Alle gode ting er tre?

Jøss. Så tregt. Og slutter å spotte. Nå ble jeg nysgjerrig på tempen din, men ser at du ikke har tempet på et par dager.

* Taster på app på mobilen *

Tok ikke med meg termometer, skulle jo begynne å blø.

16 dpo i dag. Treigt.

fra app

Håper at du må ta en test på mandag jeg. :)

* Taster på app på mobilen *

Tenk om du er gravid da!!! Når pleier mens å komme?

*fra mobil*

Jeg stemmer i med de andre. Håper spottinga blir helt borte og at det heller er positiv test du sitter igjen med!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tenk om du er gravid da!!! Når pleier mens å komme?

*fra mobil*
15 dpo. Noen ganger 14. Muligens 16. En gang 17, men da tror jeg enten at el var feil, eller kjemisk.

Så om den ikke kommer i dag er den absolutt 'for sen', men jeg har jo aldri tatt pergo før.

fra app

Nei, den kommer i dag.

Har tømt koppen nå. Det kommer

fra app

Æsj, så dumt:(. Håper neste pp sitter gullegget❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Jeg har jo skjønt at den kommer i snart ei uke, så det er bare greit om den kommer så jeg får begynne på ny pergokur.

fra app

Ja, det er best at den kommer når man vet at det ikke er noe spire der:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Og da er det tid for hjemreise.

Og ikke vondt??? Jeg tok en naproxen i går, orker ikke ha vondt på en festaften, så det tok jeg med en gang det ble vondt.

Men nå burde jo effekten av den være ute? Det er vel minst 9 timer siden, og dette er det døgnet jeg har VONDT!

Får tømme koppen etter frokost tenker jeg, så er vi klare for tur!

fra app

Du må jo ta en test Sara. Kanskje du er gravid!! Mensmurringer er det jo mange som har før de tester positivt.

Du må jo ta en test Sara. Kanskje du er gravid!! Mensmurringer er det jo mange som har før de tester positivt.

Men hun har lagt inn blødning nå. :(

Og da er det tid for hjemreise.

Og ikke vondt??? Jeg tok en naproxen i går, orker ikke ha vondt på en festaften, så det tok jeg med en gang det ble vondt.

Men nå burde jo effekten av den være ute? Det er vel minst 9 timer siden, og dette er det døgnet jeg har VONDT!

Får tømme koppen etter frokost tenker jeg, så er vi klare for tur!

fra app

Lov til å håpe at du ikke får så veldig vondt da. Det hadde vært en positiv effekt av pergo'en. Håper virkelig pergo runde nummer 2 er det som skal til for deg! :)

Det var dumt Sara.:( Men kanskje greit å slippe TR mens du var på reise og bodde sammen med en kollega?

Ble en pille til lunsj også, så går det greit dette. Men koppen var full fra frokost til Gardermoen, og litt lekkasje. Muligens pga at jeg ikke har teknikken. Men har ho bind også.

Så håper vi på runde to.

fra app

Ble en pille til lunsj også, så går det greit dette. Men koppen var full fra frokost til Gardermoen, og litt lekkasje. Muligens pga at jeg ikke har teknikken. Men har ho bind også.

Så håper vi på runde to.

fra app

Hvis den er helt full så kan man jo få lekkasje om det renner over. Men jeg hadde som sagt litt lekkasjer de første to syklusene tror jeg det var, og aldri etterpå, og jeg er ganske sikker på at det er fordi jeg ble bedre til å få til ordentlig vakuum på koppen og bedre plassering.

Merker du at du har koppen i, eller klarer du å få satt den sånn at du ikke kjenner den? :)

Ja, også om jeg har blødd/griset når jeg skifter koppen/før jeg setter den i, så må jeg selvfølgelig tørke meg godt utvendig. Hvis ikke vil jo det komme i trusa, naturlig nok. Vanligvis har jeg god kontroll ved tømming så jeg slipper noe gris, men ja, det kan jo skje fra tid til annen.

Ikke helt full, så jeg tipper det er teknikk. Glad det er i dag, når jeg kan tømme etter frokost, ankomst Gardermoen, igjen etter lunsj (lenge å vente på Gardermoen i dag), og sånn, ikke i går når jeg var på do en gang fra frokost til kl seks... Det hadde gått galt. Veldig.

fra app

Droppet nå koppen, for å få litt sammenligning med sånn jeg er vant til å se det, for det virket som det var så lite i dag.

Back
Topp