Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde negativ 9 dpo, positiv 10 dpo. Selvfølgelig er det masse håp! Krysser fingrene for deg
Selvsagt! Kanskje dette var den berømte «festedippen»? I så fall må kroppen få bittelitt tid til å produsere HCG.8 DPO
Var heldigvis bare på det ene dobesøkene i går at utfloden var annerledes. Gikk tilbake til vanlig rett etterpå. Temperaturen var heldigvis opp igjen i dag, så om ikke annet så holder i hvert fall mensen seg potensielt unna noen dager til. Tok en graviditetstest i dag, og den var negativ.
Er det fremdeles håp?
Selvsagt! Kanskje dette var den berømte «festedippen»? I så fall må kroppen få bittelitt tid til å produsere HCG.
Krysser fingre for festedippHåper skikkelig på det. I så fall har jeg fått mange de «berømte» symptomene. Blod ved eggløsning, festeblødning og festedipp
Den kan fortsatt gå opp igjen, har opplevd det
Har fått positiv test alt fra 9-12 dpo. Denne gangen som har vart (18uker i dag) så fikk jeg svak svaaaak positiv først 11 dpo. Såpass at det ikke syntes når jeg det ut bilde i dagboka uten å redigere litt på kontrasten. Trodde ikke den ville sitte siden det kom så sent, men jaggu tok jeg feil!
Har også flere gravidgrafer hvor det gikk nedover til 9 dpo, før det gikk opp.
Jeg har bicorn uterus og har født 3 gutter i uke 33 og 1 jente i uke 37.
Jeg hadde en MA i januar og noen kjemiske året før (jeg tror årsaken til det var at jeg har to ks bak meg, men legene sa at det skulle ikke være noe i veien for å få et barn til etter hva de så, så vi var nok uheldige)
Får ihvertfall tett oppfølging ved graviditet og det er betryggende
Wow, så koselig!Så utrolig lykkelig nå Måtte den lille spiren klamre seg fast Termin blir 21. juli, men med dobbel livmor har vel ikke termin så mye å si.
Vis vedlegget 311828
Wow, så koselig!
Gratulerer så mye!
Tusen takk!Gratulerer
Tusen takk - må vel tørre å melde meg innHerregud, gratulerer!
Bare å melde seg inn i juli-gruppa
Tok ks med nr 2 og 4, med nr 2 pga lav puls (ble katastrofe ks) - med sistemann ble d planlagt akutt ks, pga seteleie og at d var før uke 34.Gratulerer med fire barn - så flott at du har klart å få så mange. Tok du keisersnitt med alle fire? Prøvde de å stoppe fødslene som startet i uke 33? Og ble du fulgt opp i Oslo-området?
Kjenner det er mange ekstra risikoer å ta hensyn til når det først (kanskje) har klaffet, og at det blir spennende å se når man eventuelt føder. Kan jo være alle mulige dager i tredje trimester føler jeg.