Alle gode ting er tre?

Æsj æsj æsj. :( :( :(

Helt som forventet, kjære deg.

Jeg gråt fra meg i går. Nå ser jeg fremover.

Helt som forventet, kjære deg.

Jeg gråt fra meg i går. Nå ser jeg fremover.

Ja, jeg sprer skuffelsen utover. Håper litt og blir skuffet på nytt.

Jeg har stort sett en dag pr syklus da jeg gråter. Det er den kvelden jeg finner den første rosa dråpen. Da vet jeg at løpet er kjørt, og det er en tung dag. Veldig.

Etter det kan jeg håpe av og til, men med forbehold, jeg vet at det ikke er sant, så skuffelsen blir bare en bekreftelse på at jeg hadde rett.

Det tar seg opp i dag, og i morgen kommer mensen. Egentlig bare 1, kan si 2 til nød, dager med spotting er jo bra da!

PP 24 - CD 1

Da var det igang.
Da er det bare å vente ivei da, på lørdag er det tid for letrozol igjen, og så får vi prøve igjen fra valentin sånn ca. Og ikm sånn noen dager uti mars, tenker jeg.

Kjedelig at du måtte i gang med ny syklus :( Håper 24 er et lykketall!

Blæ, blæ og atter blæ. Nå må disse kroppene våre snart begynne å høre etter..

Blæ, blæ og atter blæ. Nå må disse kroppene våre snart begynne å høre etter..
Kjedelig at du måtte i gang med ny syklus :( Håper 24 er et lykketall!

Kjedelig. Men jeg har jo visst det noen dager. Så nå er fokus bare på den neste. Og da at kan gjerne kroppen min hørte etter og fungere, ja!

Du sikter på 12.-13. november om EL holder seg på CD 13-14. Det er en perfekt førjulsgave, bittelite nurk til jul. :) Jeg krysser fingrene for deg!

Kan bli bra det.

Last edited:
Cd 2. Dagene går ikke så fort.

Jeg skulle jobbet 5-7 timer overtid i dag, i stedet har jeg ukens tredje sykt barn dag.

Hun er ved godt mot, greit form. Bare sliten og kosete. Kaster ikke opp ofte, fire ganger på fire døgn, liksom. Men nå har hun i tillegg diaré, så det er klart hun blir sliten. Og mor vasker klær til den store gullmedaljen. Fikk overtalt henne til å ta på en bleie, syketruse kaller vi det. Så slipper jeg i det minste vaske buksene for hver gang hun fiser... Men vi har jo ikke mange bleier, har ikke hatt bleiebarn på et år. Spørs om jeg får se litt i posene med tøybleier, om vi kan legge en brettebleie i buksa hennes eller noe etterhvert

Usj, kjedelig med sykt barn! Og hvertfall den syken der...
Vi bruker også slike syketruser ved slik sykdom ;) Aksepteres faktisk ganske greit ;)

Hun var høyst, høyst motvillig, men jeg lovet henne at ingen vet om det, det er bare hun og meg hjemme, og ingen ser det, og hun ER trusejente. Det gikk bra, det var mikkel rev på den.

hihi, gutter er nok litt enklere til det som har med bekledning å gjøre. her løser det seg alltid om vi har spidermanntruse, og det passer stort sett alltid. Også utenpå bleier ;)

Det var liksom det at hun er jo STOOOR JENTE og bruker ikke BABYBLEIER!!!! liksom...

Vel, det gikk da greit.

Nå er hun trøtt, spørs om hun sover her hun ligger på meg...

Så kjedelig å være syk over mange dager. God bedring til lillejenta di. ♡

Magen er i et minste stabilisert, syketrusa er like ren som da vi tok den på i morges. Jenta er bare litt trøtt og slapp. Det er greit det.

Og når storebror kom hjem var hennes bekymring at han kunne se hva hun hadde på, hun måtte få vanlig truse igjen!!!

Det har gått helt fint, konsistensen er langt fastere nå.

Åh. Så søt hun er. Godt hun kan ha på vanlig truse igjen.

Back
Topp