Alle gode ting er tre?

Det er så rart med folk som klarer seg med 4-5 timer søvn. Da blir jeg litt ødelagt.

Bra at du ikke fant noe blod. :)

Jeg er også ødelagt da, dog sov jeg bare knapt seks i dag, og klarer ikke sove mer selv om svigermor har tatt ungene.

Mannen derimot sover søtt ved siden av meg.

Det blir jo sent i kveld også, jeg legger meg ikke før neste år...

Haha.. Legger seg ikke før neste år nei. Jeg er mest spent på om du får nok en dag uten blod. :)

Hjelpes, jeg hadde ikke klart å tenke meg bare 4-5 timer med søvn :S Hadde en 6-timersnatt her for litt siden og var fullstendig zombie dagen etter. Håper du ikke trenger å se blod i løpet av dagen og at det blir en fin kveld :)

Jeg foretrekker 8 timer, men det har jeg nesten aldri lenger. 6-7 timer må jeg likevel ha.

Ikke blod i formiddag, ikke sjekket enda etter middag, vi får se. Bare 10 dpo enda.

Dette er kjedelig, rett og slett.

Mannen ser vennebyen med ungene for at de skal slappe av, det er han som ser ut til å sovne.

Svigermor spiller candycrush på pc og jeg sitter med mobilen.

Jeg er ikke overrasket, med denne samlingen med folk. Men kjedelig er det. Dette er en dag for å feire og kose seg, ikke bare "holde ut til midtnatt", liksom. Snakke, spise potetgull og snop, drikke brus og kooose oss. Når vi var små ordner mamma "punsj" med brus og jus, og glass med sukker på kanten og fancy sugerør. Her sitter vi... Nada feststemning.

Her er det også en rolig nyttårsaften. Bare mannen og meg. Og kattene selvfølgelig (minus den ene som stakk ut i ettermiddag og som antakeligvis ikke kommer tilbake før lenge etter at rakettene har stilnet :/). Vi ligger på sofaen og ser på Olsenbanden. Jaja. Det er vel ok nok. :P

Håper feiringen tar seg opp for deg, Sara, og at du får en super kveld :D

Nå sover ungene.

De var skeptiske og småredde ute, men likte fyrverkeriet alt i alt.

Det nye året er allerede en time gammelt, men mye gjenstår.

Hva bringer 2015?
Hva bringer de første dagene? Blod, og ny femar? Hva sier gyn om progesteronprøven min? Eller uteblir blodet, og det blir test om et par dager?

Overtid, mye overtid, og jeg tviler på de 2000 i januar. Men jeg har aller mest lyst på den tøybleiepakken jeg. Veska var fælt glinsende i svart. Men fin i chalk. Men jeg har jo allerede veske da...

Overtid, mye overtid.

Eldste som skal få nytt rom, og yngste som da får det de nå deler for seg selv. Og da skal få ny seng, hun har babyseng enda. Bare tre vegger da, men den er jo bare 120 lang og selv om hun er et stykke derfra, så blir hun jo fire år.

Jeg tviler på det blir noe rom før etter årsoppgjøret, så vi tenker mars. Jeg tenker egentlig at alt som skjer før slutten av februar er bonus, frem til da eksisterer vi, deretter skal vi leve...

Spent på om mannen ønsker å bytte jobb, eller om betingelsene bedrer seg. Spent på hvordan ting går løser seg på min jobb med pensjonister og høygravid på teamet mitt når vi kommer igang etter ferien.

Spent på skolen, nei, skulen for guttungen, min sønn som sier jeg, og leser og skiver mer bokmål, går nemlig på å skule. Vi bor i nynorskland.

Mye spennende i 2015.

Men først ei litt for kort natt, tipper jeg...

Ikke noe blod på kveldssjekken da?

Jeg synes det høres ut som et spennende år. Jeg har vært på nyttårsfest med 20 personer til bords, treretters middag, velkomst champagne og fyrverkeri til den store gullmedalje. Det var hyggelig og riktig feststemning, men jeg klarte nå ikke helt å finne toppstemningen, siden jeg helst skulle hatt en liten en på 4 måneder. Så nå håper jeg virkelig at 2015 bringer de store gode nyhetene til deg og meg. ♥

Ikke noe blod på kveldssjekken da?

Jeg synes det høres ut som et spennende år. Jeg har vært på nyttårsfest med 20 personer til bords, treretters middag, velkomst champagne og fyrverkeri til den store gullmedalje. Det var hyggelig og riktig feststemning, men jeg klarte nå ikke helt å finne toppstemningen, siden jeg helst skulle hatt en liten en på 4 måneder. Så nå håper jeg virkelig at 2015 bringer de store gode nyhetene til deg og meg. ♥
Ikke kveldssjekket enda, gi meg et kvarter....

Skjønner det om den lille du skulle hatt. Jeg skulle hatt en på 11 mnd. Det har jeg ikke. Akkurat i natt var de to vi har nok, for begge krevde en voksen hver. Litt trøtt og litt redd. Men jeg skulle gjerne hatt den minste også. Vi håper for 2015

Ikke kveldssjekket enda, gi meg et kvarter....

Skjønner det om den lille du skulle hatt. Jeg skulle hatt en på 11 mnd. Det har jeg ikke. Akkurat i natt var de to vi har nok, for begge krevde en voksen hver. Litt trøtt og litt redd. Men jeg skulle gjerne hatt den minste også. Vi håper for 2015

Kan hende jeg sovner før det har gått et kvarter. Det er rart hvordan vi skulle hatt en liten nå, men ikke en gang er gravide på nytt enda (hvert fall ikke som vi vet enda). Jeg håper veldig for 2015, og gjerne nå i januar. :)

I morgen er en ny dag, og om jeg finner noe da... Håper ikke.

Sov godt

Hurra for null blod! Måtte det fortsette :) God natt!

I morgen er en ny dag, og om jeg finner noe da... Håper ikke.

Sov godt

Forhåpentligvis finner du ikke noe blod på veldig lenge. Jeg liker tempen din også, selv om den er usikker.

Usikker pga tid, ja. Halv åtte, normalt før seks.

Men pen er den jo.

Så får vi se hvordan den er i morgen.

Og evt blod eller ei

Og hvor lenge jeg venter med å teste

Så spennende med ingen blod!! Måtte 2015 gi deg en super start!
Hvor mange dpo er du?

Back
Topp