Huff, så kjedelig å gå sånn og vente på el og mensen. Sikkert lurt å ta en sjekk, bare for å ha gjort det.
Jeg forstår så godt at du synes det er tungt innimellom i prøveperioden. Det er jo det, og man går med den gnagende følelsen av at det kan være noe «feil». Det blir man jo redd av. Nettopp derfor tenker jeg dere gjør rett i å ta en sjekk, om ikke annet, så for å berolige dere selv. Det kan jo også hende det er mulig å få noe hjelp med syklusen.
Ser du spør litt over om å se positiv eggløsningstest fra babyplan. Jeg kan legge ved den jeg tolket som helt positiv. Jeg ble gravid, så det stemmer vel i hvert fall sånn ca
Takk for forståelsen. Særlig fint å vite at de som det klaffer raskt for også forstår. Noen ganger lurer jeg på om jeg er smågal siden jeg allerede stresser litt i hodet mitt, selv om jeg i utgangspunktet ikke har dårlig tid.
En av mine beste venner ble gravid samtidig som deg, og tror nok en liten del av meg ønsker at vi skal være gravide sammen. Men på den annen side skal jeg være forlover for en god venninne som gifter seg neste sommer, så egentlig burde jeg vel sikte meg inn på termin i august/september (ikke at man kan bestemme når det klaffer, men hvis verden var perfekt).
Gratulerer med første ultralyd. Må ha vært helt fantastisk - gleder meg til det blir min tur og unner alle andre den opplevelsen også uansett om det klaffer på første forsøk eller senere. Håper du får et fint svangerskap