27+5 (eller, ja, 27 uker og mellom 5 og 6 dager som jm sier. Ja, jeg liker å regne med hele dager jeg da... det er ny uke torsdag, og +5 i dag.)
Jeg har vært hos jm på kontroll. Alt er vel med mor og barn
Blodtrykket mitt er litt opp, helt fint altså, bare ikke helt så lavt lenger 122/77
Lillegull har en puls på 158, da var hun akkurat vekket av at jm dyttet på magen for å finne ut hvordan hun lå, faktisk i hodeleie til min overraskelse, jeg har jo kjent sprk nedover i lang tid, men hun kan ha snudd seg nylig, i dag har det vært mer liv overalt egentlig.
SF målet var 27 cm, litt over den røde streken men innenfor det grønne området, akkurat som sist jeg var der. Urinprøven helt fin og blodprosenten også grei (så lenge jeg fortsetter å ta jern) sa hun.
I morgen er det glukosebelastning, jeg er egentlig mer spent på den...
Du er vel flink med kosten da, sa jm. Sånn siden jeg jo altså skal inn fordi jeg er risikogruppe fordi min mor har diabetes, og jeg kom ut med 7,6 i første svangerskap og 7,7 i det andre, grensa er 7,8
Ehh, ja, jeg prøver, svarte jeg. Og det er jo sant nok det, jeg PRØVER jo, men jeg er jo reelt sett ikke FLINK, det vet jeg jo, til det er søtsuget for stort. Jeg får begynne å knaske mer gulrøtter når det melder seg...