Alle gode ting er tre?

Føler meg ikke i form. Tempen er ikke pen, og håpet er ikke høyt. Jeg er kald og trøtt og kvalm. Ikke noen supermamma for disse to miraklene mine. I morgen skal vi ta dem i svømmehallen, i det minste.

Jeg tror jeg utsetter å gå på do. Har ikke lyst. Sånn i tilfelle....

Det er derfor jeg oftest finner blodspor ved leggetid. Da MÅ jeg jo gå på do.

Sender deg en klem ♥

Det forstår jeg. Håper håper håper <3

Syns det høres lovende ut, krysser for deg❤️. Syns det så ut som tempen er høyere enn de siste pp?

De to siste dagene er jo relativt ubrukelige, men jeg kan lage en overlay, just a sec.

Syns det høres lovende ut, krysser for deg❤️. Syns det så ut som tempen er høyere enn de siste pp?

Sånn, se på min "home page" (altså trykk på grafen min) så skan du se, forrige på femar, denne, og snittet.

Vi får se både temp og alt i morgen. Ja, etter at jeg gjør det jeg har utsatt litt da.... gå på badet i kveld.

Krysser fingrene.. Ser fortsatt ingen stjerne, la det fortsette sånn!

Krysser fingrene.. Ser fortsatt ingen stjerne, la det fortsette sånn!
Håper ikke du ser blod og heller får 2 streker i morgen:).
Ingen stjerne.

Ingen blod.

Så da blir det test i morgen om jeg ikke blør da. 13 dpo i morgen. Da bør den vise noe om jeg er gravid. Er feb negativ da... Ja da er det nok bare sen spotting.

Veldig godt tegn at du ikke spotter. Jeg krysser fingrene for et fantastisk resultat i morgen!!

Det har skjedd før at jeg spottet sent, altså

Det har skjedd før at jeg spottet sent, altså
Ja, jeg vet, men jeg ser på det som et godt tegn for det. Da er iallfall ikke håpet ute enda :)

Back
Topp