Alle gode ting er tre?

God bedring med bekkenløsninga! Håper det bedrer seg til timen og at du slipper 100% sykemelding. Skal si tiden går fort hos deg (for meg i alle fall).

Vemodig at det et siste gang, synes jeg også

Jeg jobber pr nå 40%, men skal til legen ang fornyet sykemelding i morgen, så vi får se hva det blir fremover

Satser på det, for jeg har tenkt å overbevise legen om at jeg er bedre nå enn for en mpned siden, at nemlig kortere dager og fysio hjelper nok, at jeg kan jobbe noe... muuuuligens en dag mindre i uka sånn at jeg får til fysio to ganger i uka, men vil ikke jobbe mindre enn det

Ja, virker bedre så langt. Heldigvis.

ImageUploadedByBV Forum1443721159.343658.jpg

ImageUploadedByBV Forum1443721168.946095.jpg

ImageUploadedByBV Forum1443721178.199577.jpg

Virkelig!

En lang dag.
Lillesøster gikk på do for 14 timer siden, og kom deretter inn til oss, "det gjør veldig vondt i tissen min mamma." vondt å tisse. Urinprøve på legekontoret to timer senere. Men den var fin, så drikk mye og håp det går over. Etter lunsj ringte de fra bhg, hun klaget på vondt å tisse og vondt i magen og virket ikke i form.
Jeg hentet henne tidelig og så luftet jeg hunden kjapt mens vi ventet på at skolen sluttet, så hentet vi storebror også.

Så dro vi til mamma, spiste, ungene fikk være der mens jeg dro for å handle nøttefritt brød og pølser til potetballen mamma laget to middag
Brukte opp kroppen min på kjøpesenteret hvor jeg også skulle ha plastboks til å legge kjøttet til salting.

Vel, nå er kjøttet saltet, og lillesøster sier det ikke lenger gjør vondt å tisse så vi håper det ikke ble noe uvi. Og mat til jul skal det bli.

Og jeg er snart klar for senga...

Nå går det fort! Jeg er inne i 6. måned, snart bare tre måneder til termin. Tenk at vi skal få hver vår lille jente❤️ Det er så stas!

Nå går det fort! Jeg er inne i 6. måned, snart bare tre måneder til termin. Tenk at vi skal få hver vår lille jente❤️ Det er så stas!

Ja, tenk det.

Tenk at om tre måneder, vel, og evt et par dager kanskje, vi får se, så har jeg ei bitte lita jente i armene igjen. Ikke lenge til du har ei også!

Det er tre mnd til min el-beregnede og tre ganger ul bekreftede termin ui dag, men oul flyttet den tre dager.

Jeg gleder meg veldig, det gjør jeg

Oi, jeg synes dere nettopp ble gravide også! Tenk at dere er så nærme❤️ :)

Ja., tiden flyr

Jeg hopper av og til over en uke, tror jeg. Jeg var ganske så sikker påa t det var 26 uker i morgen, men jeg er visst 26+6

Ja., tiden flyr

Jeg hopper av og til over en uke, tror jeg. Jeg var ganske så sikker påa t det var 26 uker i morgen, men jeg er visst 26+6
Det er jo deilig at tiden flyr! Etter de 12 første ukene som går SÅ sakte, er det en befrielse :p Jeg mistet og litt ukeoversikt i 2 trimester.

Back
Topp