Lilla86
Forumet er livet
Veldig bra at det ikke blir mer overtid før neste ukeAltså.
Jeg jobba til 22.30, snakka litt med en kollega på vei ut. Var hjemme ca 23 (takk, i år har jeg bil! Før har jeg tatt buss!)
Snakka litt med mannen om hvordan dagen hadde vært, siden han ringte meg for at jeg skulle høre på pusten til vår sønn tidligere på kvelden. (han har astma)
Gikk på do. La meg på gulvet for å bruke varmen fra gulvet på magen, og sovna. Sov til ca 24, altså slumra jeg nok der en halvtime.
Fikk opp, tømte oppvaskmaskina, ryddet inni, så til ungene og krabba til sengs rundt. 0.30
Og skrev noe her før jeg sovna.
Vekking på 5.45, treig ut av senga og på jobb ca 8.30 (ut hjemmefra 7.40, det tok ekstremt lang tid i dag ja. Jeg gikk jo på lavgir hjemme også. Funket ikke særlig bra)
Men i dag skal jeg ikke jobbe overtid, ikke mer overtid før neste uke.
Og legge meg tidlig.
Nå bare vaske noe klær, så snart det er hengt opp legger jeg meg
Ryddeprosjektet ditt er forresten veldig inspirerende. Jeg skal prøve meg på det samme etterhvert. Det føles jo så godt når det er ryddig rundt oss. Jeg har valgt å begynne med leggetida mi, i jakten på et mer strukturert liv. Denne uka har jeg vært i seng før 23 hver dag, og latt iPaden ligge igjen i stua. Jeg har lest i julebladene våre i kanskje 10 minutter, og så lagt meg for å sove. Det har vært veldig godt. Jeg har lagt meg til en veldig lei uvane med å ta med iPaden i senga. Selv om jeg leser bøker på den, så blir jeg mer våken av lyset fra skjermen. Skal derfor heller bruke det nye biblioteket i byen mer, og finne ordentlige bøker å lese.