Alle gode ting er tre?

Nye faser, og uten prøvingen. Det høres helt herlig ut å vite at du er helt ferdig. :) Fine trekløveret.
 
Et absolutt flott trekløver.

Og selv om det er litt rart at vi ikke skal ha en liten baby igjen, så er vi enige om at vi er ferdige og det begynner å kjennes rett.

Dog utsetter jeg å bestille time for den celleprøven legen ville ta etter fødselen (fortsatt et år til det er tre år siden sist da, vel. Et godt halvår i alle fall) fordi planen er å ordne spiral. Og det er litt.... En bøyg å komme over. Litt vanskelig. Prevensjon. etter så mange år som prøver. Rart. Etter hormonkur på hormonkur for å få yngste. Så skal jeg sette inn en spiral????

Men jeg er 37. Det et mannen også. Vi har tre barn. Fullt hus og full bil. En familie på fem. Det er komplett.
 
Åh, dette var fint å lese Sara, mange nye faser. Tenk at du er ferdig som prøver, nå skal du bare nyte at alle gode ting er tre!❤️
 
Spiral ja. Det er vel ganske motsatt ende av hormonene for jakten på Bonusen. Fullt hus og full bil, og et nydelig trekløver. Det høres helt herlig ut. Selv om det er rart å vite at man er ferdig. ❤
 
Fikk helt grøss av å lese. Det er jamen meg et langt kapittel som avsluttes. Prøvingen blir unektelig en stor del av livet. Nå er det bare å nyte familien din til det fulle ❤
 
Lurer litt på om denne burde vært flyttet til desember 15. Eller starte en ny. Livet med trekløveret mitt.

Jeg er ikke lenger prøver, og skal ikke være det igjen. Jeg er mamma og det skal jeg fortsette med. Jeg er mamma til tre.

I tillegg går livet nå inn i en ny fase, nå har jo jeg og mannen vært hjemme sammen med yngste i ti mnd, han har vært arbeidsledig i 11 mnd.

På mandag begynner han i ny jobb og hverdagen blir meg og snuppa hjemme. Til sommeren. I august begynner enda en ny fase, da skal hun i bhg og de to store på skole.

Men livet som prøver et etter mange år over

Sommeren 2005 begynte vi første gang å prøve. Jula ti år senere fødte jeg mitt siste barn. Nå fortsetter livet uten fokus på syklus og El og spotting. Jeg vurderer å få satt inn en hormonspiral. Jeg er rett og slett ferdig som prøver
Du er så flink til å skrive, Sara :)

Så bra at mannen har fått ny jobb. På en måte har dere jo vært litt heldige som har fått 10 mnd hjemme sammen med snuppa, men på den andre siden, så er det absolutt best å ha en jobb å gå til. Økonomisk, men også for å føle seg som en del av samfunnet og ikke minst få med seg den sosiale biten av arbeidslivet.

Jeg er også, som deg, ferdig med å få barn. Vi har også tre fine barn, men vår prøverhistorie har vært veldig annerledes enn deres. Vi har vært heldige, og kjapt blitt gravide hver gang. Eldste er født i 2005, mellomste i 2008 og siste i 2014. Godt spredd, men ikke pga lang tid som prøvere. Nå er vi 100% sikre på at det ikke blir flere, og mannen har sterilisert seg. Jeg slipper å tenke på spiral eller annen prevensjon.

Jeg syntes det var rart å tenke på at det ikke ble flere barn de første månedene etter siste fødsel. Aldri mer prøve, aldri mer gå gravid, aldri mer føde, aldri mer ha en nyfødt liten å dulle med... Etter hvert forsonet jeg meg med at slik var det bare, og nå er det ikke rart eller sårt å tenke på lenger :Heartred Jeg har tre flotte barn, er 38 år, mannen er 43 år, livet er hektisk med tre som krever slikt, men også flott. Nå prøver jeg å nyte tida med barna. Den går bare så altfor fort!

Lykke til videre, Sara, og nyt tida med trekløveret ditt :)
 
Savner du ikke å skrive i dagboken din? Hvordan føles det å se tilbake på det?
Jeg har begynt å skrive aktivt i dagboken min på "prøver" forumet. Det er jo så mye man tenker på når man prøver.
 
Jo. Jeg gjør egentlig det. Rotet meg aldri til å lage en livet med trekløveret, så kanskje jeg bare fortsetter her
 
Jeg syntes det var veldig kjekt å finne igjen min gamle og se symptomene mine tidlig i graviditeten med Noah [emoji16]
Men hadde vært kjekt å følge med her på hvordan livet er med trekløveret :)
 
Back
Topp