Alle gode ting er tre?

Av og til er det å teste sammen med mannen en uting.

F.eks når han sover sammen med vår sønn, mens jeg står opp sammen med vår datter...

Av og til er det å teste sammen med mannen en uting.

F.eks når han sover sammen med vår sønn, mens jeg står opp sammen med vår datter...
Hvordan gikk det da? :)

Men så har det seg sånn da. At selv om jeg altså ikke skal få opp forhåpninger, så er det vansleig å la være. Og da er fallhøyden veldig, veldig høy. Et sånnt fall kan knuse hvem som helst,

Her sitter jeg da, bekkenet er irritert, jeg er kvalm, puppene ømme, jeg spotter ikke. Skal ikke håpe, skal ikke tro, skal ikke håpe. Klarer ikke holde på tanken mer enn et sekund eller to, det blir for vondt å tenke, for tanken på at det ikke er sant er jo rett bak.

Han sover for lite som det er, jobber for mye og sover for lite, og det går på helsa løs, så han skal få sove nå så lenge guttungen sover. Det kan da umulig være stort lenger, han pleier ikke sove såååå lenge...

Han sover for lite som det er, jobber for mye og sover for lite, og det går på helsa løs, så han skal få sove nå så lenge guttungen sover. Det kan da umulig være stort lenger, han pleier ikke sove såååå lenge...
Ser den...
Tisse, og spare urin? Hvis du har sånn prøvekopp m lokk? Da får du det ihvertfall bedre selv :)

Ser den...
Tisse, og spare urin? Hvis du har sånn prøvekopp m lokk? Da får du det ihvertfall bedre selv :)

Jeg har prøvekopp.

Men det er ikke det at jeg må på do som er problemet. det er det at jeg.... prøver å ikke få forhåpninger.

Jeg har prøvekopp.

Men det er ikke det at jeg må på do som er problemet. det er det at jeg.... prøver å ikke få forhåpninger.
Dét skjønner jeg :) Håper dette blir en fin morgen for dere. Vanskelig å styre forhåpninger når d gjelder testing.... Fingers crossed!

Hvor lenge skal han få sove da?

Har vekket dem nå. Så snart, antar jeg det blir

Yes! Jeg håper for deg, så kan du ha lave forventninger. Jeg sitter bare og venter på dette jeg.

Så spennende! Håper for dere!!

Jeg... Tar det nok tyngre etterhvert, akkurat nå er det bare... Frokost.

Nei, nå ble jeg lei meg på deres vegne :( Veldig stor klem herfra også <3

Back
Topp