Droppet nå koppen, for å få litt sammenligning med sånn jeg er vant til å se det, for det virket som det var så lite i dag.
Hihi.. Ja, det kan være litt uvant å måle i koppen ja, sammenlignet med andre metoder.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Droppet nå koppen, for å få litt sammenligning med sånn jeg er vant til å se det, for det virket som det var så lite i dag.
Det ER virkelig lite da, jeg tror jeg kan si "nå blør jeg nesten ikke mere...." til mannen i kveld. Rett og slett, det er bare hakket mer enn spotting. HAdde det vært FØR mens hadde jeg sagt at det var spotting, jeg blødde nok minst like mye dagen før mens som jeg gjør nå. Det var bare helt klart "mensen er ikke igang enda"-mengder. Og nå er den ikke helt over. Men nesten.
Og pergoknaksingen er i gang.

En ting om gangen, bare pergo denne runden, og har resept på en til, og avtale om å bestille ny time om vi ikke har lykkes innen da
Ja, så det er bare å vente og se om testen i morgen er penere, og vente på at tempen stiger og vente... Ja, mye vente. Godt det skjer mye både på jobb og privat denne mndHøres ut som om dere er godt i rute!
Sent from my iPhone using BV Forum
Positive tester fikk jeg nå aldri denne syklusen, men jeg er ganske så sikker på at jeg er 2 dpo likevel, at jeg hadde el på lørdag. REgner med at ff bekrefter det i morgen.
Så da er det bare å vente.
Spennende ventetid![]()