Alle gode ting er tre?

Droppet nå koppen, for å få litt sammenligning med sånn jeg er vant til å se det, for det virket som det var så lite i dag.

Hihi.. Ja, det kan være litt uvant å måle i koppen ja, sammenlignet med andre metoder. :p

Det ER virkelig lite da, jeg tror jeg kan si "nå blør jeg nesten ikke mere...." til mannen i kveld. Rett og slett, det er bare hakket mer enn spotting. HAdde det vært FØR mens hadde jeg sagt at det var spotting, jeg blødde nok minst like mye dagen før mens som jeg gjør nå. Det var bare helt klart "mensen er ikke igang enda"-mengder. Og nå er den ikke helt over. Men nesten.

Og pergoknaksingen er i gang.

Det ER virkelig lite da, jeg tror jeg kan si "nå blør jeg nesten ikke mere...." til mannen i kveld. Rett og slett, det er bare hakket mer enn spotting. HAdde det vært FØR mens hadde jeg sagt at det var spotting, jeg blødde nok minst like mye dagen før mens som jeg gjør nå. Det var bare helt klart "mensen er ikke igang enda"-mengder. Og nå er den ikke helt over. Men nesten.

Og pergoknaksingen er i gang.

Pergo 2.0 - dette er runden som gir Bonusen. Det har jeg bestemt! :Heartred

Jeg tenker så mye.

Et øyeblikk tenker jeg at det blir to. Stadig tenker jeg, hva om det blir to??? Huset, bilen, vi har egentlig plass til tre. (Ja, vi har syvseter, men det er 5+2)

Og tidvis... Hva om det ikke blir?
Jeg lengter, jeg håper. Men om det ikke blir? Vi har to herlige unger. De begynner å bli store. Vi har en skolegutt. Lørdagspizza i går ble ikke "spisebordet klokka fem", men "filmkveld og pizza i sofaen". Med ungene. Lillesøster er enda litt lita, men det er deilig at de blir større. Spennende.

Får vi en til (eller to :*) ) hvordan blir det da?

Hvor går veien for oss etter tre kurer med pergo, om det ikke lykkes? Burde jeg forsøke å få en runde med progesteron i tillegg? Men hva så? Assistert er nok ikke aktuelt, vi har to, og privat er dyrt . Så hva gjør vi da? Er det egentlig greit med to som begynner å bli store? Er vi egentlig klare for neste fase, den etter småbarn?

Jeg synes både at du skal prøve femar/letrozol og progesteron før du gir opp eventuelt. Det kan være at pergo eventuelt ikke passer perfekt for deg. Ikke gi opp enda. Epoken med store barn kommer på nytt om noen år selv med en Bonus. ♡

Forhåpentligvis pergo-Bonus nå!

Vi får se hva legen vil gi. Pergo funker jo, el får jeg.

Det spøker i bakhodet at heller ikke min mann er optimalt fertil...

Men vi får se. Først få el. Se om jeg begynner å spotte. Diskutere om jeg skal be om progesteron eller prøve siste gangen også først.

Og ja, epoken med store barn kommer uansett. Poenget mitt er mer det at jeg tror verden går videre og vi har det bra uten bonusen også, om det blir sånn.

Men i dag fant lillesøster små filmer på ipaden, fra hun var baby. Kjekt å se på sammen. Lille babyen min. Jeg tar gjerne en til.

Ja. Du har EL. Men kan hende noe ikke er "optimalt" allikevel. Hmm.. Det er jo derfor noen har byttet mellom pergo og letrozol selv om de får EL på begge. Og kanskje det er progesteron som skal til ja. Hmmm.. Først pergo uansett nå. Kanskje det funker. Og mannens svømmere har klart den lange reisen før. :)

Men dere klarer dere uten Bonusen også ja, det tror jeg absolutt. Jeg bare vil mye heller ha deg på termimforum med meg. ♡

En ting om gangen, bare pergo denne runden, og har resept på en til, og avtale om å bestille ny time om vi ikke har lykkes innen da

En ting om gangen, bare pergo denne runden, og har resept på en til, og avtale om å bestille ny time om vi ikke har lykkes innen da

Ja. Jeg liker aller best å tenke at neste gang hos gyn er tidlig UL. :)

Jeg er lei.

Hvorfor er jeg lei av å vente på EL nå?? Det er bare 3 dager til den sikkert er her, og jeg er bare på dag 12, og er jo slett ikke vant til å kunne vente på el på denne måten.

Jeg er bare trøtt. sliten. lei.

Jobber litt mer enn jeg liker, sover litt mindre. Venter.

CD13. Dagene går sakte, men de går mot el. Trolig i helga. Det er snart det.

Mannen oppfattet at vi var sent ute sist, og har derfor lagt inn innsats i ei uke allerede... Vi holder ut over helga og ser hva tempen viser.

Så venter vi...

Høres ut som om dere er godt i rute! :D

Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, så det er bare å vente og se om testen i morgen er penere, og vente på at tempen stiger og vente... Ja, mye vente. Godt det skjer mye både på jobb og privat denne mnd

Jeg kjenner at jeg er spent i dag. Jeg forventer sterkere strek. Også tenker jeg at... Det er jo ikke sikkert jeg får el dag 15 denne gangen fordi om jeg gjorde det sist. Så jeg er spent på den streken!

Lykkeliten har gjort meg oppmerksom på at den nesten positive jeg tok sist, var på dag 15. El dagen.
Så det er håp om el i helga selv om dagens test var veldig negativ

Positive tester fikk jeg nå aldri denne syklusen, men jeg er ganske så sikker på at jeg er 2 dpo likevel, at jeg hadde el på lørdag. REgner med at ff bekrefter det i morgen.

Så da er det bare å vente.

Positive tester fikk jeg nå aldri denne syklusen, men jeg er ganske så sikker på at jeg er 2 dpo likevel, at jeg hadde el på lørdag. REgner med at ff bekrefter det i morgen.

Så da er det bare å vente.

Spennende ventetid :)

Back
Topp