Alle gode ting er tre?

Man gjør uten tvil det. Men han svarer ikke på sms om hvor sent det kan finne på å bli,så jeg vet ikke.

Usj. Dere må ha taco når dette er over.

Det kan du si. Vi har frossenpizza, lillesøster og jeg. Og barbiefilm.

Og hente guttungen hjem om en halvtime. Kaldt og glatt og jeg gruer meg allerede, bratt bakke og snu utenfor huset, og det gikk bra når vi leverte, men fort trangt når så mange henter samtidig, om vi er uheldige. Skulle gjerne parkert nede på veien, men har jo med lillesøster om ikke mannen mot formodning kommer hjem straks. Det gjør han neppe, ettersom jeg ikke har hørt fra ham.

Glatt føre er ikke gøy. Håper det ikke er julefilmen fortsatt. :p

Komplett kaos. Hele veien, helt fra hovedveien, er ikke bredere enn en bil. Sytten gjester hentes samtidig. Kø på hovedveien av biler som skal opp, som venter på en som kommer ned... Jada glad jeg er hjemme.

Og joda, vi så julefilmen for en av de aller siste gangene. Vi har jo juletre og julepynt enda, så da er det lov. Men jula forsvinner i helga, og filmene med dem.

Hahahahahaha... I år burde du legge julefilmen i bunn av en av eskene med julepynten, så du er sikret frem til neste jul.

Her røk julepynten 13. dag, så ingen Barbiefilm her i kveld. :p

Nei, ikke i bunnen av julepynten, for da kommer de jo ikke frem før til jul og de får se julefilmer hele adventstiden (i selve julen ser de jo knapt tv)

Men jeg kan finne på å legge dem sammen med avdentskalenderene muligens...

Håper dere får en fin helg alle 4❤️. Også håper jeg mannen din kommer snart:)

Han satser fortsatt på å komme i løpet av natta, sier han.

Han kom.i løpet av natten, han er i alle fall her.

Huff. Det er jo altfor sent, han som ikke sov i går.

Huff. Det er jo altfor sent, han som ikke sov i går.

Definitivt.

HAn fikk sove sånn til ca 10 i dag, da valgte han å stå opp og ha en dag sammen med ungene, og så sier jeg at han skal ha EKSTREMT tungtveiende argumenter for å få legge seg etter midtnatt i kveld, aller helst lenge før, og kanskje vi kan utnytte at jeg ikke blør mer.

(oi, må løpe ned og ta pillen min)

Definitivt.

HAn fikk sove sånn til ca 10 i dag, da valgte han å stå opp og ha en dag sammen med ungene, og så sier jeg at han skal ha EKSTREMT tungtveiende argumenter for å få legge seg etter midtnatt i kveld, aller helst lenge før, og kanskje vi kan utnytte at jeg ikke blør mer.

(oi, må løpe ned og ta pillen min)

Huske pillene ja!

Og legge mannen til god tid i kveld. :)

Etter litt tilbakegang og et par dager på plassen hvil er jeg igang igjen og håper å fullføre step 6 i dag.

Tømme shine kjøkkevasken (og komfyren)
Get dressed om the morning er grei. Lese mine postits og nettsiden det samme. Og tenkte positivt jobber jeg med.

Så er det den "hot spot" greia da som jeg skal legge til rutinen for å fullføre step 6.

I morgen er siste pille i denne omgang, og derettet blir det da å vente på el.

Du er flink. :D Jeg fikk vasket masse i helgen og er fornøyd med at jeg nå er ajour på akkurat den biten. :)

Jeg er på ingen måte ajour med huset, men målet mitt er å bli det i løpet av 2015. Ikke et nyttårsforsett, men et mål for året.

Jeg er på ingen måte ajour med huset, men målet mitt er å bli det i løpet av 2015. Ikke et nyttårsforsett, men et mål for året.

Jeg er ikke ajour med huset jeg heller. Målet mitt er i løpet av 2015 og 2016, forhåpentligvis med en graviditet også. :)

Vel, ikke AJOUR med huset i 2015 nei, men litt mer kontroll i alle fall

Vi skal endevende hele huset i løpet av året, så om jeg er ajour ved nestes årsskifte er jeg veldig fornøyd.
Følger forøvrig emd på alle små tips og triks du kommer med her, for å bli flinkere. Smart!

Back
Topp