Din test da??Nei, nå ble jeg lei meg på deres vegneVeldig stor klem herfra også <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Din test da??Nei, nå ble jeg lei meg på deres vegneVeldig stor klem herfra også <3
Måtte vente på at mannen ble ferdig på badet. Stikker inn nåDin test da??
Å neiDet var den med god grunn. I morgen spotter jeg. For i kveld fikk jeg se den første dråpen rosa. Da ble det ikke denne gangen heller
Og jeg kjenner litt på... Er det vits i å utsette oss for dette, måned etter måned? Vi har to herlige barn!!!

Men i morgen får jeg ikke mister fornuftig med på uten å hoste opp noen argumenter jeg ikke har. Onsdag, kanskje. Torsdag ja. Hodet mitt orker ikke mange negative.Jøss. Om du ikke spotter til i morgen så stemmer jeg for ny test tross litt rosa. Kan jo ha skjøre slimhinner, og det kan være annerledes ved annen hormonbalanse - du har jo stimulert EL.![]()
Men i morgen får jeg ikke mister fornuftig med på uten å hoste opp noen argumenter jeg ikke har. Onsdag, kanskje. Torsdag ja. Hodet mitt orker ikke mange negative.
Spotter ikke utvendig enda, men litt mer innvendig tror jeg. Så det kommer nok etterhvert.
Det er jo egentlig positivt at jeg ikke spotter så mange dager da.