Alle gode ting er tre?

Nå krysser vi bare fingrene for at hun ikke kaster opp mer.

Ja, frisk som en fisk nå. ♥

Dengang ei.

Nå har hun kastet opp fem ganger på like mange døgn. Ei natt kastet hun ikke opp, men den neste gjorde hun det to ganger, så snittet er en gang i døgnet.

Rareste omgangssyke jeg noen gang har vært borti.

Nei det var dumt. :( God bedring fortsatt.

Måtte det bare snart ta slutt. En gang i døgnet er jo ikke noe som sliter ut hverken mor eller datter, men fem døgn... Kommer meg jo aldri på jobb...

Du som er hjemme i dag? Det passer ikke så godt for deg å være hjemme nå nei. Selv om man ikke er fryktelig syk, så er det slitsomt å være syk i fem dager, så jeg synes synd på henne.

Meg i dag også ja. Neste uke skal jeg ha tre dager overtid. Gitt at hun slutter å kaste opp snart...

En natt uten oppkast, vi håper det er over.

Så får hun helga på å komme seg og bhg fra mandag.

Jeg er på cd 4, og har derfor startet min tredje kur med letrozol.

Jeg håper hun er frisk og at Letrozol runde nummer tre er tingen. :)

Alle gode ting er tre, sier denne boka.

Baby nr tre. Letrozol kur tre. Som er "metode nr tre, en var bare oss. To var pergo. Tre er letrozol.

Alle gode ting er tre?

Alle gode ting er tre, sier denne boka.

Baby nr tre. Letrozol kur tre. Som er "metode nr tre, en var bare oss. To var pergo. Tre er letrozol.

Alle gode ting er tre?

Så dumt at vi ikke tenkte på det før i så fall. ;) Jeg håper det er sånn det skal bli. <3

Alle gode ting er tre!!

Og så er det bare å vente da.

CD 6, et par piller igjen, og tid for sengevals fra helga og fremover, trolig.

Nå er vi ikke lenger synkronisert på EL-tester vs g-tester, du har jo så korte sykluser. ;) :p Jeg håper du får gullegget nå. :)

Ja, jeg er glad har fått sånne korte, bare 30 dager!

Ja, jeg er glad har fått sånne korte, bare 30 dager!

28-29 hittil med Letrozol vel (om jeg snoker på FF), det er veldig morsomt og bra at du har sykluser nede på tjuetallet. :) Det er jo egentlig bare tortur at tiden frem til EL tar lang tid.

Er dere tilbake i jobb og bhg alle sammen i dag?

Jobb og bhg alle mann. Og ja. Det er 28-29, for jeg får mens 16 dpo og tenkte et øyeblikk 14+16=30, men syklusen var jo 14+15=29 den, og el allerede dag 13 den første runden.

Så vi sikter fra fredag, dag 10 og frem til bekreftet temphopp, minimum annenhver dag. Det er da valentin-helga...

Jobb og bhg alle mann. Og ja. Det er 28-29, for jeg får mens 16 dpo og tenkte et øyeblikk 14+16=30, men syklusen var jo 14+15=29 den, og el allerede dag 13 den første runden.

Så vi sikter fra fredag, dag 10 og frem til bekreftet temphopp, minimum annenhver dag. Det er da valentin-helga...

Så bra alle er tilbake på post! :)

Ja, jeg også bommer noen ganger på det med sykluslengden når jeg teller med den dpo-dagen tr kommer. :p Du får en riktig så fin valentinshelg du.

Surrehode.

Glemte letrozol i morges. Må ta i kveld.

Back
Topp