Alle gode ting er tre?

Det var den med god grunn. I morgen spotter jeg. For i kveld fikk jeg se den første dråpen rosa. Da ble det ikke denne gangen heller

Og jeg kjenner litt på... Er det vits i å utsette oss for dette, måned etter måned? Vi har to herlige barn!!!

Jeg vet ikke hva jeg skal si. Vondt i hjertet mitt i kveld. ❤️

Det var den med god grunn. I morgen spotter jeg. For i kveld fikk jeg se den første dråpen rosa. Da ble det ikke denne gangen heller

Og jeg kjenner litt på... Er det vits i å utsette oss for dette, måned etter måned? Vi har to herlige barn!!!
Å nei :( Nå ble jeg skuffet på deres vegne :(

Stor og veldig forståelsesfull klem sendes din vei <3

Jeg spotter jo ikke enda.

Men ser fortsatt de samme sporene av rosa.

Men det gir denne "pregnancy-monitor"

1422881852471.jpg

Med spotting 83%

Jeg hadde vel ikke 84 da jeg var gravid engang. Jeg har ikke over 80 når jeg ikke er gravid.

Jeg tror ikke at jeg er gravid altså, jeg vil bare ha frem at "denne gangen har jeg hatt symptomene så det kjennes slik ut", det er ff enig i.

Jøss. Om du ikke spotter til i morgen så stemmer jeg for ny test tross litt rosa. Kan jo ha skjøre slimhinner, og det kan være annerledes ved annen hormonbalanse - du har jo stimulert EL. :)

Jeg har jo ifølge tidligere fastlege antakelig litt livmorslimhinne på tappen (utenfor selve livmora. Men det er da vel strengt tatt endo? Så jeg tror han utrykkte seg uklart.) Men slimhinne som blør lett, sånn rundt tappen et sted. Det var hans forklaring på at jeg blødde i uke 7-8-9 med eldste. Kommentert under gå/celleprøve.

Ingen andre har sagt noe om det før eller siden, men jeg blødde uke 15 med neste

Da håper jeg at det er litt ekstra tidlig spotting denne gangen. ;)

Jøss. Om du ikke spotter til i morgen så stemmer jeg for ny test tross litt rosa. Kan jo ha skjøre slimhinner, og det kan være annerledes ved annen hormonbalanse - du har jo stimulert EL. :)
Men i morgen får jeg ikke mister fornuftig med på uten å hoste opp noen argumenter jeg ikke har. Onsdag, kanskje. Torsdag ja. Hodet mitt orker ikke mange negative.

Spotter ikke utvendig enda, men litt mer innvendig tror jeg. Så det kommer nok etterhvert.

Det er jo egentlig positivt at jeg ikke spotter så mange dager da.

Men i morgen får jeg ikke mister fornuftig med på uten å hoste opp noen argumenter jeg ikke har. Onsdag, kanskje. Torsdag ja. Hodet mitt orker ikke mange negative.

Spotter ikke utvendig enda, men litt mer innvendig tror jeg. Så det kommer nok etterhvert.

Det er jo egentlig positivt at jeg ikke spotter så mange dager da.

Det er veldig fint at du ikke spotter mange dager. Du kan la være å teste, så venter vi og ser om spottingen setter ordentlig i gang eller ikke de neste dagene.

Mm, det er nok det som blir. Vente og se. Regner med det tar seg opp

Jeg synes det er dårlig gjort fortsatt at du har noe blod nå.

Rusler en tur på do, så ser vi hvordan det ser ut, om det kanskje tar seg opp.

Ikke mye. Men mer.

Back
Topp