Det er så rart med folk som klarer seg med 4-5 timer søvn. Da blir jeg litt ødelagt.
Bra at du ikke fant noe blod.
Bra at du ikke fant noe blod.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi får seHaha.. Legger seg ikke før neste år nei. Jeg er mest spent på om du får nok en dag uten blod.![]()
Ikke kveldssjekket enda, gi meg et kvarter....Ikke noe blod på kveldssjekken da?
Jeg synes det høres ut som et spennende år. Jeg har vært på nyttårsfest med 20 personer til bords, treretters middag, velkomst champagne og fyrverkeri til den store gullmedalje. Det var hyggelig og riktig feststemning, men jeg klarte nå ikke helt å finne toppstemningen, siden jeg helst skulle hatt en liten en på 4 måneder. Så nå håper jeg virkelig at 2015 bringer de store gode nyhetene til deg og meg. ♥
Ikke kveldssjekket enda, gi meg et kvarter....
Skjønner det om den lille du skulle hatt. Jeg skulle hatt en på 11 mnd. Det har jeg ikke. Akkurat i natt var de to vi har nok, for begge krevde en voksen hver. Litt trøtt og litt redd. Men jeg skulle gjerne hatt den minste også. Vi håper for 2015
Ingen blod endaKan hende jeg sovner før det har gått et kvarter. Det er rart hvordan vi skulle hatt en liten nå, men ikke en gang er gravide på nytt enda (hvert fall ikke som vi vet enda). Jeg håper veldig for 2015, og gjerne nå i januar.![]()
Ingen blod enda
I morgen er en ny dag, og om jeg finner noe da... Håper ikke.
Sov godt