Alle gode ting er tre?

Æsj. Så kjedelig. :( Jeg liker det ikke. Sender deg en stor klem ♥

Liker ikke jeg heller.

Har ikke sett blod da, men... Liker ikke.

Jeg liker ikke tempen og jeg liker ikke at du ikke kan få masse positive signaler og få være optimist. Jeg gir ikke opp før du ser blod.

Det er jo stort sett bare fravær av blod og evt fortsatt høy temperatur som er mine positive tegn, ellers er jeg jo kvalm og svimmel og har bekkenmurringer, men det er jo helt vanlig.

Ja, jeg ville ha fortsatt høy temp.

Det ville jeg også

Den observante leser kan se at jeg ikke har skrevet "der var det første sporet av rosa "

For det var der ikke.

Et bittebittelite håp er tent. Men minimalt, og skru ikke opp forhåpningene nå, jeg er bare 11 dpo.

Dagen jeg oftest ser det første sporet, og spotter fra 12, men det hender jeg ikke ser noe før neste morgen. Eller at jeg ikke spotter før 13-14 dpo

Vi får se på tempen i morgen og evt fravær av blod om når det blir test.

Jeg håper. :)

Dere leste ikke "ikke skru opp forhåpningene "? ;-)

Beklager Sara... Det er så lett å håpe for andre! Men skjønner at du vil være avventende:-)
Never mind at jeg snikleser oktober... ;-)

Nei, jeg vil helst ikke håpe for mye. Da blir fallet så høyt.

Og tempen er jo ikke lovende, da

Haha, det er lov å drømme litt:-)

Skjønner deg veldig godt. Det har vært mer enn nok skuffelser på deg nå!

Tempen er jo på vei opp igjen:-) Men, ja, vi får vente i spenning og se:-) Når skal du teste?

Haha, det er lov å drømme litt:-)

Skjønner deg veldig godt. Det har vært mer enn nok skuffelser på deg nå!

Tempen er jo på vei opp igjen:-) Men, ja, vi får vente i spenning og se:-) Når skal du teste?
Tempen i dag er ubrukelig, jente under dyna mi...

(Men uansett er det første jeg kommer til å gjøre i morgen å sjekke grafen din for å se hva som skjer)

Åå, som jeg håper for deg, Sara! Kom igjen nå, la det være en liten spire!! Veldig spent på de neste dagene :)

Rotenatt.

Jentungen kom inn tidlig, jeg våknet hyppig. Temp nå tatt etter to times søvn, det er det lengste. Jeg kan ikke bare skylde på henne heller, hodet mitt må ta deler av skylden
Jeg ville så gjerne ha en gyldig måling...

Test i morgen om jeg ikke spotter i dag, bestemte mannen. Jeg tror ikke det blir.

Det var ikke rosa. Ikke blod. Bare litt... Gult. Vi får se. Jeg bare tror ikke. Og skal derfor ta vare på de ordene mannen sa. Test i morgen om ikke blod i dag. Og ta vare på ungene i mellomtiden. Gitt hvordan vi fungerer, så er de to små mirakler.

Back
Topp