Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Söte disse![]()
Så har vi da endelig kjøpt "det første rosa" til lillesøster i magen.
Ullklær, med søte små kaniner på.
![]()
Såå fine klær. Babyklær er så fantastisk søtt! Kjøpte gave til babyshower i går, og jeg kunne bare kikke og kikke og kikke. Sukk![]()
Så kjedelig å måtte rekke oppOg så er den sosiale, helt uten å dra noe sted, helga over.
Roen senker seg. Dvs, akkurat nå er det veldig rolig, jeg sitter og strikker (3 cm vragbord på 192 masker på pinne 3. for andre gang. Tredje gang totalt, første gang på pinne 3,5 som ga for stort strikketøy) og hunden sover. Jentungen er hos naboen og far og sønn ute og trener på sykling.
Nå satser jeg på at strikketøyet er rett på tredje forsøk (på andre var det vridd en halv omgang) sånn at jeg kan komme videre på dette her. Jeg skal altså strikke tunika til den kommende storesøster før jeg tar fatt på hentedress til babyen, så jeg må komme igang så jeg kan bli ferdig
Er nesten litt misunnelig på deg og magenMagen vokser og er ganske stor. Jeg er godt over halvveis ja, teller ned mot tredje trimester om et par uker. Formen er bra, sålenge jeg tar hensyn til bekkenløsning og blodtrykk (lavt= svimmel)
Skal til legen og fornye sykemelding i morgen.
Jeg har endelig, på tredje forsøk, kommet over vrangbord og begynt på 21 cm glattstrikk nå, så det var godt å være tilbake der jeg måtte begynne på nytt... Nå håper jeg det går greit fremover.