsforgiftning og nr 2 kom med planlagt keisersnitt pga skråleie).
Veldig bra at du får femar/Letrozol til å hjelpe å få eggløsning skikkelig Fikk det selv når vi prøvde på nr 2.
Om du lurer på noe så er det bare å spørre! Ønsker deg masse lykke til på veien mot en baby Veien kan føles litt lang men du kommer nok i mål (PS min mann hadde også litt «dårlig» resultat på sædprøven)
Veldig bra at du får femar/Letrozol til å hjelpe å få eggløsning skikkelig Fikk det selv når vi prøvde på nr 2.
Om du lurer på noe så er det bare å spørre! Ønsker deg masse lykke til på veien mot en baby Veien kan føles litt lang men du kommer nok i mål (PS min mann hadde også litt «dårlig» resultat på sædprøven)