Alle gode ting er tre?

Det skal jeg ordne. Bare quote meg når det er klart, så skal jeg slette det. :)
Da skal den være trygt på plass, men du trenger ikke stresse med å slette , bare veldig glad du klarte redde den for meg!!!!

Da skal den være trygt på plass, men du trenger ikke stresse med å slette , bare veldig glad du klarte redde den for meg!!!!
Sånn. Det skulle bare mangle at fødselshistorien kommer fra rett person. Igjen, gratulerer så mye med vesla. Nyt tiden videre:)

Så utrolig herlig å lese fødselshistorien til lille Ingrid. Bonusen er her, tenk på det ♥♥♥ Nyt nyt nyyyyt!

Ja, nå nyter vi.

Jeg vet av erfaring at den roen vi har her ikke er noe å ta for gitt at varer. Eldste fikk vel kolikk på denne tiden. Mellomste var innlagt på sykehus med rs. Vi nyter dette.

(nyter ikke storebror med vannkopper da, han har det ikke godt)

I dag er han heldigvis litt bedre. Fortsatt 39 grader varm og med vannkopper. Men en del av dem har sprukket, og toppen er nok passert, nå må vi bare vente på at han skal bli frisk.

Ååå, gratulerer med jenta, Sara!
❤️❤️ Har ikke vært mye på BV de siste ukene, så hadde ikke fått dette med meg :P

Tenk nå har du også tre flotte barn ❤️ Nyt babytida! Den går så altfor fort ;)

Gratulerer så mye, Sara! Da fikk du nesten på bursdagen til minstejenta mi. Hun ble 1 år 22/12 :D

Gratulerer SÅ mye Sara :D Fin fødselshistorie <3

Livet med tre barn er logistikk som skal gå opp, men det er deilig.

Nå har vi spist frokost sammen vi fire som kan sitte mens lillejenta sov. Og så ammer jeg henne nå mens mannen tar av bordet. De store leker og jeg bare nyter familien min.

I natt har hun sovet godt også. Våknet selvsagt for amming, men sovna fort da vi la oss. Og bare ammet og sovnet i natt. Deilig.

I dag har jeg oul-termin
Det er 10.1.16, dagen jenta skulle være ferdig. Hun er 16 dager gammel og begynner å få sin plass i familien. Er litt våken mellom amminger av og til. Koser mye, og sover for det meste.

Back
Topp