Alle gode ting er tre?

Hurra for godt resultat på belastningstesten!

ImageUploadedByBV Forum1444926570.021604.jpg

ImageUploadedByBV Forum1444926581.375106.jpg

ImageUploadedByBV Forum1444926591.003318.jpg

ImageUploadedByBV Forum1444926601.954616.jpg

28 uker. Det krymper med antallet uker som er igjen. 12. Under tre måneder. Jeg er i tredje trimester i følge de fleste oversiktene. Den siste tredjedelen.

Vi har ikke vogn
Ikke plass på vårt rom, det må virkelig ryddes og vaskes
Ikke rom til eldste, som vi skal ha før jul.
Ikke tanker for hvordan vi fikser rommet til yngste rosa heller.
Slett ikke i orden
Ikke sett over hva vi trenger av bleier
Ikke begynt å sjekke babytøyet heller.

Under tre måneder igjen. Og en av dem er desember da skjer det så mye annet.

På tide vi kommer igang!

Fyttigrisen.

Skulle lage middag. Tar svingen inn på kjøkkenet. Det er vondt, innmari vondt. Beveger meg sakte bort til vasken med steikepanna, tårene spretter, det er vondt!

Jeg klarer ikke lage middag! Mannen ber meg gå og sette meg på sofaen, føler meg et stykke på veien og overtar middagen. Jeg må rope på ham. Jeg klarer ikke sette meg ned på sofaen uten noe å holde meg i. Jeg får ikke tak godt nok i skråtaket til å føle at jeg klarer støtte meg på det, jeg trenger hjelp.

Vel plassert er det greit. Men jeg aner ikke hvordan jeg skal komme meg opp igjen. Og spise taco. Og legge ungene må nok mannen gjøre.

Jeg hadde vondt for å gå på jobb. Det hadde jeg. Ga meg tidlig, for som jeg sa, jeg kan heller jobbe en time mer på mandag når det er mer å gjøre. Holder helsa til det da, spurte min kollega. Sikkert ikke, men den holder ikke spesielt bra nå heller, sa jeg. Og dro og tok influensavaksine, det gikk egentlig bra det. Syntes det gikk bedre, med sofa og hvile på senga, men nå.... nei.

Sleng på at når smerten slår inn, så strammer hele magen seg i en ikke vondt, men ubehagelig, kynner, så kan man trygt si at mannen ser bekymra på meg, når ansiktet vrir seg i smerte og jeg tar meg til magen...

Last edited:
Nei, oi hva skjer?? Er det bekken som er vondt og fører til kynnere eller noe annet? God bedring, håper det hjelper å ta det rolig på sofaen! Mannen får ta middag og ungelegging i dag.

Bekkenet vondt, og slett ikke utenkelig at en skjærende smerte kan utløse kynnere, tenker jeg. Bekkenet bare rett og slett setter emg ut av funksjon i dag, jeg går uten å løfte beina, og må ha hjelp til å komme meg i sofaen, mannen tar alt praktisk ja, og jeg føler meg ubrukelig.

Du er absolutt ikke ubrukelig, kroppen din er bare veldig opptatt med å passe på bonusen som vokser seg stor og sterk! Og det må du la den være :) Godt det er helg, håper du får tatt det med ro så det kommer seg.

Passe på at lillejenta vokser seg stor og sterk skal den fint kunne klare uten at jeg halvligger i sofaen og bekymrer meg for hvordan jeg skal komme meg på do, som ikke er i denne etasjen. Da føler man seg en anelse ubrukelig, når mannen sier han skal hjelpe meg når jeg skal på do, dog mener han nok ikke selve PÅ DO da, men det å få meg inn og ut av sofaen, i alle fall...helt hvordan jeg skal klare det med tanke på å reise meg og sette meg på toalettet har jeg ikke funnet ut enda, bare håper det går bra. Og så lurer jeg nesten på å bare legge meg og håpe verden er bedre i morgen, men jeg er jo ikke trøtt helt enda da.

Åh hjelpes, dette hørtes ikke bra ut :O Har det vært så vondt frem til nå? Håper det er noe litt forbigående som ikke har tenkt til å være så ille så altfor mye. God bedring ♥

Det har ikke vært sånn før nei, og ei natt hjalp (vel, deler av ei, jeg vet det er natt nå, men får ikke sove.) Jeg kom meg greit i seng og har sovet og blitt bedre. Heldigvis.

Mm... Får se når jeg faktisk står opp. Enn så lenge bare vurdert etter at jeg kom meg på do i natt ;-)
Å ja, godt du kom opp på do da:). Håper du er bedre i dag, når bekkenet krangler er det så fryktelig vondt❤️

Å ja, godt du kom opp på do da:). Håper du er bedre i dag, når bekkenet krangler er det så fryktelig vondt❤️
Ja, sånn det et til vanlig er til å leve med, sånn det var i går ettermiddag kan det ikke fortsette, da må jeg ha krykker og full sykemelding. Det vil jeg helst ikke

Back
Topp